Käytätkö KERTAKÄYTTÖISIÄ KUUKAUTISSUOJIA? Miksi ihmeessä?
Eikö olisi parempi vaihtaa vaikka kuukuppiin tai kestositeisiin? Itse käytän kuppia ja se on tosi hyvä keksintö. :)
Miksi muuten usein näyttää olevan niin, että lasten vanhemmat eivät kauheasti välitä ympäristöasioista? Luulisi, että heitä se eniten kiinnostaisi!
Kommentit (42)
Olen tosin hankkinut sen melko hiljattain, joten takana on vasta kolmet kuukautiset sen kanssa. Ystäväni hankki sen samaan aikaan, ja molemmilla samanlaiset kokemukset: aluksi tuntui hankalalta, kun ei vielä osannut laittaa kuppia helposti paikoilleen. Tokat kuukautiset menivät molemmilla kertakäyttöisten siteiden kanssa, koska laiskuus iski...
Kolmansien menkkojen myötä ryhdyin kuitenkin taas aktiivisesti opettelemaan kupin käyttöä, ja se tuntuu tosi hyvältä vaihtoehdolta. Samaa kertoi ystävä, kun puhelimessa vertailtiin kokemuksia. Ei tee enää mieli kantaa kertakäyttösiteitä kotiin!
kertiksiä. Olemme niin paljon poissa kotoa että kestiksien käyttö ei onnistuisi, likaista sidettä ei viitsi kanniskella mukanaan,vaan side on jätettävä sinne missä sattuu olemaan.Kuppia olen harkinnut vaan en vielä tohtinut ostaa.