Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+♥+ ENSIKOT perjantaina +♥+

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu ja Aurora: Mä oon kans miettiny, että näyttääkö ne ovistestit aina oikein vai eikö sitten kunnon ovista oo tullukaan. Oon tosin vasta muutaman kierron ajan tikutellu, mutta en oo saanu yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. On ollu aina vähä haaleempi viiva. Jostain luin, ettei ne testit oo aina olleet luotettavia, mut kai niitten yleensä pitäis olla varmin keino löytää ovulaatioaika. Vaikka eihän nekään ihan tarkkaa aikaa näytä, joten täytyy sitten vaan pupuilla ahkerasti...

Tietääkö joku, voiko se haaleempi viivaki merkata ovisaikaa?

Vierailija
2/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea tollanen ryhmä! Ihan hirveetä kun mies ei halua. Kaikki maailman myytit puhuu vaan siitä kuinka miehet ei " saa" tarpeeksi kun naiset ei " anna" . Ja kuinka miehillä on aina ja vaan mielessä

se[/].

Eipä ole kukaan tullut kysymään tämän palstan tytöiltä..

Meillä tosin kävi vähän eri tavalla. Mies on vauvakuumeillut jo pitkään ja nyt kun minäkin innostuin ja jätettiin ehkäisy pois.. niin arvatkaapa mitä tapahtui?! Meidän kerta-viikkoon-jos-hyvällä-tuulella-mies tai ei-nyt-kulta-on-ollut-rankka-päivä-töissä-mies muuttui kerta heitolla oikein pedoksi, jolle pari kertaa päivässäkään ei tuntunut riittävän!

No, minä siitä toki loukkaantumaan.. ja itkua tirauttelin että ei se minua halua vaan vauvaa.. olen pelkkä vauvakone... Vaikka itsekin sitä haluaa, niin ollaan sitä tässä vaiheessa vielä ainakin naisia ensisijaisesti ja sitten vasta äitejä..

Onneksi asia saatiin puhuttua ja mies oli ymmärtäväinen (kulta mies) ja nykyinen taso mielyttää molempia.

Tällasia...

Pahoittelut tädin yllättämille. Täällä jännityksellä odotellaan mihin eka luomukierto asettuu. Kaivelin eilen esille vanhat (lähes antiikkiset) kalenterit ajalta, jolloin ei ollut ehkäisyä. Kierto on silloin heitellyt 21-39 :( *masennushuokaus* minä kun luulin että olen luomunakin tismalleen 28 päivää 7.5 tuntia...

Tulihan juttua. Viikonlopun alkua, tsemppiä pupuiluihin ja plussasäteiden lisäksi lisäpilkettä ensikoiden silmiin että saadaan hyviä sänkykamarihetkiä ;)

Leppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin...että nyt sitten täti tuli...oikeen varta vasten illaksi, että on varmasti mukavampi nukkua...plaaah.

Mut niinku oon sanonu, niin oon helpottunut et täti tuli, että nyt voi sitten ekojen luomumenkkojen jälkeen alkaa pupuilemaan ihan tosissaan. Niin ei tartte pähkäillä, että saakos sitä nyt yrittää jo ennen luomumenkkoja!

Niin, helpotus myös siinä mielessä ku oon lukenu et joillain on kestänyt jopa puol vuotta ennen ku ekat luomumenkat on tulleet!! HUH, jos olisi pitäny niin pitkään odottaa tässä vauvakuumeessa, nyt tietää ainaki ovikset suunnilleen ja pupuiluajat! Että ei tää nyt ehkä niin masentavaa loppujen lopux oo, pitää ajatella positiivisesti!!! :)

Vierailija
4/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljaista! Ajajttelin jo, että mun koneessa on jotain vikaa, kun pariin tuntiin ei vauvakuumeiseet lainkaan kirjoitelleet!

