Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puhutaan lestoista tms;usein mainitaan

Vierailija
23.06.2008 |

kirjotuksissa,että tiedän sellasen ja sellasen tapauksen kun äiti oli raskaana,ja kohtu ei olis kestänyt...jne jne jne..kuinka te voitte tietää noin tarkasti?Kertooko ne äidit teille henkilökohtasia asioita noinki tarkkaan vai mitä?Ja yleensä täälä tunnutaan tietävän jos kenen raskaus-ja synnytyshistoria,ja mitä lääkärit sanonut jne

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielii siitä, että vl-yhteisö aavistaa joukostaan löytyvän vaikka mitä outoa, mutta muille kieltävät kaiken ja ovat paavillisempia kuin paavi itse.

Vierailija
22/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ei ole känninen vaan vl äiti....T:23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielii siitä, että vl-yhteisö aavistaa joukostaan löytyvän vaikka mitä outoa, mutta muille kieltävät kaiken ja ovat paavillisempia kuin paavi itse.

ja puolustuspuhe löytyy heti...ei edes lueta toisten tekstiä kunnolla kun vastataan jo...

Vierailija
24/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.taas 23....

Vierailija
25/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.taas 23....

Vierailija
26/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ystävänä vl äiti, joka kertoo minulle asioita itsestään ja MUISTA vl äideistä ja heidän ongelmistaan...itse olen kuitenkin luottamuksen arvoinen, mutta kaikki eivät sitä ole. NYt varmaan joku vl nyrpistää nenäänsä, ja ajattelee et kirjoittaja vaan huijaa...keksii omiaa. Joten ehkä nyt tämänkin kertomani perusteella minut mustamaalataa, koska tuon asian esille, mitä kautta muut tavikset voivat saada tietoonsa muiden henk koht asioita.

Joten älkää vl t ymmärtäkö väärin, mutta älkää nyt PUOLUSTELKO asioita sillä, et muut tavikset vain puhuu ja puhuu et heillä MUKAMASTAAN on joku ystävä, lääkäri joka muutaman siiderin jälkeen kertoo asioita. Valitettavasti sitä tapahtuu!!

Vierailija
27/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaani....tosin 2 eri näkökulmaa...

T.23....ps omassa jutussani ei mitään tekemistä siiderin kans :)

Vierailija
28/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nimimerkillä vierailija......taisit tunnistaa minut??? Hohhoijaa...

on aika älyvapaata puolustelua....meinaatko etten ole enään luottamuksen arvoinen...ja KIRJOITINKO heidän ongelmistaan???

Vierailija
29/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkääs vl t hikeentykö!

Vierailija
30/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä totuus?

Vierailija
31/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustelua...

Vierailija
32/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en edes tiedä mitä pitäisi puolustella.

Vierailija
33/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvensikin kovasti asioita :D

t. 34

Vierailija
34/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän mielestään ei-vl mutta muuten uskovaiset kristityt joutuvat helvettiin. Tätä kierrellään selittelemällä, että se pelastuu, jolla on oikea usko sydämessä. Se vaan ainajätetään mainitsematta, että sen pitäisi nimenomaan olla vl-uskoa, muu ei käy.

Miten on. Uskallatko sinä vastata?

Vierailija
35/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi selkeästi sanoa mitä ajat takaa, mitä tarkoitat vaan heittelet kummallisia vihjailuja.

Vierailija
36/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämäon mun rehellinen mielipide:

Vain elävä usko pelastaa, ja läheskään kaikki jotka kutsuvat itseään kristityiksi eivät kuitenkaan ole siinä elävässä uskossa. Uskon, että elävä usko on tällä hetkellä vl:ien keskuudessa, siis se usko joka pelastaa. En tiedä onko sitä muualla, vl:t opettavat että se voi olla vain yhdessä "laumassa", ja se voi olla niin. Tai siiten ei, toivon että ei, koska toivon että mahdollisimman moni pääsisi Taivaaseen. En pidä mahdottomana sitä että jossain muuallakin oikeaa uskoa olisi, ja siksi en voi sanoa muuta kuin että ihminen, jolla on sydämessään elävä usko, pelastuu. Jumala on ainoa joka näkee sinne sydämeen joten en uskalla mennä ketään tuomitsemaan Helvettiin.

että heidän mielestään ei-vl mutta muuten uskovaiset kristityt joutuvat helvettiin. Tätä kierrellään selittelemällä, että se pelastuu, jolla on oikea usko sydämessä. Se vaan ainajätetään mainitsematta, että sen pitäisi nimenomaan olla vl-uskoa, muu ei käy.

Miten on. Uskallatko sinä vastata?

Vierailija
37/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin uskallan sanoa niin että, se pelastuu jolla on oikea usko sydämmessä.

Jos minä sanon että sinun mielestäsi on asia niin että muut joutuvat helvettiin ja sinun on myönnettävä se, ja uskallettava myös sanoa se.

Vierailija
38/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, ettei useimpien vl:en tuttavapiiriin kuulu juurikaan esim. herätyskristittyjä eli viidesläisiä. Jos näin olisi, en usko että itselleen rehellinen vl väittäisi, että elävää uskoa on vain vl:n joukossa. Muutenkin on aika epäkunnioittavaa niputtaa kaikki muut kristityt epätodennäköisiin pelastujiin.

Oma kantani on, että eläviä kristittyjä on jokaisessa kirkkokunnassa, jossa on risti.

Vierailija
39/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi selkeästi sanoa mitä ajat takaa, mitä tarkoitat vaan heittelet kummallisia vihjailuja.

Vierailija
40/52 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ruveta lukemaan ketjua taaksepäin ja etsimään jotain sananlaskuja ja sitä kautta ratkomaan tätä arvoitusta.

Lähden tästä nyt kotiin.