Miehen karvoituksesta..
Lueskelin tuossa juuri ketjun jossa esitettiin mielipiteitä naisten karvoituksen laadusta. Muistakaapas miehetkin vähän ruokota sitä alapäätänne - karvat pois vehkeen juuresta ja kassit posliiniksi; näyttää paremmalta (jopa isommalta..) ja suihinotto on paljon kivempaa ;)
Kommentit (7)
itse puunaan pimppini posliiniksi, mutta olen kai niin vanhanaikainen, enkä ole edes kohdannut sellaista urosta, joka olisi itse karvojaan puunannut. Mies taitaa olla eroottisesti kiihottavin kun hän on aina hiukan naista " karkeampi" , miehen ihanaa isoa karkeaa kalua vasten naisen sileä pimppi tuntuu parhaalta...:-)
Ei tartte posliiniksi ajella, mutta lyhentää niitä voisi. Ex teki niin, ja olin tosi tyytyväinen.
mun mies on ajanut karvat pois jo monta vuotta ja en todella osaa edes ajatella et kasvattas ne takas,on se vaan niin sexy ja pitää siitä myös itse
Mies, joka huolehtii karvapehkonsa siisteydestä ja niukkuudesta saa ehdotonta plussaa. Exäni ajeli silloin tällöin kokeilumielessä, mutta ei säännöllisesti. Nykyinen ihana aviomieheni sen sijaan on aina ajellut -välillä antaa peniksen yläpuolella (eli siinä navan alla) olevien karvojen kasvaa, mutta yleensä ajaa kaikki pois. Valitettavan vähän näitä miehiä on, jotka huolehtii karvoituksensa siisteydestä :-(
Ajeltu alapää on puhdas, ei haise ja kalu näyttää isommalta! On ihan erilaista ottaa suihin sellaiselta mieheltä kuin joltain karva-jorgokselta, jonka karvoissa tuoksuu edellispäivän puuhat.
Itsekin ajelen omat karvani -paitsi nyt raskauden loppuvaiheessa se ei enää ihon mahan vuoksi onnistu. Miesparka joutuu nyt kestämään meikäläisen pehkoa -ja melkoinen pehko onkin. Heti kyllä höylälle töitä kun taas saavutan näköyhteyden omaan vehkeeseeni.
Kuinka moni nainen todella pitäisi jos mies ajaisi karvat pois??
-mici-