Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puhutaan lestoista tms;usein mainitaan

Vierailija
23.06.2008 |

kirjotuksissa,että tiedän sellasen ja sellasen tapauksen kun äiti oli raskaana,ja kohtu ei olis kestänyt...jne jne jne..kuinka te voitte tietää noin tarkasti?Kertooko ne äidit teille henkilökohtasia asioita noinki tarkkaan vai mitä?Ja yleensä täälä tunnutaan tietävän jos kenen raskaus-ja synnytyshistoria,ja mitä lääkärit sanonut jne

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita käytetään.

Vierailija
2/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni vl äiti haluuaa tuoda meilläpäin ainakin tietoon asian....tuleepahan joillekkin sellainen mieli ja kuva, et NO ONPAS siinä äiti!!!! USKO on luja!!!

nimimerkillä kokemusta on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka se on kiellettyä, usein näistä asioista puhutaan pienessä siiderissä, toki nimiä mainitsematta ja yleisellä tasolla.

ITsekin muistan olleeni olkapäänä nuorelle lääkärille, joka oli yrittänyt selvittää 17 lapsen isälle, että seuraava vie vaimon hengen ja että jotain tarttis tehdä. Siihen mies oli vain todennut, että kyllä Jumala antaa uuden vaimon ja lapsille äidin.

Sitten kun lääkärit karskiintuvat ja vanhenevat, he tekevät viimeiseksi suotavassa sektiossa keneltäkään kysymättä kohdunpoiston.

Vierailija
4/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tavisten asioista, joten fifty fifty...:)

Vierailija
5/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka se on kiellettyä, usein näistä asioista puhutaan pienessä siiderissä, toki nimiä mainitsematta ja yleisellä tasolla.

ITsekin muistan olleeni olkapäänä nuorelle lääkärille, joka oli yrittänyt selvittää 17 lapsen isälle, että seuraava vie vaimon hengen ja että jotain tarttis tehdä. Siihen mies oli vain todennut, että kyllä Jumala antaa uuden vaimon ja lapsille äidin.

Sitten kun lääkärit karskiintuvat ja vanhenevat, he tekevät viimeiseksi suotavassa sektiossa keneltäkään kysymättä kohdunpoiston.

Vierailija
6/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tavisten asioista, joten fifty fifty...:)

eli kyseessähän on silkka uteliaisuus ja kyttääminen toisten elämäntapaa kohtaan

Vierailija
7/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tää sama legenda...

Siinä viimeisessä mahdollisessa sekstiossa muuten tehdään sterilisaatio eikä mitään kohdunpoistoa. Eikä tartte kysymättä tehdä.

t. eräs vl-äiti, jonka kohtu ei enempää kestänyt

Vierailija
8/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyseessähän on silkka uteliaisuus ja kyttääminen toisten elämäntapaa kohtaan

[/quote]

Vierailija
9/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillit päällä, niin johan on lestadiolaiset kyttäämässä heti mitä tapahtunut ja missä palaa....kakaroita auto täynnä kassomaan missä palaa..

Vierailija
10/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi olla edes lestadiolainen, että lähtee paloauton perään... on sitä taviksissakin uteliasta porukkaa!

T: ei lesta :)

Vierailija
11/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni vl äiti haluuaa tuoda meilläpäin ainakin tietoon asian....tuleepahan joillekkin sellainen mieli ja kuva, et NO ONPAS siinä äiti!!!! USKO on luja!!!

nimimerkillä kokemusta on..

Vierailija
12/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräsmammoja...;))

Vierailija
13/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräsmammoja...;))

Vierailija
14/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrystä sille, että manaavat toisia tulimereen, kutsuvat uskottomiksi tai vähätellen "kirkkouskovaisiksi", sille että se oikea oppi on täynnä ristiriitaisuuksia ja järjettömyyksiä, mutta sen sijaan he itse eivät lainkaan halua katsoa peiliin liittyen kaikenlaisiin ylilyönteihin tai ylipäänsä toimintatapoihinsa, josta nämä päivittelyt saavat voimansa.

Mutta ehkä valitun kansan ei tarvitsekaan...

Vierailija
16/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.

Vierailija
17/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrystä sille, että manaavat toisia tulimereen, kutsuvat uskottomiksi tai vähätellen "kirkkouskovaisiksi", sille että se oikea oppi on täynnä ristiriitaisuuksia ja järjettömyyksiä, mutta sen sijaan he itse eivät lainkaan halua katsoa peiliin liittyen kaikenlaisiin ylilyönteihin tai ylipäänsä toimintatapoihinsa, josta nämä päivittelyt saavat voimansa.

Mutta ehkä valitun kansan ei tarvitsekaan...

Vierailija
18/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tie on kapea.

Vierailija
19/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ystävänä vl äiti, joka kertoo minulle asioita itsestään ja MUISTA vl äideistä ja heidän ongelmistaan...itse olen kuitenkin luottamuksen arvoinen, mutta kaikki eivät sitä ole. NYt varmaan joku vl nyrpistää nenäänsä, ja ajattelee et kirjoittaja vaan huijaa...keksii omiaa. Joten ehkä nyt tämänkin kertomani perusteella minut mustamaalataa, koska tuon asian esille, mitä kautta muut tavikset voivat saada tietoonsa muiden henk koht asioita.

Joten älkää vl t ymmärtäkö väärin, mutta älkää nyt PUOLUSTELKO asioita sillä, et muut tavikset vain puhuu ja puhuu et heillä MUKAMASTAAN on joku ystävä, lääkäri joka muutaman siiderin jälkeen kertoo asioita. Valitettavasti sitä tapahtuu!!

Vierailija
20/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ystävänä vl äiti, joka kertoo minulle asioita itsestään ja MUISTA vl äideistä ja heidän ongelmistaan...itse olen kuitenkin luottamuksen arvoinen, mutta kaikki eivät sitä ole. NYt varmaan joku vl nyrpistää nenäänsä, ja ajattelee et kirjoittaja vaan huijaa...keksii omiaa. Joten ehkä nyt tämänkin kertomani perusteella minut mustamaalataa, koska tuon asian esille, mitä kautta muut tavikset voivat saada tietoonsa muiden henk koht asioita.

Joten älkää vl t ymmärtäkö väärin, mutta älkää nyt PUOLUSTELKO asioita sillä, et muut tavikset vain puhuu ja puhuu et heillä MUKAMASTAAN on joku ystävä, lääkäri joka muutaman siiderin jälkeen kertoo asioita. Valitettavasti sitä tapahtuu!!