Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras seksikokemuksesi?

Vierailija
29.06.2007 |

Niin, aloin tuossa miettiä omia kokemuksiani, ja kyllä parhaat seksihetket ja suurin nautinto on tullut sellaisen kanssa, josta muutenkin välitin. Mulla tunteet merkkaa todella paljon, eri tavoin.

Suuren Rakkauden kanssa seksi oli IHANAA, mutta niin oli kaikki muukin; olin kuolettavan rakastunut ja kaikki yhdessävietetty aikaa oli mahtavaa. Sitten taas eräs exä, josta välitin, mutta en rakastanut päättömästi, hänen kanssaan seksi oli aivan MAHTAVAA, siis parhaat seksikokemukset ilman muuta. Ja silti, siinäkin suhteessa läheisyys, välittäminen, tunteet vaikuttivat myös seksin hyvyyteen. Tiedän kaveripiiristä, että nimenomaan jos kysytään parasta seksikokemusta, useampikin nainen sanoo jonkun lyhytaikaisen panosuhteen.

Mitens palstalaisten kokemukset, miehet ja naiset? Oman kullan kanssa, vai yhden illan juttu? Tai ehkä yhtä parasta kokemusta on vaikea nostaa muistaa yli? Saa myös mielellään kuvailla parhaan kokemuksen... ;-)

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 alussa Ilosaarirock. Tutustuin ihanaan punahiuksiseen rock-tyttöön. Tarjosin parit röökit ja vähän viinaa ja juttu lähti siitä käyntiin. Kertoi minulle jutun exästään, joka oli käyttänyt väkivaltaa. Viha nousi pintaan, koska en hyväksy tuollaista etenkin kun tyttö oli ihan älyttömän mukava. Kerroin siitä hänelle ja hän ymmärsi tunteeni. Lähdettiin siitä sitten jatkoille tytön luokse. Ihanasti oltiin yhdessä alasti pitkälle iltapäivään asti ja suudeltiin paljon. Tyttö purskahti itkuun ovella kun minun piti lähteä. Palasin viikon päästä takaisin ja edelleen ollaan naimisissa. <3

M35

Vierailija
62/73 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta ilosaaresta tuli myös mieleeni ehkä ei nyt niin parhaat mutta mukavat kokemukset kuitenkin. Vuosi oli muistaakseni 06 tai 07 kun silloisen tyttöystävän ja nykyisen vaimoni kanssa ei maltettu olla toisistamme erossa. Olimme jo seurustelleet pitkän aikaa. Ehkä vuoden verran silloin. Hirveästi oli kavereita meillä molemmilla siinä leirintäalueella ja me vaan kuluteltiin niitä kuuluisia ylex:n kesäkumeja siinä teltassa. Välillä meinannut koko teltta pysyä edes kasassa. Siellä oli joku kioskikin missä pysty saamaan naimamaisterin paperit kun rullasi dildon päälle kumin näkemättä sitä. Vaimohan sen sai ja taskut taas täyteen kumeja ja teltalle. Voi niitä aikoja. Edelleen kyllä yhdessä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun seksikokemus: Olin juuri täyttänyt 18 ja muuttanut omaan kotiin. Illalla menin baariin, koska en ollut ikinä harrastanut seksiä. Toivoinkin löytäväni sieltä yhden yön jutun. Join aika paljon, ja lopulta eräs todella komea nuori mies, kaksi vuotta minua vanhempi, kysyi että: Saako tälle kauniille neidille tarjota kyydin kotiin? Suostuin ja kiipesimme hänen upouuteen Teslaansa. Minulla ei ollut autoa, liikuin takseilla tai julkisilla. Olimme ajaneet pian kotiini kerrotuksi osoitteeni, ja pyysin miestä sisälle. Sanoin kohteliaasti: Saisiko sinulle tarjota vastapalveluksi hieman tuhmaa toimintaa? Hän katsoi minua vilkkaasti, nappasi minut syliinsä, ja kantoi makuuhuoneeseen. Siinä sitten edettiin nopeasti, hän otti paitaani, housuni ja alusvaatteet pois, samalla kun minä riisuin hänen vaatteitaan. Kun olimme valmiita ja alasti, rupesimme suutelemaan ja harrastamaan. Hän tuli monta kertaa takaapäin, ja nuolimme toisiamme. Kokeilimme monia asentoja, ratsastusta, lähäriä, koiraa, lusikkaa, 69 ja yhdyntää. Harrastimme koko yön. Välillä sängyssä, tai suihkussa, jossain vaiheessa jopa sohvalla. Olin juopunut, mutta hän jatkoi. Lopulta kai nukahdin, ja silloin kaikki meni vikaan. Koska kun heräsin, tämä mies oli sitonut käteni yhteen, ja jalkani levälleen. Hän alkoi tulemaan sisään vaikka yritin sanoa että ei. Kaiken lisäksi, tämä ihminen oli kuvannut koko jutun. Kaiken. Olin alasti, ja hän pani minua. Mikä painajainen!

Vierailija
64/73 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun seksikokemus: Olin juuri täyttänyt 18 ja muuttanut omaan kotiin. Illalla menin baariin, koska en ollut ikinä harrastanut seksiä. Toivoinkin löytäväni sieltä yhden yön jutun. Join aika paljon, ja lopulta eräs todella komea nuori mies, kaksi vuotta minua vanhempi, kysyi että: Saako tälle kauniille neidille tarjota kyydin kotiin? Suostuin ja kiipesimme hänen upouuteen Teslaansa. Minulla ei ollut autoa, liikuin takseilla tai julkisilla. Olimme ajaneet pian kotiini kerrotuksi osoitteeni, ja pyysin miestä sisälle. Sanoin kohteliaasti: Saisiko sinulle tarjota vastapalveluksi hieman tuhmaa toimintaa? Hän katsoi minua vilkkaasti, nappasi minut syliinsä, ja kantoi makuuhuoneeseen. Siinä sitten edettiin nopeasti, hän otti paitaani, housuni ja alusvaatteet pois, samalla kun minä riisuin hänen vaatteitaan. Kun olimme valmiita ja alasti, rupesimme suutelemaan ja harrastamaan. 

-Miten juttu päättyi? Onko tämä tosi tarina? Ollaanko me pantu samaa miestä? Mulla oli hieman samanlainen. Mies tuli, tarjosi kyytiä, mutta pysähtyi jonnekin erämaahan ja rupesi kuvaamaan sitä, kun minut sidottiin ja hän pani minua. 

Vierailija
65/73 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni elämäni paras seksikokemus oli varmasti nuorena 18-vuotiaana Sveitsissä. Eräs äitini vanha lapsuudenkaveri, joka asuu perheineen Sveitsissä, olin heidän vieraanaan vaeltamassa Sveitsin alpeilla eräänä kesänä. Eräänä iltana lähdimme ravintolaan syömään. Tämä perheen rouva oli hieman sairaana, joten hän jäi majapaikkaamme. Itsellenikin tuli illan aikana hieman huono olo, joten lähdin kesken kaiken takaisin majapaikkaamme. Kun tulin kämpälle, rouva seisoi ilkosen alastomana keskellä huonetta! Hän ei varmasti osannut odottaa että kukaan tulisi. Kun näin hänet meinasin pyörtyä! Rouva oli niin lumoava näky valtavine tisseineen, suurine ruusunpunaisine nänneineen, uhkeine takamuksineen ja pikimustine, tuuheine, laajallelevinneine pillukarvoineen. Kun huomasimme toisemme, hätkähdimme molemmat. Jäin suu auki tuijottamaan häntä ja sydämeni alkoi hakata tuhatta ja sataa! Pitkään vain seisoimme ja tuijotimme hiljaa toisiamme. Lopulta kävelin häntä kohti ja laitoin käteni hänen rinnoilleen. Rouva ei vastustellut mitenkään ja seuraavaksi jo silitin hänen tuuheaa karvamattoaan. Samantien olimmekin jo kiinni toisissamme. Vetäydyimme heti sängyn puolelle ja vaatteeni lensivät päältäni hetkessä. Se kiihko oli jotain niin sanoinkuvaamatonta! Rouva kävi sängylle selälleen ja tulin hänen päälleen ja työnsin kullini hänen kosteaan ja liukkaaseen pilluunsa. Se kyyti oli jotain niin uskomatonta! Laukkamme yltyi yltymistään ja lopulta Kun tulin, olin menettää järkeni ja vaikerruksesta päätellen rouva taisi tulla juuri samaan aikaan. Uskomaton kokemus kaikkiaan! Kun akti oli ohi ja kun olimme hengähtäneet, niin olimme oikein ylpeitä saavutuksestamme ja naureskelimme ja päätimme tietenkin pitää kohtaamisemme keskinäisenä salaisuutenamme, ja puimme nopeasti vaatteemme päälle ennenkuin kukaan muu tulisi ja näkisi meitä, viimeisenä rouvan aviomies.

Eikä tässä vielä kaikki. Hieman yli 9 kuukautta tämän matkan jälkeen sain kuulla, että tälle kyseiselle rouvalle oli syntynyt vauva! Mietin että voiko olla sattumaa? Valitettavasti oli mahdoton tietää varmasti. Viimein odotukseni palkittiin kun sain nähdä lapsesta kuvia kun hän oli 1-vuotias. Suureksi riemukseni sain huomata että poika oli hyvin samannäköinen kuin itse olin pienenä! Niin samannäköinen että ei voi olla sattumaa! Itseasiassa niin samannäköinen, että ihmettelen ettei edes äitini, jonka vanha lapsuudenkaveri rouva siis on, ei epäillyt mitään. On sanomattakin selvää että rouva tietenkin laittoi syyn raskaudestaan aviomiehensä tilille. Paremmin ei siis olisi voinut käydä! Sain paitsi elämäni parhaan kokemuksen, niin sain samalla vielä siirrettyä geeninikin eteenpäin, ilman että tarvitsee itse ruveta kasvattamaan lapsia!

Vierailija
66/73 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni elämäni paras seksikokemus oli varmasti nuorena 18-vuotiaana Sveitsissä. Eräs äitini vanha lapsuudenkaveri, joka asuu perheineen Sveitsissä, olin heidän vieraanaan vaeltamassa Sveitsin alpeilla eräänä kesänä. Eräänä iltana lähdimme ravintolaan syömään. Tämä perheen rouva oli hieman sairaana, joten hän jäi majapaikkaamme. Itsellenikin tuli illan aikana hieman huono olo, joten lähdin kesken kaiken takaisin majapaikkaamme. Kun tulin kämpälle, rouva seisoi ilkosen alastomana keskellä huonetta! Hän ei varmasti osannut odottaa että kukaan tulisi. Kun näin hänet meinasin pyörtyä! Rouva oli niin lumoava näky valtavine tisseineen, suurine ruusunpunaisine nänneineen, uhkeine takamuksineen ja pikimustine, tuuheine, laajallelevinneine pillukarvoineen. Kun huomasimme toisemme, hätkähdimme molemmat. Jäin suu auki tuijottamaan häntä ja sydämeni alkoi hakata tuhatta ja sataa! Pitkään vain seisoimme ja tuijotimme hiljaa toisiamme. Lopulta käveli

Aivan ihana juttu, jos ei ole keksitty. Tällaisen lukeminen sai leskimiehelle kovan stondiksen. Olen kirjoittajalle kateellinen. 

Vierailija
67/73 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppa exän kanssa ja pantiin kaverin kans sitä yhtäaikaa pilluun, oli järisyttävän ihanaa,ja mikä orgasmi Hu Hu.

Vierailija
68/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin noin 4v takaperin viikonlopun aikana erään miehen kanssa ja sovittiin että poikkean hänen mökillään kun sunnuntaina ajelen kohti työpaikkaa "silloin reissutöissä" päästyäni mökille mies ehdotti saunaa ja minä hetken mietin mutta olin valmis. :) saunassa huomasin miehen upean varustuksen ja toki molemmilla oli ajatuksena että ilta päättyy seksiin, saunareissu meni ihan sivistyneesti mutta mökkiin päästyämme alkoi rietastelu.. mies ikäänkuin tönäisi minut sohvalle ja avasi sääreni jonka jälkeen sain todella mahtavaa suuseksiä, kaikesta huomasi että mies oli kokenut ja tiesi mistä nainen tykkää.. vihdoin kaikkien esileikkien jälkeen sain tuon ihanan vehkeen sisääni ja tuntui että tuohan tulee suusta pihalle. :) Mies ehdotti anaali-seksiä ja itse rakastan sitä enkä epäröinyt, liukkariakin oli. Herran jestas minkä orgasmin sain tämän miehen johdattelemana anaaliseksistä. :) vähän oikaistu kertomus mutta tässä oli lyhykäisyydessä oma ja uskomaton seksikokemus. Johanna. 

Vierailija
69/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan ihka oikea nainen tällä palstalla käyttänyt naisen nimeä nimimerkkinä. 

Ehkä en ole vain saanut tarpeeksi isoa mutta ikinä ei yksikään ajatus panon aikana ole ollut että tämähän tulee suusta ulos ":)" 

Johannalla varmaan eri anatomia kuin meikätytyllä

Vierailija
70/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan ihka oikea nainen tällä palstalla käyttänyt naisen nimeä nimimerkkinä. 

Ehkä en ole vain saanut tarpeeksi isoa mutta ikinä ei yksikään ajatus panon aikana ole ollut että tämähän tulee suusta ulos ":)" 

Johannalla varmaan eri anatomia kuin meikätytyllä

Ehkä miehet ovat isompia myös penetraatiota vastaanottavasta näkökulmasta. Tällä palstallahan paras miehen tuntomerkki on joko naisen nimen käyttäminen tai tekstissä ilmaisu "te muut naiset" tai vastaavaa.

Vierailija
71/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tosi nuorena tapahtuneet jutut niitä parhaita. Itsellä vasta vaihdevuosi-iässä, uuden kumppanin kanssa. Tuntuu että jatkuvasti tulee kertoja, että mikään ei aiemmin ole tuntunut yhtä hyvältä. En tiedä mihin asti vielä päästään 😄😍 

Tällä hetkellä mielettömin kokemus, noin viikon takaa. Päivän kestäneen piinallisen kiusoittelun jälkeen mies talutti sänkyyn ja komensi kontilleen. Nuoli vain herkimpien paikkojen ympäriltä yhä kiusoitellen, pepun seutua unohtamatta. Välillä läpsi peppua ja takareisiä, kämmenellä ja piiskalla. Nuolaisi jo valuvaa pillua kerran. Olin aivan räjähtämispisteessä, ja mies piti piinaavan pitkän tauon että ei tehnyt mitään muuta kuin puhalteli pillua ja peppureikää päin. 

Sitten sain varmaan vain noin sentin verran yhtä sormea sisääni. Meinasin haljeta halusta! No hän ottikin sen sormen pois, vaikka pilluni tuntui ihan imevän sitä syvemmälle sisäänsä, ja taas vain puhalteli, aivan järjettömän kiihottavaa ja piinaavaa! 

Lopulta sain kokonaisen sormen pilluuni, ja ensimmäisen orgasmin. Sitten sormia ja orgasmeja alkoi tulla lisää, ja peppukin sai nuolemista. Mies sormetti aivan käsittämättömän ihanasti joka puolelta pillua, kiemurtelin ja vikisin nautinnosta, squirttailin ja sain orgasmeja en tiedä montako.

Sitten tunsin kuinka mies alkoi sovittelemaan pilluun niin montaa sormea että alkoi jo tuntumaan ahtaalta, mutta niin järjettömän hyvältä! Samalla peppuun upposi miehen peukalo tyveä myöten, hieroi ja runkkasi peppua edestakaisin, välillä otti sormen melkein ulos ja tuntui että en kestä jos ei laita sitä heti takaisin niin syvälle kuin menee!

Miehen käsi oli jo rystysiä myöten pillussa, lyhyttä työntelyä niin pitkälle kuin pillu antoi myöden, aivan jumalaisen ihanaa!! Olin NIIN Täynnä että en meinannut kestää sitä nautintoa! Sain luvan hieroa klitoristani samalla, ja sain lähes samantien niin järisyttävän orgasmin, että olin oikeasti lähellä menettää tajuntani. Vaivuin sänkyä vasten aivan nääntyneenä enkä oikein pystynyt edes puhumaan. Mutta mies käänsikin mut selälleen, työnsi kaksi sormea sisääni ja sai mut laukeamaan ja squirttaamaan vielä niin monta kertaa, että lopulta vaan huusin suoraa huutoa ja itkin. Onnesta kai, koska ei se ainakaan pahalta tuntunut 😂😍 

Sitten pitikin elpyä sängyn pohjalla loppupäivä, kun ei yksinkertaisesti jalat kantaneet 😅 Mies oli niin onnellinen ja tyytyväinen että enpä ole aiemmin nähnyt. Joo tämä on tietysti uuden suhteen alkuhuumaa, mutta yhtä kaikki, paras seksikokemukseni ikinä. Aivan huvittaa ajatus siitä "seksistä" mitä kuivahkossa avioliitossa ex-miehen kanssa harrastettiin, lähes koko aikuisiän, huhhuh 😂 Jos määreenä on seksin laatu, niin vaihtamalla todellakin parani, sen voin sanoa!

Ai hitto, pillu alkoi tulvimaan tätä kirjoittaessa 😀 

N50

Vierailija
72/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella tosi nuorena tapahtuneet jutut niitä parhaita. Itsellä vasta vaihdevuosi-iässä, uuden kumppanin kanssa. Tuntuu että jatkuvasti tulee kertoja, että mikään ei aiemmin ole tuntunut yhtä hyvältä. En tiedä mihin asti vielä päästään 😄😍 

Tällä hetkellä mielettömin kokemus, noin viikon takaa. Päivän kestäneen piinallisen kiusoittelun jälkeen mies talutti sänkyyn ja komensi kontilleen. Nuoli vain herkimpien paikkojen ympäriltä yhä kiusoitellen, pepun seutua unohtamatta. Välillä läpsi peppua ja takareisiä, kämmenellä ja piiskalla. Nuolaisi jo valuvaa pillua kerran. Olin aivan räjähtämispisteessä, ja mies piti piinaavan pitkän tauon että ei tehnyt mitään muuta kuin puhalteli pillua ja peppureikää päin. 

Sitten sain varmaan vain noin sentin verran yhtä sormea sisääni. Meinasin haljeta halusta! No hän ottikin sen sormen pois, vaikka pilluni tuntui ihan imevän sitä syvemmälle sisäänsä, ja taas

Saitko tulvimiset nyt hoidettua vai vieläkö valuu ?

Vierailija
73/73 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen vaimon kanssa eka kerta. Kk verran kissa/ hiiri leikkiä. Teknisesti vielä moraalisesti väärin koska hän ei ollut eronnut " oli suunnitelmissa".

Lähdettiin vaeltamaan kimpassa. Päästiin 20km päivälenkin päälle  laavulle. Siinä vaihdeltiin vaatteita ja otettiin pari paukkua. Ajauduttiin halailemaan, molemmat haisi ihan hemmetin pahalle " 2vrk peseytymättä.  Naureskeltiin tätä. Lopulta kiihko vaan vei ja päädyttiin panemaan ilman ehkäisyä laavun pihalla. Naisen takapuoli haisi ihan oikeasti kakalle. Mutta silti kiihko oli ihan järjetön.  Elämäni kovin orkku tuli kun nainen sai ja pimppa alkoi lypsää penistä.