Nuoletteko/hyväilettekö miehen peppureikää?
Nuoletteko miehen peppureikää esim. suihinoton yhteydessä? Kokemuksia? Mä tein viimeksi miesystävälleni niin, valuin suihinoton yhteydessä " välilihalle" ja siitä alaspaäin ja hän hämmästyi ensin mutta tykkäsi ihan hirveesti. Nuolin peppureikää ja työnsin hiukan kieltäni sisään. Ehdottomasti jatketaan näitä harjoituksia. ;)
Kommentit (9)
mutta jotenkin sitä miettii että tykkääkö mies siitä...........TYKKÄÄKÖ?
nainen joka tekee noin saa multa niin kymmenen pistettä. harva hyvä rakastajatarkaan lähtee tohon. Jone29
jos mies vaan antaisi tehdä.
mutta kun ei anna... se on kuulema homojen hommaa :(
että on miehiä jotka haluaisi että nainenkin nuolisi peppua
ja naisia jotka tekisi
mutta vaan ne ei " löydä" toisiaan
Ei mun vaimo tekisi vaikka olen sanonut että voisitko
mutta EX teki ja voin sanoa että tuntuu sairaan ihanalta!!
-mici-
Olisi tosi ihanaa kokea sellaista. Pepun seutu on hirmun herkkää aluetta ja tuntuu ihanalta vaikka saada sormi sisään. Ei kyllä mielestäni liity mitenkään homoiluun, itse ainaki 125% hetero, mut silti tykkään jos vaan nainen peppuuni kajoaa.
mies ei anna.. ei parane koskea sinne päinkään, myös minun mieheni on sitä mieltä, että se on homojen hommaa..
ei se minustakaan mitään homoiluu oo jos MÄ sinne peppuun jotain työntäisin. ja tarkotuksena mulla olis vaan tuottaa toiselle nautintoo.
mutta... jos munki peppuun saa työnnellä.. ni mixei..
kyllä mä sen vielä teen:)
Parin baarilöytöä on yllättänyt nuolemalla pyllyä,toinen kysyi että saako nuolla. Tuntui kiihoittuvan siitä enemmän kuin minä.
kyllä vain :)