Meillähän onkin mukavasti piinailijoita tälläkin viikolla! Valtavat plussasädetykset kaikille piinailijoille! Majita, testaas jo! Kauhee jännitys päällä miten käy ranskattaren haamun! ;)

Essi: mulla on kans joskus vähän vaikeuksia ton ukon kanssa eli oon todennut, että jos se huomaa mun kiinnostuksen johtuvan lähestyvästä oviksesta, saattaa käydä niin että ei haluakaan pupuilla¿ Mä koitan nyt kaikin keinoin olla puhumatta sille mitään ovis-juttuja, että saisin sen halutessani petiin. Aika kaameeta, mutta kyllä tässä vähän laskelmoiva tarvii olla jos mun kierroilla plussan haluaa!

Toivotaan, että sulle ois kuitenkin käynyt tuuri ja ois ees joku ¿tuohutippa¿ miljoonine simppoinenn lähtenyt liikenteeseen!

Mä en muuten oo sinne 2+-palstoille käynyt ees kurkkimassa, kun jäin tänne heti koukkuun ja aikaa kuluu tähän touhuun jo ihan riittävästi¿ Ja onneksi en mennytkään, jos tosiaan siellä on noin ankeeta! Täällä sai heti alkuun jo niin kivan vastaanoton, ettei oo tosikaan. Kun liityin Enskojen seuraan (taisi olla syyskuuta?) en seuraillut pinoja etukäteen mitenkään, niin kuin nyt pari näistä meidän tuoreista tulokkaista kertoi tehneensä. En yhtään siis tiennyt mihin pääni pistin, mutta mielestäni osuin parhaaseen pinoon ekayrittämällä! Valitsin Ensikot, enkä Syyssäteet, kun ajattelin että ekaa yrittävien kanssa ois eniten yhteistä.

Amy: jos vielä löydät, niin jaksaisitkos laittaa linkin siihen Glemein listan, miten HCG:t alkaa lisääntyä, kun en löytänyt sitä mistään?!

Jos mulla tässä kierrossa tärppäisi, niin saattaisi la osua mun synttäreihin. :)

D. kp 5/29-46

Vierailija
5/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiiii,ku on pakkasta!!!!Mulla taas kaheltatoista ajotunti ja nyt lähetääki jo heti tonne liikenteen sekaaan.....käääääääks!!!!

Tulkaahan kertomaan tuloksia jos ootte testailleet!!!!!!!Plussasädetystä täältä!!!!!!

Voikaa hyvin joka iikka ja haleja!!!!!

Vierailija
6/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jonka mies toisinaan heittäytyy hankalaksi. Tai siis ikävä, että teilläkin Diotima näin on, mutta lohduttavaa tietää, ettei kaikki miehet ole aina heti valmiina. Usein tuntuu siltä, että " kaikki muut" pupuilee vähintäänkin päivittäin... Mä kanssa yritän hillitä noita ovisjuttuja, mutta aina kuiteski jotain pääsee lipsahtamaan. On tää kyllä kaameeta laskelmointia, mutta kun sitä pelkää että muuten ei mikään voi onnistua. Ja mulla sentäs on säännölliset normaalimittaset kierrot!

Tuosta pinon valinnasta... Mähän alkuun kirjottelin tuolla puolukoissa tovin ennen kuin sain mieheni pään käännettyä. Tuplailun alotuksen jälkeen tuli sitten tarve etsiä pinoa, jossa on muita samassa tilanteessa olevia ja päivänä muutamana vertailin just enskoja ja syyssäteitä, mut päädyin tänne kun täällä tosiaan väki enempi samassa tilanteessa.

Siitä alkon käytöstä oli juttua joku päivä sitten. Mähän oikeestaan tossa viime kesän jälkeen jätin jo lähes kaikki juomingit pois. Nykyään käyttö ollu semmosta parista muutamaan annosta kuukaudessa eli tosi vähästä. Jotenki tuntunu monesti turhalta säännöstelyltä, kun ei sitä plussaa vieläkään ole tullut, mutta toisaalta, ihan terve tapahan tämä on. Ainakin tapa pitää kiloja kurissa ellei muuta :-) Nykyään ei oikeen tee enää ees mieli ottaa - mutta sais se plussa silti jo tulla, etten aina " turhaan" kieltäydy ja joudu tylsiin selittelytilanteisiin. Toi kuskina olo on tähän asti useimmiten toiminut...

Ai niin, mähän oon töissä, pitäs kai tehdä jotain palkkansa eteenkin... Täällä aamun pakkaslukema -21, ei juurikaan tuulta ja nyt sataa lunta - oikein pirtsakka keli!

Mukavaa talvista viikonloppua kaikille! Me lähdetään appivanhemmille eli nettipimentoa luvassa.

t. Essi

Vierailija
7/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on kääntynyt vähän päälaelleen tää meidän seksituohu: aiemmin mies oli se, joka oli aina valmiina ja otti nokkiinsa, jos mulla oli " päänsärkyä" ja nykyään se on toisin päin! Ottaa vähän luonnolle, kun mies kieltäytyy seksistä! :) Meillä ei tosiaan harrasteta seksiä joka päivä, lähinnä siksi että mä olen arki-iltaisin niin väsynyt, ettei tee mieli, kun ukkokin tulee yleensä kotiin melko myöhään. Siksi meillä ei myöskään jtp-taktiikka ole käytössä, vaan tikuttelen ovista ja mittaan lämpöjä.

Essille viikonloppuja anoppilaan!

Vierailija
8/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ennen yrityksen alottamista mies varmaa halus joka pv ja monta kertaa pvssä :)Sitku yritys alko niin se melkee aina sano että sä haluut vaa vauvoja,sen takia vaan haluut seksiä.Eipä täälläkää paljoo pupuiltu!Näissä tärppikierroissaki niin kummassaki kierrossa 2 kertaa oltiin koko kierron aikana!Ei kannata ainakaa menettää toivoa kertojen vähyyden takia!

Tsemppiä kaikille lakanoitten väliin!!!!!!!!!

-Pepsi ja nuppu rv5+4(6+0)

Vierailija
9/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi eilen illalla, ensin kivuttomasti, mut sitten tuli kivutkin mukaan kuvioihin ja tänä aamuna niin pahana, etten pystynyt lähtemään kouluun.

Endoa mulla on epäilty, joten se tais olla niiden monien kohtutuntemusten syy. Sen oireisiin kuuluu myös väsymys, joten helposti sekottaa raskauteen. Samoin korkean estrogeenitason, joka aiheuttaa rintaoireita, on ajateltu olevan yhteydessä endometrioosiin.

Mun kuumeilu loppui nyt toistaiseksi tähän, tulen varmaan pyörimään tuolla lapsettomuus-puolella tästedes, sillä aion nyt marssia gynen vastaanotolle ja jatkaa tutkimuksia jotka 2 vuotta sitten aloitettiin.

Tsemppiä kaikille muille! Ja sitä plussaonnea!

Vierailija
10/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin! Ihmeen kauan sä oletkin jaksanut odotella!

Vierailija
11/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Täti ei oo oikeestaan vieläkään kunnolla tullut, mutta nipistelee sen verran, että kyllä se varmaan vlopun aikana tulee....

Hassua vaan, että mul oli tänä aamuna tosi etova olo, meinas melkein yrjö lentää...outoa siinä mielessä että mua ei kyllä oikeesti koskaan okseta. En ole kyennyt oksentamaan varmaan 5 vuoteen vaikka on ollu mahatautia ja...krapulaa tms. :)

Enää en kyllä ala testailemaan ku oon jo kahesti testannu negan...ja v-vuoto on nyt sellasta tumman keltaista/ruskeeta, et tätiä odotellessa edelleen...Mut plussasäteitä muille toki!! +++++

Vierailija
12/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun töistä pääsee joskus perjantaisin klo 12. Mutta kyllä sinne pitää mennä ajoissakin. Nyt väsyttää ja tekis mieli mennä päikkäreille mutta sitten menee taas unirytmit sekaisin. Se ei mun migreenipäälle oikein sovi. Se on vaan keksittävä kaikkea tekemistä ettei uni tule!!!

Essi ja Dio: Mulla on myös samaa tarinaa tuon pupuilun kanssa ja sitä olen täällä joskus myös valittanutkin. Meillä ei kyllä ollut ennen tätä vauvan tekoa jokapäiväistä pupuilua. Ei kumpikaan olla oikein koskaan oltu jokapäiväisen pupuilun kannalla. Mutta nyt kun sitä sitten pitäis tehdä, niin on se hankalaa... Minä olen kyllä virittänyt aivot niin, että vaikka joka päivä jos vaan tulosta tuottaa! Mutta mies ei oikein innostu. Olen kyllä yllättävän hyvin saanut kaadettua miehen sänkyyn! Mutta olen monesti myös miettinyt että on se kumma kun muuta pupuilee joka päivä. Mutta me kolme ainakaan ei kuuluta siihen porukkaan joten voimme perustaa oman vertaistukiryhmän!!!! =) Ja Dio se että mies kieltäytyy seksistä kun sitä itse haluan, ottaa kyllä tosiaan luonnon päälle. Mutta minähän saan kieltäytyä ja siitä on turha suuttua =) Näin se vaan menee!

Olen muuten katsonut väärin noita ovistikkuja. Ei mulla ole missään vaiheessa ollut kahta viivaa, edes haamuakaan. Olen aivan sekaisin.... Mutta en tosiaan ole bongannut ovista vaikka kuinka on sattunut tuolta oikeasta kyljestä/mahasta ja lämmöt on laskenut ja ne eiliset limat ja ja ja ja..... No toivotaan että tikut on huonoja eikä näytä oikein!! Mutta kaipa se voi olla vielä edessäkin?!? Eilen en jaksanut pupuilla itsekkään joten on taas ollut jo kolmen päivän tauko siinäkin joten jos ovis oli esim. eilen niin siihen meni taas tämä kierto sitten!!!!! Tänään on kyllä pakko kaataa itseni ja mies sinne pupuilupuuhiin!

Mitäköhän kaikkea mun piti taas kirjoitella. Mä kuuntelen musiikkia, laulan ja yritän kirjoittaa samalla. Ei tule mitään, keskittyminen herpaantuu täysin!

+++++

Vierailija
13/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on taas vapaapäivä ja nukuin pitkään:) on vähän sellanen olo,et ois tulossa kipeeks..toivottavast en tule!

mittari näytti nyt -21, et ei tee mieli lähtee ulos..hrRrrr..

nyt on tullut paljon uusia joukkoon.lämpimästi toivotan jokaisen tervetulleeksi, vaikka pakkaslukemat hipookin liikoja:)

pitäs tänään varmaan siivota,kun talo ihan ku pommin jäljiltä..en oo saanu muuton jälkeen vieläkään kaikkia tavaroita paikoilleen.. voi plaah. jäi siivous silloin vähän kesken,ku makasin jonku aikaa vaa sängyn pohjal..ja nyt ei oo vaa jaksanu.

nyt tuli lyhyt kirjotus,ku unohin mitä piti laittaa..se liitty jotenki teiän muiden juttuihin,mut mun muisti ei nyt pelaa yhtään..tuun varmaan uudestaa viel tänään.

pirtsakkaa päivää kaikille! :) ++++++++++++++++++++++++

Vierailija
14/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan eilisen sekavan mielialan jälkeen aamulla jo ehditty intoilemaan, että lämmöt edelleen kohollaan hiukan, joten äsken töistä tullessani menin vessaan viimeinen testi kädessäni, mutta eipä tarttenut tehdä. Löysin nimittäin ikävän vierailijan kimpustani. Olipas perhana ihan salakavalasti hiipinyt tänne. Tai mitä hiipimistä se oli, kun eilen mourus mahassa oikein kunnolla. On vaan nuo ennakointikivut kovasti muuttuneet tässä pillereitten lopettamisen jälkeen. Hhmmh... Niinpä siis kp 34 vaihtuikin kp1:ksi. :(

Nyt on jotenkin sellainen puulla-päähän-lyöty -olo. En vielä oikein tiiä, miltä tuntuu. Tai miltäs se nyt tässä vaiheessa viel tarttis tuntuakaan. Niin alussa olemme vielä meidän kuumeilutaipaleella. Nyt vaan lisää greippimehua koneeseen ja tarkka tikuttelu, et milloin on seuraavat tärkeet ajat. Ovislaskureista kun mun on ihan turha toivoo apuu näillä kierroilla, mitkä nyt ovat siis olleet 29-33. Ja olen kyllä aivan hiiskumatta miehukselle noista tärkeistä päivistä. Menee sekin raukka " lukkoon" jos asiasta mainitsen. Onneks me kyllä ehdotellaan aika tasaisesti molemmat noita hommia, että en vaikuta omituiselta, jos teenkin joinain tiettyinä päivinä aloituksen... ;o)

Nyt ei jotenkin kuitenkaan jaksa yhtään enempää. Parempaa mieltä kaikille muille!

-Amy-

ai niin se vielä se hcg-taulukko... En osaa vielä linkittää, joten kaivoin sen esiin ja kopsasin tänne, olkaapas hyvät.

Aika hedelmöityksestä/ Aika viimeisistä kuukautisista/ HCG:n määrä mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5

2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500

5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000

6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000

8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000

17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400

>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Vierailija
15/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähtö Kuusankosken suuntaan, olen siis nettipimennossa minäkin viikonlopun ajan!

Majita: Pahoittelut! Häädä se täti pois pois pois!

Pupuilukeskusteluun: Meillä oli ekat yrityskierrot yhtä vääntöä, mies ei ollut kyl yhtään mukana touhuissa, väkisin kampesin ja kiukuttelin et ei niitä kyllä tyhjästä tule niitä vauvoja! Mutta täs ajan kuluessa on kai mieskin tottunut ajatukseen ja on ihan samoilla linjoilla että touhuta pitää jos tulosta haluu! ;) Hyvä hyvä! Tosin varmasti vähempikin riittäis jos vaan on tärpätäkseen, saattaahan olla että meijän joka päivä-taktiikalla ei onnistu yhtä hyvin ku esim. jtp. No, mene ja tiedä! Mutta selvä muutos meillä kyl tapahtui toisen kierron jälkeen, kun itkin hysteerisesti ja peitin koko miehuksen räkään. Siinä lohdutellessa se sit vaan totes että ens kierrossa yritetään kyllä niin paljon ku mahdollista... Menipäs pitkäksi mun muistelot!

Nyt pitää vielä pupuilla ennen reissuun lähtöä, viikonlopun ajan saattaa mahikset olla vähissä! =) Miten saankaan simpat pysymään asemissaan jos heti pitää lähteä liikenteeseen tavanomaisen jalat kattoon -session sijasta! ;)

Hauskaa viikonloppua rakkaat enskat!

Vierailija
16/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pirulainen mikä akka! No, totta turiset kuitenkin, uutta yritystä vaan! Kuulosti kyllä toi sun tilanne aivan samalta ku itellä oli tossa viime kierrossa, oireita löytyi jos jonkin moista, vatsaa vihloi ja mourusi, napaa kiristeli ja viilteli, rinnat kireät ja kipeät... ja ovis oli kp10 tietämillä, kierto kuitenkin 31... Ja ne lämmöt! Yleensä itelläkin ne laskee vähintään päivää aiemmin, nyt ne laski vasta kp2! Jotenkin olen siis hiljaa pienessä mielessäni ollut hyvinkin vakuuttunut siitä että jotain siellä oli tapahtunut, muttei sitten jatkunut tm... Toisaalta tuo ajatus antaa toivoakin, noin kun ajattelen niin en jaksa kovin stressata sitä että entä jos me ei voidakaan saada vauvoja... Onko samansuuntaisia ajatuksia?

Vierailija
17/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kans vielä oon vakuuttunut, että kun vaan saa mielen rennoks, niin onhan sen jossain vaiheessa tärpättävä! Ja jos kerran näin paljon erilaisia tuntemuksia kehossa on (ei ne kaikki voi olla kuviteltuja), niin tapahtuuhan siellä jotain. Kun vaan tietäs, et mitä... ;o)

Toivottavasti te saatte simpat oikealle radalle heti tänään! Rentoa viikonloppua!

-A-

Vierailija
18/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masu06:

Mutta me kolme ainakaan ei kuuluta siihen porukkaan joten voimme perustaa oman vertaistukiryhmän!!!! =)

[color=orange]Toi oli hyvä! :D Musta näyttää siltä, että monessa asiassa sitä luulee olevansa ainoo maailmassa, mutta kun suunsa aukaisee, niin löytyy kohtalotovereita!

[color=blue]Voi hiisi, Amy! Pahoittelut tädin saapumisesta! Nyt vaan sit uutta yritystä kehiin! *koittaa tsempata ja taputtaa olalle*[/color]

Tuleekohan tänne hiljainen viikonloppu, kun monet on reissussa. Katotaan ehdinkö itsekään pinoutumaan, kun ohjelmaa on luvassa sen verran paljon...

D.

Jos en, niin viikonloppuja kaikille!

Vierailija
19/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masun ehdottama vertaistukiryhmä kuulostaa hyvältä :-) Oikeesti kiva tietää, ettei ole ainut näiden ajatusten kanssa. Ja tosissaan ottaa luonnolle, kun mies kieltäytyy puuhasteluista, niidenhän sitä seksiä nimenomaan pitäisi haluta. Aina ja joka hetki. Vai koskeeko toi yleistys vaan teinipoikia... ;-)

Kyllä meilläkin ukko saa kattella mun masennusaaltoja mutta ei silti ymmärrä lämmetä aktiivisempaan yritykseen. Meillä vähän sama kuin Diollakin, että arkisin ei useinkaan jaksa, kun ollaan niin eri aikoihin kotona (mä usein jo melkein nukkumassa kun mies kotiutuu töistä). Ja sitten vielä kun on paljon yksin kotona niin asioita miettii ihan liikaa ja ahdistuu pian ihan vaan omista päätelmistään. Mutta onneksi näitä juttuja voi sitten täällä palstalla pohtia - vertaistuki auttaa.

Täti on ollut ahkerana tänään, pahoitteluja kaikille sukulaisen riivaamille. Tännekin se jo reilun viikon päästä taas pörhältää.

Pian kai sitä voisi jo kotiutua töistä. Kamppeet vaan kasaan ja tien päälle. Onneksi ajokeli on huono vaan täällä maan eteläisimmissä osissa, ei tartte koko matkaa tuiskussa ajella.

Ja vielä uudemman kerran - oikein ihanaa viikonloppua itse kullekin!

t. Essi

Vierailija
20/22 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Majitalle ja Amylle tädin vierailusta!

On se tosiaan jännää, ku tietää, et pitäis ottaa mahdollisimman rennosti eikä sais stressata, jos haluis vauvahaaveita toteuttaa. Mut silti mä ainaki varmaan vähä stressaan, ku bongailen ovista ja mietin, et voinkohan ees tulla raskaaks. Kait se on sitä, kun on kova vauvakuume, ni haluis saada varmistusta siitä, onko vauvahaaveet mahdollisia. No, mutta koitetaan kaikki vaan ottaa rennosti ja ajatella välillä muita asioita! Kivaa, kun on viikonloppu eessä!