Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ollaan kotoa evakossa , olisitko sinä?

Vierailija
19.01.2006 |

Me ollaan koko perhe kotona aamupäivällä 10-11 saakka (herätään tosin 9 aikaan) sitten minun ja lasten pitää lähteä mummolaan, jossa minä teen töitäni, mummo hoitaa lapsia ja mies jää kotiin tekemään töitään (toimisto kotona). sitten tulemme kotiin 19-20 välissä illalla, syödään iltapala ja mennään nukkumaan klo 22 maissa. tällaista siis 5 tai 6 päivää viikossa.

onko tämä tippaakaan normaalin rajoissa?

eli ottaisitko mielummin rauhallisen aamun ja lyhyen illan vai nopeat aamulähdöt ja pitkän illan kotona?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi tosiaan muuttaa toimistoaan jonnekin muualle? Tai edes rajoittaa työntekoa normaaliin 8-16 väliin?

Vierailija
2/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavaa tuo jatkuva lähteminen, vaikka sitähän se on kaikilla perheillä, jossa lapset päivähoidossa kodin ulkopuolella. meillä vaan ajat on huonot, toisaalta lapsille joustavat (kun liikutaan heidän rytmien mukaan, välillä vaan siirrytään paikasta toiseen) (toinen nukkuu yhä kahdet päiväunet)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin ihanteellinen hoitovaihtoehto lapsille!!!!! Moni lapsi joutuu olemaan tuon tuntimäärän päivässä päiväkodissa vieraiden ihmisten hoidettavana! AP:n lapset saavat sen sijaan olla mummonsa hoidettavana, ja äitikin vielä paikalla. On kyllä aika luksusta lapsille!!! Kyllä mä ainakin olen kateellinen sinulle AP, meillä lapset joutuvat valitettavasti usein olemaan 9 tuntia päiväkodissa :(

Vierailija
4/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun perheen täytyy lähtee evakkoon että yksi voi tehdä hommia...

Eikö miehes vois vaikka vuokrata pienen toimiston tai vaikka yksiön työhommia varten???

Vierailija
5/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksi lapsille tuollainen! Laittakaa lapset hoitoon ja tehkää normaalipäivä töitä. Kyllä lasten kuuluu saada olla kotona muulloinkin kuin vain nukkumassa. Tai muuttakaa sitten kokonaan sinne mummolaan ja antakaa miehen elää työnsä kanssa ihanaa elämäänsä.

Vierailija
6/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset päiväkotiin päiväksi vai mummolaan? Parempi vaihtoehto tuo mummola on.

Vierailija
7/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotoa ollaan pois 9 tuntia, se on normaalipaiva. Jos tuo asianosaisille sopii, mikas siina. Ja aitikin on tavoitettavissa paivan aikana, tuota luksusta ei useimmilla tarhalapsilla ole kuin sairastapauksissa.

Rauhalliset aamut ovat ihania.

Vierailija
8/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me ollaan koko perhe kotona aamupäivällä 10-11 saakka (herätään tosin 9 aikaan) sitten minun ja lasten pitää lähteä mummolaan, jossa minä teen töitäni, mummo hoitaa lapsia ja mies jää kotiin tekemään töitään (toimisto kotona). sitten tulemme kotiin 19-20 välissä illalla, syödään iltapala ja mennään nukkumaan klo 22 maissa. tällaista siis 5 tai 6 päivää viikossa.

onko tämä tippaakaan normaalin rajoissa?

eli ottaisitko mielummin rauhallisen aamun ja lyhyen illan vai nopeat aamulähdöt ja pitkän illan kotona?

Usein tarhaan menevät lapset eivät ole aamuisin kotona hereillä ja tulevat kotiin 5 maissa ja 8 nukkumaan. Että jaksavat aamulla herätä ennen 7 päiväkotiin. Eli ovat 3 tuntia päivässä kotona hereillä.

Ja kuinka moni päiväkoti lapsi saa nukkua aamulla niin pitkään kun nukuttaa?

Vierailija
9/9 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päiväkodissa hoidossa ja heräävät aikasin aamulla, ehdi kotona muuta kuin nukkua! Kyllä sitä pitää mennä jo seitsemältä viimestään nukkumaan, jos herätys on kuudelta! Te valittajat olette juuri niitä, jotka ette hyväksy minkään muun laista vuorokausirytmiä kuin juuri omanne ja " yleinen" kaheksasta neljään rytmi.... Miten kehtaatte tollasesta toisen tuomita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!