Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko tämänkaltaisen sängyn?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Vierailija
2/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en.

Ok. mikset et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näköinen laveri. Tulee sota-ajat mieleen.

Vierailija
4/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en.

Ok. mikset et?

Liian matala ja halvan näköinen.

Vierailija
5/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sänky on kaunis, selkeän tyylikäs. En voisi ostaa, koska huonon selän takia tarvitsen korkeamman sängyn.

Vierailija
6/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuontyylinen vierassänkynä mökin vierastuvassa, sopii sinne. Ykköskotiini ei tyylillisesti sovi, mutta tuo on kuitenkin yksinkertaisuudessaan ja eleettymyydessään helposti monenlaiseen ympäristöön passaava.

Vierailija
7/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostamassa sen mulle?

Vierailija
8/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisena vois mennä aittaan vierassängyksi. Aika rumat tosin noi ruuvit. Ja oikeastaan tykkään että olis pääty. Joten en sittenkään ottaisi.

Vierailija
9/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuontyylinen vierassänkynä mökin vierastuvassa, sopii sinne. Ykköskotiini ei tyylillisesti sovi, mutta tuo on kuitenkin yksinkertaisuudessaan ja eleettymyydessään helposti monenlaiseen ympäristöön passaava.

Just mökille voisin kans ottaa, en kotiini. Tulee mieleen Risto-Matti Ratian, oliko se nyt "Saaristo"-sarja, missä on niitä eleettömiä huonekaluja, arkku jne.

Vierailija
10/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just mökille voisin kans ottaa, en kotiini. Tulee mieleen Risto-Matti Ratian, oliko se nyt "Saaristo"-sarja, missä on niitä eleettömiä huonekaluja, arkku jne.

Naurahdin, mutta pakko tunnustaa että mökin vierastuvasta löytyy juuri tuon mainitsemasi sarjan puuarkku. Sain sen tuparilahjana aikanaan mökille, joten ilmeisesti klassista ja täysin persoonatonta mökkityyliä tässä jäljitellään vierastuvan osalta :)

Vierailija
11/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjan säleet ovat aika harvassa. Saa olla tosi paksu patja, että eivät tunnu sängyssä maatessa. Ja aivan kuin muutamat muutkin jo ovat todenneet: sänky on aivan liian matala huonoselkäiselle ja -jalkaiselle, siitä seisomaan nouseminen on vaikeaa. Tiedän, miten vaikea on päästä ylös matalasta sängystä, jollainen minulla vielä toistaiseksi on. Syksyllä olisi tarkoitus hankkia uusi sänky. Kakkosasunnolla minulla on uudempi ja riittävän korkea sänky. Niillä mitoilla hankin vakituiseen kotiini myös sängyn, mutta en todellakaan tuollaista laveria. Sain niistä tarpeekseni jo muutama vuosikymmen sitten.  

Vierailija
12/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On halvan näköinen ja kuin amatööri olisi tehnyt itse. Voi kyllä sopia kai jonkinlaiseen sisustukseen.

Vierailija
13/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli tukevan näköinen, että myös keskellä on jalat. Sänky jossa ei ole päätyä sopii pieneen tilaan, kun päädyssäkin voi istua. Voi maalata tai petsata mieleisekseen. Vaatii paksun patjan, ikeastakin löytyy paksu.

Vierailija
14/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leirikoululaveri. Ei kiitos.

Vierailija
15/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin, mutta pakko tunnustaa että mökin vierastuvasta löytyy juuri tuon mainitsemasi sarjan puuarkku. Sain sen tuparilahjana aikanaan mökille, joten ilmeisesti klassista ja täysin persoonatonta mökkityyliä tässä jäljitellään vierastuvan osalta :)

No joo, sepäs sattuikin, pelkistettyä kauneutta :) 

Vierailija
16/19 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
17/19 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia sänkyjä teillä hienohelmoilla  sitten on?

Vierailija
18/19 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puusepällä mittatilaustyönä teetetty umpipuinen (koivua), hiukan tämäntyylinen sillä erolla että myös jalkopään pääty on kaareva.

https://suomikaluste.fi/tuotteet/sangyt/koivusangyt/casablanca-sanky

Vierailija
19/19 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkävaiva ja siksi moottorisängyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi