G: Oletko koskaan ollut telkkarissa? :)
Kommentit (38)
Ala-asteella ollessa kuvasvat meidän pihaleikkejä uutispätkän taustalle koulussa siis. En muista, että mihinkä uutisiin, vissiin niihin 20:30.
Ja sitten toi joku nuortenohjelma vieraili lukiossamme useampia vuosia sitten. Olisko ne niitä yläasteen touhuja kuvannut, mutta samassa rakennuksessa oltiin ja siellähän minäkin vilahdin...
Myös ylä-asteella tehtiin koulunsisäistä tv-kanavaa ja sitten sielläkin olin pomppimassa.
Lehdessäkin musta ollut juttua, kolumni kirjoitettu minusta ollessani 2v. ;) Kouvolan Sanomiin. :D
Ja sitten yhdessä musiikkiohjelmassa. Molemmista aikaa noin 15 vuotta.
Toinen oli yläasteella kuorossa ollessani. Joulujumalanpalvelus lähetettiin suorana meidän paikkakunnan kirkosta, jossa olin laulamassa. Toinen kerta oli eräässä suositussa kotimaisessa sarjassa, jossa olin kavereideni kanssa esittämässä ravintolan asiakkaita.
ja kerran Turku-Tv.n uutisissa, silloin haastateltiin ja vähän jännitti... mutta ei sitä sitten huomannutkaan vaikka näin luulinkin....
Olen kerran joutunut vahingssa uutisiin ja toinen kerta telkarissa odottaa lähettämistä.Saa nähdä koska tulee.
Tuli joskus uusintojakin jossain ajankohtaisohjelmassa.. Mietin vieläkin, mitä siellä silloin tein?!!?
Eri remonttiohjelmissa. " Näin tapetoit" etc....
Ja Kymppitonnissa ja Onnenpyörässäkin sen alkuvaiheessa. Pari dokkaria lisäksi.
En ollut tiennyt kenenkään kyseistä ohjelmaa katsovan, joten hämmästys oli suuri, kun moni tuttu ja puolituttu tuli suureen ääneen ihmettelemään että sinähän olit telkassa :D
pikku kakkosessa, a-studiossa ja jossain uutisissa. Vihkimisemme näytettiin ulkomailla paikallisella tv-kanavalla...
ulkomaiselle kanavalle kaukaisessa maassa. Yhtä on näytetty myös Suomessa ns. sateliittikanavilla kauan sitten, en ole sitä itse nähnyt enkä halua nähdä.
Ja niitä kahta muuta vielä vähemmän. Puhun niissä huonosti vierasta kieltä ja toisessa jopa tanssin - huonosti. Onneksi on tosi epätodennäkäistä että kukaan Suomessa minut tunteva näkisi näitä koskaan.
Suomalaisessa telkkariohjelmassa en tietääkseni ole koskaan edes vilahtanut.
Olin yleisössä Irlannin suosituimmassa keskusteluohjelmassa. Kaverini oli katsonut sitä ja sanoi, että mua oli kuvattu tosi paljon. Itse en ohjelmaa nähnyt jälkeenpäin, se oli suora lähetys.
Olin neljä vuotta yhden Ylen ohjelman alkutunnarissa.
Olen nuorempana ollut yleisössä julkisissa tilaisuuksissa. Yhden ohjelman nauhoitin telkkarista sen takia.
En ole ollut telkussa, mutta paikallislehdessä ja Kansan uutisissa. Ja nimi ollut teksti-tv:ssä. Odotan soittoa Levyraatiin.
Osallistujana yhdessä gameshowssa ja BB (en asukkaana).
Olen.
Meistä kuvattiin dokumentti joskus kun veimme orivarsoja yhteislaitumelle Hauholle.
Meillä oli kolme, yksi- ja kaksivuotiaita. Sinne tuli aika joukko ja kuvattiin televisioon.
Pääsimme kaverini kanssa kuvattavaksi kun valmistelimme omiamme uintimatkaan saareen, veneesssä mukana kameramies ja perillä kun kaikki päästettiin yhtä aikaa vapaaksi.
Se on orivarsojen "intti", oppivart ryhmäkuria ja turhat poukkoilut jää pois. Tasaisempina poikina tullaan pois.
Ai niin ja tästä joku sitten keksii alkaa huutaa eläinrääkkäystä! :D
Kotimaan katsauksessa kaverin kanssa juotiin limpsaa kivellä istuen. Oli jännää! Ikää oli about 7-8v.