# KESÄKERTTUJEN VIIKONLOPPU #
Hei vaan pitkästä aikaa! Aloitan uuden pinon vaikka perjantain onkin tuossa ihan kannoilla. Saa sitten viikonlopun yhteen kasaan.
Kommentit (22)
Tämä päivä on mennyt surressa..Meidän niin vilkas sykerö ei ole liikkunut kahteen päivään. Ei vaikka mitä konsteja olen tehnyt niin mitään en tunne.Onneksi huomenna on neuvola heti aamusta niin saan varmuuden tilasta!! Toivotaan että on vaan sellasessa esennossa,etten jostain syystä tunne hänen tekemisiään..
Viikonloppu on mennyt tässä kotia lämpöisenä pitäessä.Meillä vanha talo,joten puita saa uuniin työntää urakalla.Onneksi nyt lupasi sentään lauhtuvaa. Saa tytönkin taas kuistille nukkumaan.Sisällä ei oikein samalla tavalla uni maistu!!
Lukasin vaan nopsaa pinon läpi,ja nyt jo ajatukset hävis..Ai niin,sukupuolesta oli puhetta. Me halutaan tietää kumpa siellä masussa on,toivottavasti vauva sen meille suostuu kertomaan.Esikoisestakin tiedettiin. Ultra vasta 1.2.
Eipäs tässä kummempia nyt jouda turisemaan,kun koirat sekä neiti pyytää iltapalaa..
Tuulia,Mimmi ja sykerö rv18+1
Kotona taas.
Mies oli ollut aivan ihana kun olin reissussa, täällä oli siivottu ja kaikkea! Aivan suloinen ja rakastettava mies. Sillä oli kuulemma ollut tylsää ja ikävä. :) *äärimmäisen onnellinen*
Sitten kyselyihin mitä täällä on ollut.. Keräilen vain kirjoja mitä haluan lukea, Christietä, Kingiä, Pratchettiä. Rahaa yritän aina epätoivoisesti kerätä, mutta se kokoelma tuntuu aina hupenevan.. x)
Lilli kyseli useammankin kysymyksen:
1) Ensimmäinen lapsi tulossa, ja itse haluaisin ainakin neljä lasta. Tietenkin jos vain yksi suodaan niin sitten on niin, mutta haluaisin että lapsella olisi leikkikavereita & tukea ja turvaa omista sisaruksista
2) Kelan papereita käsitellään seuraavalla kerralla kun menen neuvolaan, rv on silloin 22+
3) Linea negraa ei ole näkynyt.
Eipä tässä muuta, kauhea väsy kun koko viikonloppu kiire aikataulu. Nyt jännitetään huomista ultraa!!
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 20+1