Ärsyttävät julkkikset
Listatkaa tähän julkkiksia, jotka syystä tai toisesta vaikuttavat teistä inhottavilta/ärsyttäviltä ihmisiltä.
Kommentit (89)
Janne Kataja, vaikka vaikuttaa tosi sydämelliseltä niin jotain ärsyttävää hänessä on.
Sofia Ruusila-Nousiainen, luonnostaan kaunis tyttö, joka päätti alkaa muoviseksi Kim Kardashian -kopioksi. Vaikuttaa myös ylimieliseltä ja katsoo muita alentuvasti, mm. se kohu, kun otti kuntosalilla kuvan toisesta kuntoilijasta.
Lola os. Odusoga Wallinkoski. Ollut aina jotenkin niin saatanan ärsyttävän oloinen. Sami Hedberg ja Lotta Backman. Mielestäni ne ei oo ees hauskoja. Muka nokkelia sketsejä ja toinen vielä vääntelee aina sitä naamansa.
Sara Sieppi.
Juoksee kaikissa maailman tosi TV -ohjelmissa, vaikka on persoonaltaan uneliaan tylsä. Välillä laukoo lehdissä totuuksiaan, "jääkiekkoilijoita mä metsästän", "taidan iskeä Hjalliksen pojan".
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:18"]
Mua jotenkin ärsyttää Rihannan persoona haastatteluissa. Jos esimerkiksi vertaan Shakiraan, joka on haastatteluissa jotenkin aidosti sydämellinen ihminen, kun puhuu tekemästään hyväntekeväisyydestä. Myös Rihanna puhui jossain haastattelussaan jostain AIDSista ja jotenkin se tuntui todella kylmältä. Aivan kuin olisi vain yritetty esittää hyvää ja huolehtivaista, mutta oikeasti ei kiinnostaisi koko asia yhtään. Jotenkin Rihannan olemus on vain jotenkin sellainen ylimielinen ja itserakas. En tykkää.
[/quote]
Shakira on ihana!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:18"]
Mua jotenkin ärsyttää Rihannan persoona haastatteluissa. Jos esimerkiksi vertaan Shakiraan, joka on haastatteluissa jotenkin aidosti sydämellinen ihminen, kun puhuu tekemästään hyväntekeväisyydestä. Myös Rihanna puhui jossain haastattelussaan jostain AIDSista ja jotenkin se tuntui todella kylmältä. Aivan kuin olisi vain yritetty esittää hyvää ja huolehtivaista, mutta oikeasti ei kiinnostaisi koko asia yhtään. Jotenkin Rihannan olemus on vain jotenkin sellainen ylimielinen ja itserakas. En tykkää.
[/quote]
sein nuo kaikki laulajat ja näyttelijät on haastatteluissa tosi puheliaita ja sellaisia vitsailijoita, jotenkin Rihanna erottuu joukosta. Jotenkin mietin, että onkohan Rihanna enemmän sisäänpäin kääntyvä ihminen? Ei vaikuta sellaiselta ekstrovertilta. Jos näin on, niin se voisi selittää tuota, että hän vaikuttaa ulospäin ylimieliseltä ja itserakkaalta.
Mua ärsyttää sellaiset "julkkikset"ketkä tyrkyttää itseään joka paikkaan eikä heillä ole edes mitään erityis osaamista kuten näyttelijä,urheilija,muusikko...ainut asia mitä heillä on niin ulkonäkö.he vaikuttavat erittäin pinnallisilta ja ylimielisiltä.esimerkkeinä sofia ruusula vai mikä nyt onkaan ja sen mies on samanlainen tyrkky,ehkä eniten kuitenkin ärsyttää sara sieppi se on ihan joka lehdessä onhan sara tosi kaunis missi ,mutta en ymmärrä mitä muut miehet näkee siinnä.itse ainakin ottaisin mielummin ihan tavallisen naisen kun ylimielisen missin.t.18vuotias mies (ajauduin vahingossa tälle vauva.fi sivustolle ja oli pakko komentoida aihetta :D
Roope Salminen! Ei jessus, se on rasittava naaman hieroja, urponnäköinen naama
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:52"]
Ja jostain kumman syystä sitä "ärsyttävää" julkkista sitten seurataan kuitenkin silmä kovana ..
[/quote]
no kai nyt kun se on ärsyttää.
Anna Abrööööö. Tyhjäpäinen pissis, musiikillisesti täysi nolla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:53"]
Tällä hetkellä eniten vitutusta aiheuttaa Jenni Vartiainen. Ei niinkään hänen persoonansa, mutta se musiikki... Aina kun avaa radion, joltain kanavalta soi Jennin biisi. Hänellä on aivan upea ääni, mutta itse musiikki on ihmeellistä hönkimistä ja biisit täytetään "aa aa uu uu" -ulinalla. MIKSI?
[/quote]Se myy.
[/quote]
Tätäkin olen miettinyt, eli onko Jenni oikeasti niin suosittu kuin annetaan ymmärtää? Kuuntelevatko ihmiset sen musiikkia?
[/quote]
Ei kukaan Jenniä kuuntele. Triplaplatinaa myyneet levyt hän on kaikki itse ostanut tai hänen sukulaisensa. 142 000 fania hänen Facebookissa on kaikki levy-yhtiön ostamia ja lahjomia tyyppejä, samoin ne jotka häntä siellä palvoo laittaen oman kuvansakin sinne. Eilen Vantaan Tullisuudelman keikalla loppuunmyydyllä keikalla huutaneet ja ekstaasissa olleet miehet ja naiset olivat myös kaikki lahjottuja ihmisiä, jotka suostuivat Jennin keikalle laulamaan mukana ja fanittamaan täysillä saatuaan 50 euroa jokainen, sen sijaan että olisivat maksaneet 24 e keikkalipusta. Ja Jenniin rakastuneet miehet jotka joka keikalla yrittävät häntä kosia tai iskeä, ovat homoja kehitysvammaisia.
Eli vastaus sulle älykkääseen kysymykseesi: ei kukaan Jenniä OIEKASTI fanita, ruma ja paskamainen ämmä se on.
[/quote]
Ensin luulin että tämä on Jennihullun tekosia mutta sitten tajusin että sarkasmia se on. Tottakai Jenni ärsyttää av-mammoja mutta turha heidän on Jennin suosiota kiistää, se on fakta vaikka he itse häntä vihaavatkin. Ja tuskin Jenniä vähempää voisi kiinnostaa palstamammojen vittuilut.
Ja jostain kumman syystä sitä "ärsyttävää" julkkista sitten seurataan kuitenkin silmä kovana ..
[/quote]
Mä ainakin käännän lehden sivua tai vaihdan telkusta kanavaa, jos näen vilauksenkin Sami Hedbergistä, Jipusta tai Mikael Jungnerista. Eli en seuraa. Kumma väite.
Cheek, Niko Saarinen, Aku Hirviniemi, Iina Kuustonen, Janne Kataja, Vappu Pimiä, Heikki Paasonen, Niko Kivelä, Tuksu, Maisa + muut utarelehmät, Jannika B, Sanni, Nicki Minaj + muut persehuorat...
Kaisa Liski ja Emma Kimiläinen..! Ärsyttävimmät eukot ikinä.
Cheek, Aku Hirviniemi, Iina Kuustonen...