Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+♥+ ENSIKOT perjantaina +♥+

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei se ovis muka ole vieläkään. tein just testin ja siihen tuli kuitenkin jo toinen haalea viiva. Eli olisiko viikonloppuaktiviteetit jo sovittu tuonne makuuhuoneen puolelle. Juuri mies sanoikin että haluaa olla kotona huomenna kun on aina ollut viikonloppuna jotakin. Eli sopii hyvin mulle! On kyllä tuolta oikealta puolelta koko päivän kiristänyt ja sattunut ja kouristellut. Voiko oviskivut olla tällaiset??? Välillä ihan äänen sanonut että auuuh kun jotenkin oikein sattuu. En kyllä muista että olis ollut tällaisia kipuja koskaan oviksen aikaan! No toivotaan että tulee kunnon ovis ja pääsen sitten helmijunan veturiksi!!!!!! Sitten täytyy varmaan antaa lapselle nimeksi Helmi! =)

No kuulinpa TAAS vauvauutisia. Mieheni serkku on saamassa lapsen heinäkuussa. Sanoin miehelle masentuneella äänellä, että hyvä kun joku edes saa lapsia. Niin se vastas vihaisesti no eikä ole!!

Vetäsin muuten kuitenkin sellaset kahden tunnin päikkärit, vaikka ei pitänyt. No on sitten energiaa pupuiluun.... Kunpa vaan miehelläkin olisi, sillä on ollut paljon raskaampi viikko kuin mulla. Ja kotiin tuleekin 11 tunnin työpäivän jälkeen vasta parin tunnin päästä. Ja on huomenna menossa taas puoli kuusi aamulla töihin. Vähän kuitenkin pelottaa että miehuksen energiat on loppuun palaneet. No peukut pystyyn että jaksaa bdbdbdbdbdbdbd...

Masu (brunette, mutta keinotekoisesti punertava)

+++++

Vierailija
22/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla vielä tämä päivä ja nyt kampesin itseni ylös tuolta sängystä. Pakko tulla pikaisesti lukaisemaan ja muutama sana kirjoittamaan...

Tutkimuksissa juostu ja nyt pitäis lääkkeet olla kunnossa ja pöpö kuolee toivottavasti piakkoin. On nämä syysflunssat ja kaikki mukana tulevat vaivat ikäviä :( Lääkäri kysyy, röntgenhoitaja kysyy, labratäti kysyy olenko raskaana. En ole ennen moiseen huomiota kiinnittänytkään, mut nyt tuntuu ikävältä kun kaikki utelee kokeiden ja lääkkeiden vuoksi. Kun niiiin tekisi mieli vastata että OLEN!

Täällä kp 16/25-30. Tikutellut olen kp 9 saakka kun ei tietoa tuleeko lyhyt vai pitkä kierto. Tuloksetta kylläkin!! Muutama haale viiva tullut joinakin päivinä, mutta ei sitä plussaa. Tosin ollaan tää kierto oltu jtp taktiikalla, (kerran oli kolmen päivän paussi miehen työmatkan takia alkukierrossa) eli ilman plussaakin mahiksia on, siis JOS ovuloin lainkaan. Kun en saanut plussaa viime kierrosakaan. Onko ketään jolla ei tullut ikinä plussaa ovistestiin, mutta silti raskaaksi tullut. Eli voiko olla että testi ei näytäkään sitä, jos aika tehdä testi väärä tms?? Alkaa jo usko loppua..

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, mä jatkan tikuttelua muutaman päivän vielä, kun vielä muutama testi jäljellä:))

Aurora " nuhanenä" (Blondi, luonnostaan. Kun joku oli näistä hiustenväreistä kirjoitellut:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla