Lapsettomat käyttäytyvät tällä palstalla niin rasittavasti,
että tekisi mieleni alkaa huvikseni kiusaamaan heitä. Sinnikkäästi olen tähän saakka kestänyt, mutta saa nähdä, kuinka kauan.
Yksi sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsivä lapsettomuushoitojen vastustaja
Kommentit (40)
Riitti kiitos tälle päivälle tämän sortin idiootit.
Ei ole toistaiseksi tarvetta. Mutta kun tuollaisia kiukuttelevia itkupillejä olisi niin kiva huudattaa... Väittävät olevansa sinut ongelmansa kanssa, mutta silti räyhäävät ja nyyhkyttävät.
ap
ei ollut lapsettoman hoidoissa käyvän avaama. Jos v...tutaa jonkun käytös, niin räyhää noille provojen avaajille.
aiheen aloittajat ja hoitojen vastustajat, joilla ei ole yhtäkään järkevää perustelua argumenttiensa tueksi.
tietää, että niistä tulee vain surua ja murhetta? Vastaamattakin voi aina jättää. Vaikka provosoidaan, ei ole pakko provosoitua. Ihminen, joka on asian kanssa sinut, ei provosoidu noin vähästä.
ap
ja sen ymmärränkin. Mutta en ymmärrä sitä,että toisten toisenlaisista mielipiteistä provosoidutaan heti.
ap
kirjoittaa omista tunteistaan ja surustaan. Joskus se nimittäin helpottaa omaa pahaa oloa.
Totta kai heillä on oikeus surunsa purkaa, mutta jollain paremmalla tavalla surulleen saa paremman vastaanoton. Tämä tapa yllyttää vaan ihmisiä kiusaamaan heitä tahallaan. Luulen, että aika moni niin jo täällä tekeekin.
ap
Kato vaikka peiliin ja sulje ap silmäsi ja mieti, mieti hartaasti ja pitkään, jos SINÄ ITSE olisit miehesi kanssa tahattomasti lapseton, tulisitko sinä sitten kiusaamaan niitä, jotka jotain lapsettomuudesta kirjoittavat?????? (tai yleensä puolustavat tällä palstalla)
Meidän lapsettomuus johtuu minun erittäin kivuliaasta endosta. Tule, tule vain tänne kiusaamaan. Mä käyn aina välillä ottamas kipulääkkeitä, jos kivistää. Jos mieli tekee kiusata sairaita, (lapsettomuus yleensä johtuu sairaudesta), niin, TERETULEMAST!!
Se on minusta ihan yhtä naurettava termi kuin perseiset kädet. Jos on yksi lapsi, niin ei silloin ole mikään lapseton!!!
Vierailija:
Kato vaikka peiliin ja sulje ap silmäsi ja mieti, mieti hartaasti ja pitkään, jos SINÄ ITSE olisit miehesi kanssa tahattomasti lapseton, tulisitko sinä sitten kiusaamaan niitä, jotka jotain lapsettomuudesta kirjoittavat?????? (tai yleensä puolustavat tällä palstalla)Meidän lapsettomuus johtuu minun erittäin kivuliaasta endosta. Tule, tule vain tänne kiusaamaan. Mä käyn aina välillä ottamas kipulääkkeitä, jos kivistää. Jos mieli tekee kiusata sairaita, (lapsettomuus yleensä johtuu sairaudesta), niin, TERETULEMAST!!
että heidän olisi viisainta jättää vastaamatta viesteihin, jos heitä suututtaa noin hirvittävän paljon. Sillä mitä enemmän he kiukkuavat tällä palstalla, sitä enemmän heitä ärsytetään tahallaan. Olen aika varma, että en ole ainoa, jolla on tällainen kiusaus. Ja kuten jo sanoin, olen sen tähän saakka hillinnyt.
Ja, kuten jo aluksi sanoin, meillä on yksi lapsi, mutta toista emme koskaan tule saamaan, muuten kuin adoptoimalla. Jos siis adoptiovanhemmiksi kelpaamme. Eli surun tiedän kyllä,vaikka se ehkä onkin lievempi, koska meillä on yksi lapsi. Haaveilemastamme suurperheestä vaan ei koskaan tule mitään.
ap
Sekö, että jotakuta harmittaa, että on lapseton ja kertoo siitä täällä.
jokaiseen hedelmöityshoitoihin liittyvään aloitukseen. Heidän kanssaan tuntuu olevan mahdoton keskustella asiallisesti, koska he ovat heti " karvat pystyssä" .
ap
joten tuskin voi odottaa asiallista keskusteluakaan :o( Joten jos sinua niin kovasti ärsyttää niin nehän voi jättää lukematta. Tämä on keskustelupalsta.
vastatessani toiseen viestiin. Lähinnä ne huvittavat (siis tyylilajinsa vuoksi, en tosiaankaan saa huvia toisten surusta) ja yllyttävät lisäämään vettä myllyyn, eli suoraan sanottuna kiusaamaan heitä.
ap
lapsettomuushoitoihin, kun sinä taas et sellaisiin halua tai uskalla mennä. Sinua siis harmittaa, että lapsettomat ovat niin innoissaan hoidoista. Hoidot ovat kai heille niin tärkeä asia, että totta kai niistä tohkaissaan puhutaan. Tottakai. Minä ymmärrän heitä oikein hyvin. Se asia on taatusti monelle heistä elämän tärkein projekti. Elämän tarkoitus saada oma lapsi.
Se asia on taatusti monelle heistä elämän tärkein projekti. Elämän tarkoitus saada oma lapsi.
[/quote]
kirjoitin vähän liian kiireellä...