Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko todellakin nainen saada viisikin orgasmia saman aktin aikana?

Vierailija
19.01.2006 |

Nää on kyl näitä miesten juttuja, mut miehen työkaveri oli kehunut vaimonsa saavan 3-4 kertaa, joskus jopa viisikin orgasmia yhden aktin aikana. Ei voi muuta kuin onnitella tätä naista..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole yhtä järisyttäviä, vaan yleensä se eka jonka mies saa aikaan nuolemalla ja viimeinen jonka saan yhdynnässä, ovat ne parhaimmat.

t.5

Vierailija
42/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se miehen ansiota, että kestää niin kauan ja on luova kun etitään niitä asentoja. Ja yleensä ei kyllä lähetyssaarnaajassa tapahdu mitään. Mutta kyllä ne on tajunnanräjäyttäviä, aika poikki sitä sitten on:) ja sanoo että haittaako jos nukahdan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies " antaa" mulle kaksi, ennenkuin itse laukeaa. Toinen täydentää ekaa, loput on jo aika väkipakolla yrittämistä.

Vierailija
44/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkani ovat tosi herkkänä tuon ainokaisen O:n jälkeen, enkä ole koskaan vielä edes kaivannut toista siihen perään. Joskus nuorempana oikein yritin saada kaksi orgasmia peräkkäin masturboiden ja lopulta sen sainkin, mutta se tuntui laimealta. Ehkä te " orgasmikykyisemmät" sitten nautitte niistä jälkimmäisistäkin yhtä paljon kuin ensimmäisestä. Itse vain muutun ensimmäisestäkin uniseksi ja saan kamalan pissahädän ;-)

Vierailija
45/49 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 orkkua taitaa olla enkat:)) Ei tietty ollu mitää hugeja sen ekan ison jälkee..mut jotenki syviä kuitenkin. En jaksa lukee tätä koko ketjua, mut mun orkku-herkkyys muuttu lasten myötä sillai, että nykyään saan " vaan" keskimäärin kaks kertaa yhdynnässä. Kolme on jo ihan maksimi. Mut yleisesti viel et orkut on täysin erilaisia lähteekö ne sitte glitta-kiihotuksesta (pintapuolisia) tai syvältä sisältä peniksen ärsyttäessä g-pistettä syvällä syvällä etuseinässä (täysin tyydyttäviä)..Tää nyt olis seksi palsta aihe varmaankin;)

Vierailija
46/49 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse en varmaan edes tietäisi saavani useita orgasmeja, ellei mieheni olisi niitä järjestänyt alussa ihan väkisin. Luulin olevani ekan O:n jälkeen niin herkkä ja hellä, ettei mua saa enää koskea. Mutta mies koski vaan, herkästi ja hellästi.

Vierailija
47/49 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan helposti useita orgasmeja. Mitä pidempi rakastelusessio, sitä herkemmin saan orgasmeja. Huikeaa.

Vierailija
48/49 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti aktissa tulee ja sen jälkeen mua ei enää huvita hommat yhtään! Oikeesti mä pidättelen yleensä hengittelemällä et mies on samassa pisteessä, kun muuten oman jälkeen loppu on sit lahnan rynkyttämistä. Mies tykkää nuolla mua niin et on pakko työntää sitä pois ennen laukeemista, et pääsee ite asiaanki. Tai sitte täytyy pitää aika pitkä tauko ja hellitellä ni jaksaa ja huvittaa taas..

Vierailija
49/49 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu kuitenkin aika harvoin. Viime aikoina seksi ei ole jaksanut paljon kiinnostaa.