Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei yh:t, jos lapsi kesällä isällään kuukauden, maksaako isä joka tapauksessa elatusmaksun

Vierailija
23.06.2008 |

siltäkin kuukaudelta, kun lapsi pois äidiltään?

Pitäähän mun kuitenkin maksaa asunto vaikkei ruokaan rahaa menekkään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitaisiin siksi lopettaan. Osaan lukea, mutta muut näköjään eivät.

Vierailija
42/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos luet viestini, ehkä huomaat, että ei ole tilanne ihan niin helppo kuin äkkiseltään luulisi.

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska asuvat ulkomailla, ei asia ole niin yksinkertainen. Miehen asianajaja sanoi, että emme voi vaatia lasten tapaamista, koska asuvat ulkomailla. Se mutkistaa asiaa. Äidillä sen sijaan on lain mukaan oikeus vaatia elatusmaksut. Näin sanoi miehen asianajaja.

13

Vierailija
44/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani, 13. Anna iso hali miehellesi. On varmaan kauhea ikävöidä koko ajan lapsiaan.

Vierailija
45/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menitte yhteen miesten kanssa, joilla jo on lapsia...

Ukkoni tienaa 3000 e käteen kuussa, ja saa kyllä maksaa meidän mukuloista ihan joka kuukausi kun kerran erota haluaa.

Jos käteen jää kolme tonnia, niin siitä on kyllä varaa maksaa vaikkapa tonni elareita. Mun täytyy vain hommata kunnon juristi.

Vierailija
46/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään katkeraa tässä ketjussa ollut, vaan aika neutraalia faktatietoa.

Sitä olen ihmetellyt, että vaikuttavatko uuden vaimon tulot elatusmaksuihin? Kun esim. tuossa 13:n viestissä oli ilmeisesti mainittu hänen ja hänen miehensä yhteiset nettotulot. Aika epäreilua, jos joutuu elättämään toisten ihmisten lasta.

Ja viimeisimmälle kirjoittajalle että mitäs menit yhteen miehen kanssa, joka haluaa erota ;). Siis yhtä hölmösti sanoit, että mitäs menette yhteen miehen kanssa, jolla jo on lapsia. Ei kai kukaan rakastuessaan katso, onko lapsia vai ei (minun miehelläni ei satu olemaan).

Vierailija
47/47 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera kirjoitus täällä on sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi