Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei halua seksiä

Vierailija
20.01.2006 |

Raskauden aikana harrastutimme seksiä yhden käden sormilla laskettavan määrän.Mies ei tehnyt aloitetta ja jossain vaiheessa minäkin sen lopetin.

Nyt on synnytyksestä yli 2 kk, olen palannut omaan olemukseeni. Olen se sama nainen johon hän rakastui. Ei kertaakaan seksiä..

Yritin eilen lähestyä häntä. Hän muuttui torjuvaksi ja nosti esille vaan jotain mustasukkaisuus asioita. Hän torjui minut taas.

Enää en jaksa yrittää. Paras varmaan tehdä se, mitä hän jo epäilee mun tehneen ajat sitten..

Saakelin pihtari.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti käydä vauvaa hoitamassa välillä ja kaivoin tän ketjun tuolta kaukaa..

Minä tiedän, ettei mies ainakaan fyysisesti ole pystynyt pettämään, kun on ollut kotona vauvan syntymästä saakka.Henkistä pettämistähän on se, ettei rakasta toista ja haaveilee seksistä jonkun toisen kanssa.

Meidän suhde on suht tuore (alle 3 vuotta), minulla on jo pari isompaa lasta, joten myöskään " äitiys" ei ole voinnut hämmentää miestäni.

Jonkunverran masentuntu hän voi olla, mutta toisaalta tuollainen perussuomalainen alavireinen mies hän on ollut aina. Silti himoitsen häntä, vaikka tosiaan olisi muitakin tarjolla. Haluan vain hänet ja tuntuu tosi fucking pahalta, ettei hän halua minua.

Ap.

Vierailija
22/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muutamaan vuoteen koska hyvä suhde on muutakin kuin seksiä.Tottakai seksi kuuluu parisuhteeseen mutta ei se välttämättä ole tarpeellista koko ajan.

Kannattaa ottaa huuomioon että synnytys ja lapsen saanti ei ole miehelle kuten ei myöskään naiselle mikään helppo asia.Lapsi on kiinni äidissä melkein koko ajan ja jättää miehen tavallaan toiseksi,mutta vain väliaikaisesti koska kun vauva kasvaa pystyy äiti ja lapsi hieman irtaantumaan toisistaan ja näin löytyy tilaa myös miehelle ja parisuhteelle.Toisilla se kestää vuoden toisilla kolme vuottakin.

Vaikka tänä päivänä on melkein kaikki miehet tulevat synnytykseen mukaan ei sekään ole joillekkin hyvä ratkaisu.Miehelle voi jäädä " traumoja" siitä.Onhan se hurjaa katsottavaa sivusta.Siitä johtuen voi olla että seksi ei oikein kiinosta kun on nähnyt miten se lapsi sieltä tulee ja mitä muutakin sieltä tulee.Nyt tietysti joku sanoo että onhan se miehen velvollisuus mutta joillekkin se voi olla tosi paha paikka ja pitää ymmärtää toista jos toinen ei ole kykeneväinen siihen.

Mutta niinkuin sanoin että jos on hyvä suhde se kestää vaikka sitä varsinaista yhdyntää ei olisi ja vaikka halut olisi jommalla kummalla poissa niin kyllä aika ne parantaa.Ei pidä tehdä siitä mitään numeroa vaan sitten kaikki ajallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin sörkkään lusikkani soppaan..

Oon ehdottomasti sitä mieltä että puhuminen kuuluu parisuhteeseen. Se miten hyvin kuuntelee toista on sitten asia erikseen.. Toisen kuunteleminen ja halujen kunnioittaminen kuuluu parisuhteen perustuksiin.

Mua vähän ihmetyttää tää lynkkaaminen että kun mies ei halua niin sillä on joku vialla, se pettää.. Miten jos nainen ei halua? Ja jos mies vaatii seksiä ja on onneton niin sehän on taas ääliö! -Vai?

Pettämiseen meneminen on itsekästä ja musta jokasen sitä harkitsevan pitäisi ensin jutella kumppanin kanssa ja sitten harkitaan joko eroa tai parannellaan tilannetta.

Kummankaan ei pidä " antaa" tai " vaatia" seksiä toiselta. Seksin pitäisi olla kiva homma joka on luonnollista ja kuuluu suhteeseen.

Ja pitää muistaa että joskus on alamäkiä ja ylämäkiä! Ei aina kiinnosta panna ja se on jokasen oikeus.

Itte oon pihdannu mieheltä. Joskus ei vaan jaksa ja haluaa vaan nukkua. Joskus jos mies loukkaa jotenkin niin taas se jää ilman seksiä.

On kaksi lasta ja ne on vaikuttanu siihen millasissa asennoissa, miten usein, etc. meillä harrastellaan.

Me on oltu 6 vuotta kimpassa joista 3 ekaa molemmat oli tyytyväisiä seksiin. Sitten on vähän ollu hampaankolossa, mutta mulla ainakin halut menee joskus off- puolelle ja sit pitää taas panostaa. Nyt on taas nousukausi menossa; synnytyksestä 3 kk ja keho alkaa näyttään kohtuulliselta.. Kaipaan lisää huomiota mieheltäni mutta uuden vauvan tuleminen on vaatinu osansa pedissä.