Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko gynekologeilla eri tutkimus välineitä synnyttäneille ja synnyttämättömille?

Vierailija
21.01.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välineet valitaan aina potilaan yksilöllisen anatomian mukaan.

Vierailija
2/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytetään oikean kokoisia, ei tutkimus satu vaikka ne eivät pienimmät olisikaan. Mutta kyllä se niillä pienimmilläkin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

instrumenteilla.

Vierailija
4/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voidaan? Mitä pelkäät? Välineet eivät satu, ainoastaan kylmiä ovat! Pistät kädet mahan päälle ja hengität (useat pidättävät hengitystä, eivät näin ollen rentoudu) ja mietit esim. suosikki TV sarjasi tapahtumia.... helpommin sanottu kuin tehty, tiedän, mutta älä pelkää!

Vierailija
5/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä papakoetta ei ole pakko ottaa sen tutkimuksen yhteydessä jos kipua pelkää.

Vierailija
6/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa ketä papa-kokeen ottaminen ei ole sattunut? Hiukan epämiellyttävältähän se tuntuu, muttei missään vaiheessa satu.

Kun kavereiden juttuja kuuntelee, niin tuntuu että kaikilla tekee järjettömän kipeää.

Vierailija
7/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole papakoe sattunut koskaan.

Vierailija
8/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin kun kävin labrassa papa-näytettä otattamassa, niin ensin se labran tätsä yritti tuikata jotain hemmetin halkoa tuonne alapäähän " koska olet synnyttänyt" , eipä mahtunut. Piti ottaa pienempi.. Ihmetteli vielä ääneen, et kuis nyt tälleen vaik oot synnyttänyt. Epäili sitten että on tehty sektio.. Outoa..

Vierailija
9/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin immenkalvo on esimerkiksi liikuntaharrastuksen tai itsetyydytyksen seurauksena löystynyt tai revennyt, joiltakin se puuttuu luonnostaan kokonaan tai on pelkkä hyvin pieni limakalvopoimu emättimen suulla.

Siksi se, vuotaako verta ensimmäisessä yhdynnässä, ei ole mikään kunnon todiste neitsyydestä. Ihmiset kun ovat anatomialtaan erilaisia.

Vierailija
10/21 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siinä tietävät millaisia niiden lääkärit ovat. Minulla ainakin ollut hyvä palvelu. Lääkärin nimeä en vain millään muista...

Vierailija
11/21 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetisti kierukan laitto! ensinnäkin se hirveän iso levitin! ei meinannut edes mahtua ja silti se survottiin :(. oli paikat kipeänä monta päivää sen jälkeen. ja sitten vielä sattui itse kierukan laittaminen. pelottaa seuraava kerta!

Vierailija
12/21 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskoneet että olin silloin neitsyt,vaan kuvittelivat että olen raskaana!

Se oli törkeintä mitä minulle on ikinä tehty.Sattui ihan sairaasti,oli niin kovakourainen kiduttaja gynekologi ja liian suuret välineet?En tiedä mitä sitten teki mutta kirveli ja poltteli niin sairaasti että huusin.Siitä jäi kamala kammo ja tämä oli siis elämäni ensimmäinen gynekäynti.Minulta ei kysytty mitään ei kerrottu mitään.Oli aivan hullu ämmä.

Toisen kerran sitten jo kerroin että minulla on erittäin ikävä kokemus takanani ja ystävällinen ja helläkätinen gynekologi sitten otti kaikista pienimmät välineet,eikä sattunut yhtään vaikka otettiin papa-koe.

Vierailija
13/21 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/21 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä käyny...

Vierailija
15/21 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ikinä gynellä käyty? HÄH

Vierailija
16/21 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs sitten tollanen meinaa saada selville onko esim.jotain syöpään viittaavaa jos ei papaan mene! Sehän on suositus,että kerran vuodessa pitää käydä tutkimuksissa vaikka ei vaivoja olisikaan! Jokainen järkevä nainen tekee niin! Papa ei satu,mutta koepalan otto jo kirpasee!

Vierailija
17/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen varmaan menevät nuo isommatkin.

Meni sektioksi, kierukanlaitto oli hemmetin kivulias kokemus. Naislääkäri laittoi levittimen, mikä sattui aivan älyttömästi. Itse kierukan laitto ei sattunut. Jäi vain mietityttämään, että olisiko niitä levittimiä ollut pienempiä.

Vierailija
18/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sitten turhan ronskisti sillä levittimellä " levitti" kun paikat oli aika irtonaiset vielä, teki todella pahaa, laittoi varmaan ääriasentoon sen levittimensä...

enpä sitten mennyt papa-kokeeseen, enkä aio enää ikinä mennäkään minkäänlaisiin gynekologisiin tutkimuksiin.

Vierailija
19/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei jäisi papat ja muut tarkastukset väliin pelon vuoksi.

Vierailija
20/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan sen aina, että tietävät. Sanon, että on vaikea rentoutua ja toivon, että voitaisi käyttää pieniä välineitä. Lääkärit ovat olleet aina tosi ymmärtäväisiä ja saan pienemmät välineet. Lisäksi odottavat aina, jos sanon että pitää pitää tauko tai yritän nyt vähän rentoutua jne. Tai ekalla kerralla ei ollut näin hyvä tuuri, mutta silloin en tajunnut itse sanoa että tää on miulle vaikeeta. Se lääkäri oli aivan peestä, väitti, että on päässä vikaa. Tää on yksi syy, että gynetutkimukset on olleet sen jälkeen vaikeita. JÄnnitän. Vaikea rentoutua. Suosittelen avointa mieltä, kertokaa lääkärille suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme