Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sanoneet suoraan esimiehelle jos on kysynyt, että mikä mättää.. että sinä!!!??

Vierailija
19.01.2006 |

Itse olen ihan kypsä omaan työpaikkaan, tehtäviin, työaikoihin ja motivaatiota ei ole ollenkaan. Lisäksi oman esimiehen ymmärtämättömyyteen. Tänään sit sanoin et olen kypsä kaikkeen ja esimiehen kyseltyä asiasta sain puhuttua ympäripyöreästi. Sanoin että työ ei motivoi ja työaika rassaa. Ja yhdistelmä työ, lapset ja kotityöt. Jos pomo olisi mukava ja vähemmän vaativa, työkin voisi olla mukavampaa. Ikinä aiemmin en ole ollut noin raastavassa ilmapiirissä. Muut työkaverit ok. Ongelma on siinä, että esimies kuvittelee olevansa tosi hyvä esimies, vaikkei todellisuudessa ymmärrä esimiestaidoista mitään. Vaatii vaan ja nipottaa. Miten siinä sitten voit sanoa suoraan, että sun tapas toimia mättää, menettämättä kuitenkaan paikkaa ja riitelemättä. Ja ilman että syntyy sen takia ongelmia oman työpaikan vuoksi. Huh huh. Sivussa etsin uutta paikkaa ja jos saisin uuden työn, haluan entisestä hyvät arvostelut. Ja luonnollisesti en saa, jos puhun suoraan. Kokemuksia? Neuvoja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskeskustelu lähenee ja ajattelin avata sanaisen arkkuni kyseisessä tilaisuudessa. Esimies periaatteessa ok, mutta muutama juttu mättää pahemman kerran. Esim. julkaisi artikkelin, josta minä olin kirjoittanut 1/3, mutta ei maininnut minua kirjoittajissa. Tällaisia tapauksia on useita, eikä vain minun kohdallani. Ihmettelee vielä, kun kukaan ei enä kirjoita hänen kanssaan yhtään mitään.

Ajattelin ehdottaa pomolle, että menisimme yhdessä työnohjaukseen. Ehkä siellä ei puhkeaisi riitaa vaan kolmas osapuoli toimisi ikään kuin välittäjänä sotkussa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi