G: Ikäsi ja kuinka monen miehen kanssa olet ollut yhdynnässä ?
Kommentit (147)
ja n.40-50 kanssa. naimisissa 6 vuotta ja kaksi muuta pidempää suhdetta.
Eka 80-luvulla, toka ja kolmas 90-luvulla ja neljäs tällä vuosituhannella :)
Vai tarkoititko että nykyisen miehesi tapasit myös tuolloin?
pitemmässä suhteessa. Ja ei se tavara kulu. Mulla lihakset huippu kunnossa ja kaksi lastakin oon jo tehny!!!
- Ne joilla on kokemusta useammasta miehestä ovat jakorasioita.
- Ne jotka eivät kenties ole vuosiin harrastaneet miesten kanssa seksiä eivät taas " saa munaa" ja ovat nähtävästi säälittelyn kohteina.
Mitä jos nainen A nai kaksi kertaa päivässä oman miehensä kanssa 10 vuotta ja nainen B taas harrastaa seksiä viiden eri miehen kanssa yhden kerran jokaisen kanssa samaisessa kymennessä vuodessa, niin kumpi kuluu enemmän ja kumpi on jakorasia?
on ehtiny jo lyhyitä tapailusuhteita olla aika monta, mulla on ollu aina vilkas seuraelämä ja miesehdokkaita on riittänyt. sänkyyn on menty, mut sitte mulla yleensä kiinnostus lopahtanu tai tullu ilmi jotain tylsää ihmisestä ja tapailu loppunut tai hiipunut. näitä mulla oli sinkkuvuosina vaikka kuinka monta, ei se tarkoita silloin yhden illan suhteita tai huoraamista ;)
eikä tavara panemisesta kulu, synnyttämisestä kylläkin, kateelliset frigidit :b
Itse olen nyt seurustellut 2 vuotta, ja sitä ennen olin kolmisen vuotta sinkkuna. Siinä ehti kyllä ihan hyvin koklata useampia, ja kun en halunnutkaan silloin seurustella, niin miehet vaihtui aika tiuhaan.
t.19
Olenkohan jäänyt jostain paitsi... ;-)
Mitä jos nainen A nai kaksi kertaa päivässä oman miehensä kanssa 10 vuotta ja nainen B taas harrastaa seksiä viiden eri miehen kanssa yhden kerran jokaisen kanssa samaisessa kymennessä vuodessa, niin kumpi kuluu enemmän ja kumpi on jakorasia?
[/quote]
Sulla on pirun pieni maailma,jos kuvittelet,että sinua kadehditaan siitä.
Tuohon pystyy kuka tahansa.Kyllä miehet " leipoo,kun on leivottavaa"
Vierailija:
on ehtiny jo lyhyitä tapailusuhteita olla aika monta, mulla on ollu aina vilkas seuraelämä ja miesehdokkaita on riittänyt. sänkyyn on menty, mut sitte mulla yleensä kiinnostus lopahtanu tai tullu ilmi jotain tylsää ihmisestä ja tapailu loppunut tai hiipunut. näitä mulla oli sinkkuvuosina vaikka kuinka monta, ei se tarkoita silloin yhden illan suhteita tai huoraamista ;)eikä tavara panemisesta kulu, synnyttämisestä kylläkin, kateelliset frigidit :b
Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia kuinka monen kanssa haluaa panna.
Aikuiset ihmiset kyllä varmasti tietävät mitä tekevät ja mitä ei,jos ei huvita.Huhhuh!
Jokaisen oma valinta.Turha siellä moralisoida!
ikää 55v/ äijiä 210 ja pari nuorta kollia päälle.Kalun keskimitta oli 16,2cm kesällä ,talvisin 15,4cm.Suurin 25,5cm ja nysin 10,7cm.
Useimmilla lasti lähti kun ferrari liikennevaloista.
nim. keski-ikäinen tutkija kammiostaan
Mulle henk.koht. se on ihan sama kuinka monen kukin itseään antaa höylätä.Ei vois vähempää kiinnostaa,mutta yleinen mielipide tuntuu olevan,että kyllä jakorasiat ovat huonompia ihmisiä....Ja tuskin vähiten miesten mielestä.
Vierailija:
Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia kuinka monen kanssa haluaa panna.
Aikuiset ihmiset kyllä varmasti tietävät mitä tekevät ja mitä ei,jos ei huvita.Huhhuh!
Jokaisen oma valinta.Turha siellä moralisoida!
nussituttava... ai nainen vaan makaa lahnana ja antaa nussia...säälittävä asenne sulla;) tarvisit kunnon orkut ;)
Johtunee varmaan siitä tuo vähäinen määrä,koska olen ollut aviomieheni kanssa yhdessä 11 vuotta.