Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras seksikokemuksesi?

Vierailija
29.06.2007 |

Niin, aloin tuossa miettiä omia kokemuksiani, ja kyllä parhaat seksihetket ja suurin nautinto on tullut sellaisen kanssa, josta muutenkin välitin. Mulla tunteet merkkaa todella paljon, eri tavoin.

Suuren Rakkauden kanssa seksi oli IHANAA, mutta niin oli kaikki muukin; olin kuolettavan rakastunut ja kaikki yhdessävietetty aikaa oli mahtavaa. Sitten taas eräs exä, josta välitin, mutta en rakastanut päättömästi, hänen kanssaan seksi oli aivan MAHTAVAA, siis parhaat seksikokemukset ilman muuta. Ja silti, siinäkin suhteessa läheisyys, välittäminen, tunteet vaikuttivat myös seksin hyvyyteen. Tiedän kaveripiiristä, että nimenomaan jos kysytään parasta seksikokemusta, useampikin nainen sanoo jonkun lyhytaikaisen panosuhteen.

Mitens palstalaisten kokemukset, miehet ja naiset? Oman kullan kanssa, vai yhden illan juttu? Tai ehkä yhtä parasta kokemusta on vaikea nostaa muistaa yli? Saa myös mielellään kuvailla parhaan kokemuksen... ;-)

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en unohda tätä seksi kokemusta varmaan ei paras.lähdimme appivanhpien kans juhannuksen viettoon lappiin äkäslompoloon matkan aikana piti pysähtyä vessassa käyntiä varten joku kemin kesoil miesten vessa oli varattu joten menin naisten puolelle samaan vessaan ANOPIN KANS joku ryyppy autossa otettu kävi et ANOPPI halus pika panon takaapäin niin se tehtiin,vieläki s e on mielessä vaikka harvoin nähdään eikä olla uusittu.

annoitko tulla sisään??

Vierailija
42/73 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olette varmaankin niin ihania naisia, että mies käyttäytyy noin ihan omasta halustaan ja vilpittömästi. Kunpa oma vaimonikin olisi sellainen joka saisi minusta parhaat puoleni esiin... :( "

Niin moni valitettavasti valitsee väärän puolison :-(

Eräs viisas nainen kysyi multa kerran miettiessäni suhdettani silloisen poikaystävän kanssa: "Saako tämä mies susta esiin parhaat puolesi, oletko hänen kanssaan parhaimmillasi?"

Aivan loistavan fiksusti kysytty!

Ei tarvinnut kauan miettiä. Sen miehen kanssa en todellakaan ollut parhaimmillani. Olin hänen kanssaan epävarma ja takertuva, itkeskelevä ja päivittäin pettynyt elämääni ja valintoihini. Tuntui voimakkaasti siltä, etten kelpaa sellaisena kuin olen, vaan minun pitäisi muuttua joksikin kuka en ole... ONNEKSI ei menty naimisiin! Hän oli kyllä monella tapaa ihana mies, mutta aivan väärä mulle!

Nykyisen kanssa on aivan eri juttu. Hänen kanssaan olen juuri se ihana nainen, joka oikeastikin olen. Naisellinen ja suloinen, tarpeeksi itsenäinen, mutta miestäni tarvitseva, itsetunto on kohdallaan, olen vapautunut, hyväksytty ja rakastettu.

t. 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän täsmälleen, mistä edellinen kertoo.

Vierailija
44/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kumppanini kanssa suunnitelleet jo pitkään ulkomaille lähtöä, kunnes päätimme vihdoinkin lähteä thaimaahan yhdessä. Noh koneessa oltaessa minulle tuli hirveä seksi himo ja kerroin sen sitten kumppanilleni. Siinä sitten hän totesi myös että mieli tekee ja halua löytyy. Molemmat nousimme ja menimme lentokoneen vessaan pikaiselle sessiolle ja kuumaa oli vaikka olikin ahdasta. Molemmat tulimme takaisin hehkuen ja varmasti kaikki koneessa olleet huomasivat mitä oli juuri tapahtunut. 

Vierailija
45/73 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras kertani oli kun olimme ystäväporukan kesken lapissa pienessä mökissä. Meitä oli neljä ja kaksi lähtivät hakemaan kaupasta ruokaa. Sillä välin ehti tapahtua paljonkin. Aluksi pelkkää flirttailua ja siitä se sitten eteni yhdyntään ystäväni huoneessa. Otin suihin, takaapäin, seinää vasten ja selälteen. Mikä pahinta, jäätiin kiinni kun sain suuren orgasmin eikä kuultu kun muut tulivat. Sitten ovi aukesi eikä vieläkään huomattu mitään. Yhtäkkiä ystäväni yskäisee voimakkaasti ja huomattiin heidät. On se jäänyt vahvasti mieleen ja silti paras kokemus ylitse muiden!

