Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kulaan melatoniinia eli Melatonin unettomuuteen? Kokemuksia kaipaan. Aion kokeilla nukahtamisvaikeuksiin.

Vierailija
21.01.2006 |

Kuinka isoa annosta käytät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just tohon melatoniinin toimintaan ja voin sanoa, että se ainakin nukuttaa kamalasti, yleensä en väsy lääkkeistä. Unet myös levolliset, jos olen joutunut migreeninlääkkeen ottamaan.

Vierailija
2/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä melatoniinia, vaan serotoniiniaineenvaihduntaa normalisoivia lääkkeitä. Sillä korjattiin 10 vuoden katkounisuus (9kk kuuri) ja nykyisin tarvii korjailla unta vain stressitilanteissa korkeintaan 1vkon kuurilla.

Melatoniinin vaikutuksista en osaa sanoa. Oletko kokeillut yömaitoa? Siinähän melatoniinia on pieninä annoksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin vaikuta yönunen pituuteen tms. mutta nukahtaminen helpottuu ja poika nukahtaa yleensä 15min kuluttua melatoniinin annosta.

Tämä " lääke" on myös siitä hyvä että se ei aiheuta riippuvuutta.

Vierailija
4/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun häneltä kysyttiin käyttäisikö hän itse sitä, hän vastasi, että ei missään nimessä, koska sen vaikutuksia on tutkittu niin vähän.

Mieheni käyttää sitä aikaeroväsymyksen tasaamiseen. Määriä en tiedä.

Vierailija
5/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakuin lasten takia.

Ap

Vierailija
6/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma melatoniinintuotanto häiriintyy vakavasti, jos käyttää korvausmelatoniinia. Pimeä huone toimii pitemmän paremmin ja täydelinen (kirjaimellisesti) pimeys saa saikaan melatoniin tehokkaimman mahdollisen luonnollisen tuotannon. Toimi minulla!

t. univaikeuksista ennen hyvin paljon kärsinyt

Vierailija
7/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhansia litroja tarvitavan melatoniiniannoksen saamiseksi. Vaan vaikutushan se on lumevaikutuskin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän