Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko todellakin nainen saada viisikin orgasmia saman aktin aikana?

Vierailija
19.01.2006 |

Nää on kyl näitä miesten juttuja, mut miehen työkaveri oli kehunut vaimonsa saavan 3-4 kertaa, joskus jopa viisikin orgasmia yhden aktin aikana. Ei voi muuta kuin onnitella tätä naista..

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin saan orkkuni yksin, vaikka naimisissa olen.

Vierailija
22/49 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 niistä sellaisia tulivuoria ja sitten loput 30 pienempiä ja varpaita kipristeleviä.

Rakastellaankin miehen kanssa monta kertaa päivässä kun se on niin ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais ny ees yhen...:((

Vierailija
24/49 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just teidän tapanne kiihottua orgasmiin asti. ei mikään ihme, jos jää yhteen, jos tyyppi vaan kerran antaa suuseksiä tähdäten laukeamiseen tms.

Orgasmien välillä tarttee pari minsaa taukoa yleensä, tehkää jotain muuta välissä ja sitten taas sitä, mikä teille toimii. Kyllä se siitä;)

Vierailija
25/49 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä on ihanaa, pelkkää orgasmia vaan.

Vierailija
26/49 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 taitaa olla enin :))

Vierailija
27/49 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän opin saamaan harjoiteltuani lantionpojalihakset tiukaksi. Harjoittelen vieläkin geishakuulat apuna vaikka synnytyksestä jo 4 v.

Vierailija
28/49 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehestäkin kiinni, samanlaista ilotulitusta en ole kokenut kenenkään kanssa. Saan helposti sekä emätin että klitoris orgasmeja (mutten kaikkien miesten kanssa joita olen kokeillut) ja omalla miehelläni on ilm. juuri sen muotoinen vehje, että osuu oikeaan kohtaan. Itse en tarvitse yhdynnässä avitusta klitorisorgasmiinkaan, vaan saan sen samaaikaisesti (joskus) emätinorgasmin kanssa.

Mieheni on kyllä huippu rakastaja, kun olen poikki ekan jälkeen + paikat hellänä, hän aloittaa hellästi kiihottamiseni alusta- niinpä saan yleensä vähintään 2 x per rakastelukerta. Minä kyllä laukean usein melko nopeasti 2-5 min jälkeen ekan kerran, joten ei meillä normaalisti jyystetä tuntikausia :)

Vierailija
29/49 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolemalla:)

Vierailija
30/49 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kippuraan vievä :). Toinen tulee heti perään ja on kiva, mutta paljon lyhyempi. Kolmas on sellaista pientä kivaa ekstraa, ei edes hengitys katkea...

Vierailija
31/49 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ollut mitenkään orgasmiherkkä, ne kerran jolloin olen saanut o:n pelkästään yhdynnässä on varmasti laskettavissa yhden käden sormilla. mutta aikaisemmin sentään sain yhden orgasmin melkein joka kerta kun mies nuoli tai itse hieroin samalla sormilla.

nyt kolmannen lapsen syntymän jälkeen (vauva 8kk) en ole saanut kertaakaan, en nuolemalla, en masturboimalla, en edes vesisuihkulla joka oli aikaisemmin takuuvarma juttu. ja halun puutteesta ei ole kysymys, kiihotun kyllä mutta sitten vaan homma lässähtää ykskaks *huoh* ikää on nyt 32v.

Vierailija
32/49 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jospa vielä joskus synnyttäisin, niin ehkä mäkin sitten:) On vain sektio useamman vuoden takaa, joka ei siis aja samaa asiaa. Mieheni osaa tehdä minulle taitavasti orkun suullaan, mutta aika kauan siinäkin menee, ehkä 20min vähintään..? Voi miesparkaa, kun on kieli väsy:)

Olen muutamia kertoja huvitellut itseni kanssa, ja 10 orkkua sain sauvan ja vibran kanssa, mut olihan tuo alaspää sitten hiukka hellänä:)

Vierailija
33/49 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saan 1-2 orkkua, mutta ne ovat voimakkuudeltaan aivan toista luokkaa kuin nuo maratonorkut. Itse preferoin yhtä todella voimakasta enemmän kuin 5-6 pikkuorkkua.

Vierailija
34/49 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kädellä kylläkin, useita kymmeniä, niin kauan kuin jaksan. Sen jälkeen tulee uni kyllä;)

Vierailija
35/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä parantaa orgasmiherkkyyttä.

Vierailija
36/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sekin on mahdollista. Yleisempää lienee, että muilla seksitavoilla naiset saavat monia orgasmeja.

Vierailija
37/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kuin yhden, mutta se onkin sellainen pommi, etten useampia edes kaipaa! :) Mutta minä kuulunkin siihen 70%, jotka eivät saa yhdynnässä sitä orgasmia..

ap

Vierailija
38/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sen jälkeen ihan veto pois enkä jaksais millään jatkaa

Vierailija
39/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:myös eräs, joka saa vain yhden (jonka jälkeen ei jaksais tehdä enää mitää;))

Vierailija
40/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan 2-3 krt aina, joskus enemmänkin. Nykyään kuitenkin useimmiten se 2-3 krt riittää.