Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tarkoitukseen on pikkuhousunsuojat?

Vierailija
09.04.2015 |

Pikkuhousut suojaa housuja, mut miks niiden pitäis pysyä eritteettöminä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvuotojen lisäksi käytän joskus talvella ulkoillessani. Lämmittää ja suojaa sekin hiukan viimalta.

Vierailija
42/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerää valkovuotopölyä (ks. toinen ketju aiheesta). Sitten kun välillä lorauttaa sinne tipan pissaa niin se sitoo pölyn, eikä se leviä joka paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:26"]Seksin jälkeen, jos ei käytä kondomia, on hyvä valutella spermat pikkuhousunsuojaan.
[/quote]

Ja jotkut käyvät ihan pesulla...

Vierailija
44/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän ja muuten vaihdan pikkareita joka päivä .

Vierailija
45/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi voithän pestää .

Vierailija
46/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka pelkää että tamponi falskaa, niin onhan se kivampi vaihtaa se suoja kuin alkaa veristä housua pesemään =)

Vierailija
47/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"]

Mun mielestä monilla miehillä saisi olla persereiänsuojukset:) semmonen liimattava pikkuhousunsuoja miesten alkkareiden peräsuolen kohdalle laitettava läpyskä, ettei tarvitsisi katsella ja yökötellä niitä ruskeita rantuja miesten kalsareiden ja boksereiden peräosan puolella pyykkikoneeseen laitellessaan, ja etuosan puolelle toinen pikkuhousunsuoja, ettei keltaiset tippaläikät näkyisi vaaleissa miesten alkkareissa.

Onneksi oma mieheni pesee omat pyykkinsä pääasiassa itse. En halua edes koskea hänen paskaisiin ja haiseviin alkkareihinsa likapyykkejä lajitellessani koneeseen.

[/quote]

Onneks mun mieheni pyyhkii sen persesilmänsä. Miksi olet mennyt yhteen ilmeisesti vammaisen kanssa, joka ei osaa edes takapuoltaan pyyhkiä?

Vierailija
48/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein jatkuvasti kiihottunut ja limaa saattaa tulla sen verran, että se imeytyy pikkareitten läpi farkkuihin. Sitten alan tuoksua pillulle. Hameen kanssa tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
49/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen keksintö mm. mökkiolosuhteissa. Suojaa myös tamponin pettämiseltä aiheutuvalta sotkulta. Ja ovulaatioaikaan minusta tulee limaa sisuksista.

Vierailija
50/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kun en oo kotona koska olen ikimärkä muuten kastuu pikkarit ja jos istun pitkään myös päällyshousut/hame ei kivaa on kokemusta.

Vierailija
51/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"]

Mun mielestä monilla miehillä saisi olla persereiänsuojukset:) semmonen liimattava pikkuhousunsuoja miesten alkkareiden peräsuolen kohdalle laitettava läpyskä, ettei tarvitsisi katsella ja yökötellä niitä ruskeita rantuja miesten kalsareiden ja boksereiden peräosan puolella pyykkikoneeseen laitellessaan, ja etuosan puolelle toinen pikkuhousunsuoja, ettei keltaiset tippaläikät näkyisi vaaleissa miesten alkkareissa.

Onneksi oma mieheni pesee omat pyykkinsä pääasiassa itse. En halua edes koskea hänen paskaisiin ja haiseviin alkkareihinsa likapyykkejä lajitellessani koneeseen.

[/quote] Onneksi tummissa miesten alushousuissa ei näe kunnolla paskarantuja, mutta kyllähän ne löyhkäävät, kun niitä käännät nurinpäin likapyykkikorista ottaessaan ja laittaessaan koneeseen pestäviksi.YÄks:( Mä en voi tajuta, miksi jotkut miehet eivät pyyhi vessapaperilla kunnolla persettään kakantamisen jälkeen, vaan pihtaavat paperia. Itse pyyhin sen verran monella vessapaperilla, että viimeiseen paperiin ei jää jälkeäkään paskaa. Joskus viimeistelen vielä toiletsavetilla persesilmäni pyyhkäisten.:)
[/quote]

kakantamisen?

Vierailija
52/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"]

[/quote]

Onneks mun mieheni pyyhkii sen persesilmänsä. Miksi olet mennyt yhteen ilmeisesti vammaisen kanssa, joka ei osaa edes takapuoltaan pyyhkiä?
[/quote]

Mun mieheni jopa pesee peränsä!

Vierailija
53/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:20"]

On teillä naisilla hyvin suunniteltu tuo alakerta kyllä! T. Mies

[/quote]

Mjoo, mutta kenellepä valittaisi, jumalalle? Jos siihen lähdetään niin uskoisin että miehilläkin olisi omat laatuongelmansa valitettavana.
[/quote]
Esinahka esimerkiksi voi tuottaa ongelmia. Tulehdukset, liian kireä esinahka joka aiheuttaa vaivoja, liian löysä esinahka taas tekee peniksestä sprinklerin. Frenulum voi revetä tai olla liian lyhyt, penis voi murtua, impotenssi, pieni koko (eikä siihen voi vaikuttaa!), rumat helmipapulat terskan reunassa, terska voi kuivua ja olla siksi kipeä... Hienosti suunniteltu vehje siis ;)

Ja tietysti: potku kiveksille sattuu. Kiveskiertymäkin voi tulla.
[/quote]
Ei sillä, että tässä nyt jotenkin tosissaan pitäisi verrata kumpi on suunniteltu huonommin. Mutta ei ole loogista verrata naisten ongelmia, joita lähes jokainen joutuu kokemaan ja miesten ongelmia, joita tulee muutamalle prosentille.

Vierailija
54/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:11"]

Gynekologini tokaisi kerran vuosikausia sitten, että pikkuhousunsuojat hautovat naisen alapäätä, ja altistavat hiivatulehdukselle ja muillekin tulehduksille, joten ilmavat&hengittävät puuvillaiset pikkuhousut ainoastaan.

Eräs vanha nainen ei käytä pikkuhousuja yölla lainkaan. Itse en kyllä osaa nukkua ilman pikkareita yöllä. Entäs jos syttyisi tulipalo ja tulisi pirun kiire ulos talosta? Siinähän juoksentelisin helmat hulmuten ilman pikkareita pihalle. Toisaalta en halua nukkua mieheni vieressä ilman alkkareitani, pylly paljaana, peitto ei pysy kuitenkaan koko yötä päälläni pepun kohdallakaan nukkuessani, joten kiitos ei housuttomuus, vaikka mies varmaankin tykkäisi nähdä vaimonsa jalkojen välin yölläkin vessassa käydessään, saatika aamulla herätessään aikaisemmin:)

[/quote]

Mä käytän aina välillä pikkuhousunsuojia. Mulla ei ikinä ole ollut hiivaa eikä muitakaan tulehduksia. Ei ikinä.

Vierailija
55/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie käytän satunnaisesti ns. kiihotussuojana jos tiiän joutuvani tilanteeseen missä kiihotun, esim jos lähen baariin ja tanssin siellä miesten kanssa on suoja tarpeen olla pikkareissa tai treffeillä kivan miehen kanssa no onhan näitä mut aina on suojia laukussa mukana "varuilta"

Vierailija
56/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hikoan alakerrasta niin paljon, että pikkarit on helposti märkinä tunnin-parin jälkeen jo. Pikkuhousunsuoja imee itseensä hikeä ja estää hajujen tulvahtelun alapäästä muutenkin.

Vierailija
57/63 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:07"]

Käytän töissä ollessa on helpompi vaihtaa kuiva suoja pikkareihin vessassa käydessä jos on tarvis kun kantaa vaihtohousuja mukana.

[/quote]

Nykyään on suoja housuissa jokapäivä oon niin helvetin ihastunu uuteen työkaveriin;)

Vierailija
58/63 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus käyttänyt kyseisiä läpysköitä kuukautisten parina viimeisenä päivänä. Mutta miksi käytätte niitä jatkuvasti? Meinaan vaan, että jos pimppa vuotaa häiritsevästi niin jotain on pielessä..terveestä alapäästä ei paljon vuotoa pitäisi tulla.

Vierailija
59/63 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:05"]

Pikkuhousut suojaa housuja, mut miks niiden pitäis pysyä eritteettöminä?

[/quote]

Et ole varmaan koskaan pessyt sitten pikkuhuosuja menkkaverestä? (Mies?)

[/quote]

Ööh, mä oon, mutta käytän muutenkin kestositeitä, joten ihan sama, vaikka alkkarit olis eritteessä.

Vierailija
60/63 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:26"]Seksin jälkeen, jos ei käytä kondomia, on hyvä valutella spermat pikkuhousunsuojaan.
[/quote]

Ja jotkut käyvät ihan pesulla...
[/quote]

Kyllä sinne joku ylläri yleensä aina jää, vaikka kuinka kaivelisi ulos. On sitten vittumaista huomata vaikka bussissa kun alushousut lorahtavat märiksi.