Vierailija
46/73 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun aamunainnin jälkeen mies vei minut syömään ravintolaan ja maksoi kaiken.

Koitko sen maksuksi seksistä?

Vierailija
47/73 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni nea 18,isot rinnat, tiukkapillu, tykkäsi ”rajusta” nopeasta temmosta, lisäbuustia antoi natiseva sänky, hänen tissit jotka heiluvat täysillä eteen taakse ja kaiken kruunaava todella kova ääninen voihkinta.

Hänen kanssaan ei ikinä ollut suuseksiä, en kyllä ymmärrä miksi. Mutta seksi toimi uhhh

Vierailija
48/73 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa suhteen alussa opiskeluaikana oli ihana kokemus.

Olin lapsuuden ystävän häissä kartanohotellissa ja juuri eronnut silloisesta poikaystävästä. Ystävän vanhemmat olivat eronneet, joten he olivat eri pöydissä ja minut sijoitettiin sinkkuna hänen isän viereen hääjuhlassa. Komea ja kiltti vanhempi herrasmies, johon olin ollut jo teininä salaa ihastunut.

Siinä juteltiin ja flirttailtiin, tanssittiin ja hän sai minut nauramaan.  Mies kehui kauniiksi ja huomasin hänen katseestaan kiinnostuksen. Jossain vaiheessa päädyimme ulos suutelemaan. Hän hyväili hellästi ja kostuin. Tunsin hänen kiihotuksen reittä vasten.  Vaikka olimme kahdestaan pihalla vaarana oli koko ajan paljastuminen. Esimerkiksi ystäväni veljet, jotka myös olivat kiinnostuneet minusta ja ehdotelleet.

Niinpä siihen tuli miehen ex-vaimo, ystäväni äiti ja jouduimme keskeyttämään intiimin hellyyden. Jossain vaiheessa pääsimme lähtemään luontevasti ja päädyimme miehen huoneeseen. Siinä vaiheessa intohimoa oli mahdotonta pysäyttää. Tuntui aivan mahtavan ihanalta, kun mies työntyi sisään. Eri asentojen ja hyväilyjen kautta sain koko kroppaa värisyttäneen orgasmin, jollaista kukaan aiempi poikaystävä ei ollut onnistunut minulle saamaan.

Aloimme tämän jälkeen tapailla ja lopulta suhteemme syveni parisuhteeksi. Hieman meitä hirvitti ystäväni reaktio suhteeseen, mutta hän hyväksyi. Nykyisin olemme miehen kanssa naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
49/73 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen yksi mieleenpainuvimmista kokemuksista on pyöräreissulta Suur-Saimaalle. Lähdin päivän päätteeksi istahtamaan paikalliselle terassille ja siellä päädyin kahden lomailevan rouvan pöytään. Menimme sitten rouvien mökille saunomaan porukalla. Illan ja yön aikana tapahtui paljon. Ei ollut kimppajuttuja tms.. vuorotellen hoideltiin tarpeet ojennukseen. Tästä on jokunen vuosi jo aikaa mutta usein jään miettimään tätä kohtaamista.

Vierailija
50/73 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen päälle nelikymppisenä seikkailin ja kokeilin kaikenlaista. Olin ollu naimisissa lukiorakkauden kanssa ja lapset oli jo teinejä sekä aikuisia. Seksielämä varsinkin suhteen loppupuolella oli tylsää ja surkeeta. Muutenkin oli ollu normiseksiä.

Sain helposti seuraa söpöistä parikymppisistä pojista komeisiin kuusikymppisiin ukkoihin. Oli varsin kiihottavaa, kun omien lasten ikäinen nuori mies tulee iskemään. Puumailu oli hauskaa ja tykkäsin herättää poikia suikkarilla aamuseisokissa. Ryhmäseksiä harrastin myös. Esimerkiksi kerran menin jatkoille opiskelijaporukan kanssa, jossa oli sekä tyttöjä ja poikia. Sekasaunominen johti siihen, että eri parit harrasti seksiä yhtäaikaa. Oli kiihottavaa olla yhdynnässä sohvalla toisten naidessa sohvatuolilla. Muutaman kerran olin myös kahden nuoren miehen kanssa ja yhden viikonlopun miesporukan kanssa mökillä, jolloin jokaisen kanssa erikseen.

Mieleen on kuitenkin jäänyt parhaimpana kokemuksena alistettuna oleminen. En ollut sitä kokeillut aiemmin ja yksi opiskelijapoikasäätö kysyi ja ehdotti parin kerran jälkeen. Ensin epäröin mutta poika sanoi että hänellä on kokemusta vanhempien naisten dominoinnista, joten suostuin. Hän määräsi vaatteet, joissa tulin treffeille. Eka mulle laitettiin kaulapanta ja käskettiin konttamaan. Hän haukkui huoraksi ja käski vannomaan herran tottelua. Hän talutti mua lattialla ja nöyryytti. Mut sidottiin käsistä ja hän riisui housut. Pehva pystyssä hän takaapäin työnsi dildon ja olin ihan kosteena. Sit mua piiskattiin ja poika työnsi kalunsa suuhuni. Kun hän tuli pilluun sisälle sain kunnon orgasmin.

Tuntui hassulta nauttia ja kiihottua oman pojan ikäisen miehen alistamisesta, mutta aloin jo työpäivän aikana fantasioida miten mua illalla piiskataan, talutetaan ja nöyryytetään. Parin vuoden ajan tätä jatkettiin ja kivaa oli.

Vierailija
51/73 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kavereiden kanssa baarissa ja yhtäkkiä joitain kavereiden tuttuja siinä ja yks jumalattoman hyvännäkönen blondi johon ihastuin heti, ja miehenä tietysti pillu heti mielessä.

Olin muuttanut jo pois kotoa mutta olin kotipaikkakunnalla käymässä jossa tämä baarihässäkkä tapahtui, olin 22v ja blondi 20v. Vähäisen juttelun jälkeen jotenkin suustani lipsahti että tuletko mun luo nukkumaan. Tässä tapauksessa porukoilleni, vastasi blondi että kyllähän voi. (Vaikkei ole hänen tapaistaan) heh.. no minulla on aika suuri muna, ja tämä blondi oli pienikokoinen joka todella tuli selväksi kun porukoiden vieras huoneessa ensimmäisen työnnön jälkeen joudun pitämään kättä blondin suun edessä, joka muuten on muutenkin kiihottavaa tehdä. No kuitenkin homma oli vähän liian kovaäänistä ja päätin ehdottaa että mennäänkö kellariin jatkamaan.. :D kerrostalon kellarissa kylmällä betonilattialla nuolin tämän blondin tiukkaa pillua (yleensä pakko tehdä, jos minusta tuntuu että tämä jää yhteen kertaan) samalla puristellen kiihottuneita pieniä tissejä. Blondi osasi voihkia, josta pidän erittäin paljon. En saanut bj tällä kertaa, mutta en halunnutkaan sillä halu antaa tälle kerran elämässä blondille kunnolla munaa pieneen reikään oli todella suuri. Otin häntä lähetyssaarnaaajassa, takaapäin ja hän päälläni tunnin ajan. Eikä mietityttänyt yhtään jos joku kuulee tai tulee katsomaan. Laukesin lopulta kun otin höntä pystyssennossa takaa päin, hieman vaikea asento sillä olin häntä 35cm pidempi, mutta se lätinä joka kuulu kun tämä pikkupylly sai kyytiä oli niin kiihottava, blondikin luuli että tulen kohta hänen aivoista läpi. :Dd

Oltiin yhdessä 2vuotta tuon jälkeen, edelleen fantasioissani ykköskohteena tämä blondi.

Vierailija
52/73 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parasta seksiä minun elämässä oli häämatkalla. Oltiin pariisissa 4 yötä ja sitten lähdettiin kahdeksiviikoksi eteläranskaan. No koko sen matkan aktiviteetteja riitti, mutta ehkä siinä ikimuistoisin sessio oli, kun tultiin kaupungilta ja suikussa tuore vaimoni kysyi kiihottaisiko minua posliini - no tietenkin kiihotti. Ei muutakuin höylä käteen jä karvoitus pois. Rakasteltiin sängyssä - vedettiin vähän henkeä ja mentiin parvekkeelle panee, tuuppasin takaa samalla kun katseltiin kaupungin hulinaa - ja mietiskeltiin että vastapäiseltä kattohuoniestosta näkyi kyllä kaikki... Oli todella hot, ihanaa, kiihottavaa, kaunista... kaikkea

ei kenellekkään voi häämatkalla noin käydä. Oma häämatka oli tuon vastakohta, uskon että kummallekkin jäi siitä paskamaku. Tuore aviomies veti viinaa ja  minä uppouduin kirjojen maailmaan.

Olisinko itse suostunut pyydettäessä tuohon, kyllä. Mutta ei kysytty, muistaakseni soolosin parina iltana turhautumistani

Vierailija
53/73 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa nyxän kanssa sängyssä ja sain tajunnanräjäyttävän hyvää suuseksiä. Piti saavuttaa 41 vuoden ikä ennen kuin tuollaista sain (taidoiltaan siis). Tunnettakin mukana toki. Onneksi herran taituri on vierellä edelleen.

Vierailija
54/73 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlatun paraskaveri, aina intohimoista ja hikistä seksiä. Parikymppinen nymfoblondi jolle sai tehdä mitävain, paitsi panna peppuun. 

Vierailija
55/73 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun salin pukuhuoneessa diskon hitaiden jälkeen kellistettynä alle puupenkille. Edelleen parasta, niin kiivasta ja kiihkeää ihanan pojan kanssa. Hän sai pilluni tulvimaan pelkästä kosketuksesta käteeni.

Vierailija
56/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yhden maksullisen kanssa taannoin oli. Kyllä tiedät, että se näytteli himokasta ja tiedän ettei se saanut kymmeniä orgasmeja vaan feikkasi ne kaikki ja tiedät ettei se halunnut minua oikeasti. Mutta se teki sen kaiken niin helvetin hyvin, paremmin kuin aito.

Vierailija
57/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun salin pukuhuoneessa diskon hitaiden jälkeen kellistettynä alle puupenkille. Edelleen parasta, niin kiivasta ja kiihkeää ihanan pojan kanssa. Hän sai pilluni tulvimaan pelkästä kosketuksesta käteeni.

No sulla tulvii helposti...

Vierailija
58/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla tulvii helposti...

Oletko itse ollut nuori? Muistatko miltä tuntui tanssia sen mielitietyn pojan / tytön kanssa? Vastaanottaa / antaa kiihkeitä suudelmia? Minulla oli niagara pöksyissä ja perhosia vatsassa.

Vierailija
59/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimon kanssa paljussa. Kun saatiin lapset pois paljusta, aloin heti ottaa vaimolta bikinin alaosaa pois. Sormetin pillua ja puristelin tissejä. Vaimo meni polvilleen paljun reunalle, peppu minuun päin. Ujutin munan sisään ja pikku hiljaa nussin häntä takaapäin. Pahan puutostilan purkautuminen takasi tajunnanräjäyttävån orgasmin. Oikeasti tuntui, että varpaat irtosivat.

Vierailija
60/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni kanssa oltiin käymässä vanhempieni luona. Oltiin vielä nuoria ja tietenkin minun teki mieli jatkuvasti (no, vieläkin kyllä...), mutta saanti oli epävarmaa kun siellä oltiin.

Pikkuisen yritin lämmitellä aina tilaisuuden tullen mutta saimme vain lyhyitä hetkiä rauhassa. Nukkumaanmenon aikaan sitten kuitenkin hienoiseksi yllätyksekseni hän vastasikin ahnaasti suudelmiini, pian olin jo pillua nuolemassa, olisin hyvin voinut antaa hänelle jo orgasmin mutta tyttis pyysi jo lopettamaan ettei patjamme kastuisi.

Sitten hän kiipesi päälleni ja alkoi ratsastamaan, minun oli vaikeaa pidätellä, näky oli aina niin kiihottava. Pian tunsin myös puristuksen kalullani ja kuiskasin että tarvitsen taukoa, pian hän huokaisten laskeutui päälleni lepäämään hetkeksi. Sain juuri ja juuri pidäteltyä vielä, mietin ehtikö tyttöystäväni jo saada niinkin nopeasti, mutta samassa hän jo jatkoi. Taas tunne oli upea, puristus ja lypsy, kuiskasin taukoa mutta sain vastaukseksi vain pienen hymyn ja hän veti parilla pidemmällä liikkeellä minut väkisin mahtavaan orgasmiin omien huokailujensa saattelemana. 

Siitä toivuttuamme sain tietää että hän ehtikin saada jo kahdesti... Eli illan lämmittelyt ei menneet hukkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme