Mihin tarkoitukseen on pikkuhousunsuojat?
Pikkuhousut suojaa housuja, mut miks niiden pitäis pysyä eritteettöminä?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:10"]
Jotta pöksyjä voisi käyttää koko viikon.
[/quote] Kerrotko käytätkö paljon yleisiä kulkuvälineitä? Jos käytät, otankin ensi kerralla esim. paikalliseen junaan saunan löylyhuoneen penkille tarkoitetun kertakäyttösuojaimen mukaani.
Gynekologini tokaisi kerran vuosikausia sitten, että pikkuhousunsuojat hautovat naisen alapäätä, ja altistavat hiivatulehdukselle ja muillekin tulehduksille, joten ilmavat&hengittävät puuvillaiset pikkuhousut ainoastaan.
Eräs vanha nainen ei käytä pikkuhousuja yölla lainkaan. Itse en kyllä osaa nukkua ilman pikkareita yöllä. Entäs jos syttyisi tulipalo ja tulisi pirun kiire ulos talosta? Siinähän juoksentelisin helmat hulmuten ilman pikkareita pihalle. Toisaalta en halua nukkua mieheni vieressä ilman alkkareitani, pylly paljaana, peitto ei pysy kuitenkaan koko yötä päälläni pepun kohdallakaan nukkuessani, joten kiitos ei housuttomuus, vaikka mies varmaankin tykkäisi nähdä vaimonsa jalkojen välin yölläkin vessassa käydessään, saatika aamulla herätessään aikaisemmin:)
Käytän töissä ollessa on helpompi vaihtaa kuiva suoja pikkareihin vessassa käydessä jos on tarvis kun kantaa vaihtohousuja mukana.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:38"]Itse olen joskus käyttänyt kyseisiä läpysköitä kuukautisten parina viimeisenä päivänä. Mutta miksi käytätte niitä jatkuvasti? Meinaan vaan, että jos pimppa vuotaa häiritsevästi niin jotain on pielessä..terveestä alapäästä ei paljon vuotoa pitäisi tulla.
[/quote]
valkovuotoa voi erittyä runsaastikin, näin sano gyne mulle. se ominaisuus mille ei voi mitään. kyllä, se joskus viittaa esim. tulehdukseen, mutta silloin se myös haiskahtaa ja/tai on eri väristä. väritön, kirkas, hajuton jokapäiväinen vuoto on ihan normaalia.
Minulla on ollut aina runsasta valkovuotoa papa täysin kunnossa ja gyne myös sanonut, että kaikki mainiosti. Ei koskaan mitään tulehduksia, ei edes hiivaa. Olen koittanut myös olla ilman, mutta ei kiva, kun housut kastuu, joten käytän pikkuhousunsuojia.
Menkkojen aikana tamponin kanssa. Muuten en käytä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:30"]
Itse käytän noita joskus kainaloissa paidan olla jos oikein hikoiluttaa..
[/quote]
Kainaloista ei kenenkään tarvitse hikoilla, sitä varten on keksitty Absolut Torr.
T. Mies, joka ei tykkää kainalohien jäljistä paidoissa
Kyllä se on ihan normaalia, että sieltä alapäästä tulee milloin minkäkinlaista eritettä. Ja kyllä se voi olla häiritsevän runsasta ja mielellään niitä pikkuhousunsuojia käyttää.
Normaalissa luonnollisessa kuukautiskierrossa voi valkovuotoa ja ovulaatiolimoja tulla hyvinkin runsaasti. Sitten on se ovulaation jälkeinen hieman kuivempi kausi, jolloin pärjännee ilmankin.
Tuskin kukaan haluaa töissä olla märissä pikkareissa..en ainakaan minä, kotosalla sillä nyt ei niin ole väliä ja silloin voi sitä alapäätään tuuletella vapaasti.
Käteviä ovat ja aina kotona kaapissa, sekä pari laukussa kulkee mukana.
1. Kuukautisten alkutiputteluun, sekä lopputiputteluun. Niukat kuukautiset muutenkin, niin tarvitsee isompaa suojaa vain pari päivää.
2. Kuukupin kanssa oltava, sillä vaihdon yhteydessä jää vuotoa hieman limakalvoille. Voi ottaa pois n. tunnin jälkeen kupin tyhjennyksestä.
3. Raskausaikana limakalvot eritti nestettä tavallista enemmän, joten suoja oli tarpeen ettei käy nolosti ja tule läpi pikkareista kesäaikaan. Tuolloin ostin kestopikkuhousunsuojia ja näppäriä nekin kankaiset.
4. Reissussa mukana jos ei mahdollista vaihtaa joka ilta pikkareita. Vaihtamalla suojaa voi käyttää pari-kolme pävää samoja pikkareita. Jos olen jäänyt joskus reissuun pidemmäksi aikaa kun suunnittelin, niin ostanut vaan pikkuhousunsuojapakkauksen.
5. Toisilla runsaampi valkovuoto, eikä mukavaa jos sitä puskee legginsseistä läpi tuolille.
Eli todella monikäyttöisiä ja näppäriä!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"]
Mun mielestä monilla miehillä saisi olla persereiänsuojukset:) semmonen liimattava pikkuhousunsuoja miesten alkkareiden peräsuolen kohdalle laitettava läpyskä, ettei tarvitsisi katsella ja yökötellä niitä ruskeita rantuja miesten kalsareiden ja boksereiden peräosan puolella pyykkikoneeseen laitellessaan, ja etuosan puolelle toinen pikkuhousunsuoja, ettei keltaiset tippaläikät näkyisi vaaleissa miesten alkkareissa.
Onneksi oma mieheni pesee omat pyykkinsä pääasiassa itse. En halua edes koskea hänen paskaisiin ja haiseviin alkkareihinsa likapyykkejä lajitellessani koneeseen.
[/quote] Ihan kuules on normaali mies, eikä mikään vammainen.
Onneks mun mieheni pyyhkii sen persesilmänsä. Miksi olet mennyt yhteen ilmeisesti vammaisen kanssa, joka ei osaa edes takapuoltaan pyyhkiä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:26"]Seksin jälkeen, jos ei käytä kondomia, on hyvä valutella spermat pikkuhousunsuojaan.
[/quote]
Ja jotkut käyvät ihan pesulla...
[/quote]
Kaikkea mälliä ei saa välttämättä pestyä pois, vaan sitä voi valua ulos jopa seuraavanakin päivänä
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"]
Mun mielestä monilla miehillä saisi olla persereiänsuojukset:) semmonen liimattava pikkuhousunsuoja miesten alkkareiden peräsuolen kohdalle laitettava läpyskä, ettei tarvitsisi katsella ja yökötellä niitä ruskeita rantuja miesten kalsareiden ja boksereiden peräosan puolella pyykkikoneeseen laitellessaan, ja etuosan puolelle toinen pikkuhousunsuoja, ettei keltaiset tippaläikät näkyisi vaaleissa miesten alkkareissa.
Onneksi oma mieheni pesee omat pyykkinsä pääasiassa itse. En halua edes koskea hänen paskaisiin ja haiseviin alkkareihinsa likapyykkejä lajitellessani koneeseen.
[/quote] Ihan kuules on normaali mies, eikä mikään vammainen.
Onneks mun mieheni pyyhkii sen persesilmänsä. Miksi olet mennyt yhteen ilmeisesti vammaisen kanssa, joka ei osaa edes takapuoltaan pyyhkiä?
[/quote] Ilmiselvästi olen yhdessä ihan normaalin miehen kanssa, mutta sinä raukka et näköjään tiedä miehistä mitään, joten ole huutelematta ketjuun asiattomuuksiasi ja vedä Tena suuhusi tukkiaksesi nuo löyhkäävät ulostuksesi suustasi.
[/quote]
Käytän menkkoihin ekan parin päivän jälkeen, ekat päivät vuodan kuin niagara mutta sen jälkeen todella vähän. Myös jälkivuotoon meni nämä ekan ehkä viikon jälkeen. Muuten inhoan hautoa alapäätäni näillä, ei todellakaan ole "mukava ja kuiva olo". Nukun myös alasti. Ei sitä alapäätä todellakaan ole terveellistä hautoa ympäri vuorokauden. Ja mieskin tykkää ;)
Käytän runsaan vuodon päivänä kuukautiskupin lisänä jos en ole kotona. Ja kun menkat on loppumaisillaan ja tulee vain vähän ruskeaa tuhnua.
Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-3 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...
Mä käytän joka päivä phsuojia ja vaihdan joka päivä puhtaat pikkarit.
Liimaan otsaan, kun menen salille. Ei valu hiki silmiin.
ettei tule alkkareihin ruskeita viivoja
käytän pikkuhousunsuojia sen takia ettei tarvitse pestä farkkuja joka käytön jälkeen ;)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:20"]
On teillä naisilla hyvin suunniteltu tuo alakerta kyllä! T. Mies
[/quote]
Mjoo, mutta kenellepä valittaisi, jumalalle? Jos siihen lähdetään niin uskoisin että miehilläkin olisi omat laatuongelmansa valitettavana.
[/quote]
Esinahka esimerkiksi voi tuottaa ongelmia. Tulehdukset, liian kireä esinahka joka aiheuttaa vaivoja, liian löysä esinahka taas tekee peniksestä sprinklerin. Frenulum voi revetä tai olla liian lyhyt, penis voi murtua, impotenssi, pieni koko (eikä siihen voi vaikuttaa!), rumat helmipapulat terskan reunassa, terska voi kuivua ja olla siksi kipeä... Hienosti suunniteltu vehje siis ;)
Ja tietysti: potku kiveksille sattuu. Kiveskiertymäkin voi tulla.