Ärsyttävät julkkikset
Listatkaa tähän julkkiksia, jotka syystä tai toisesta vaikuttavat teistä inhottavilta/ärsyttäviltä ihmisiltä.
Kommentit (89)
Ap on ärsyttävä vaikkei olekaan julkkis.
Aloitukseen et uskaltanut laittaa itse mitään ja sitten kohta kirjoitat jonkun naisen nimen tänne, jota miehesi ihailee. Odotetaas.
Joo, luetelkaa kaikkien niiden naisten nimet joille olette kateellisia! Tai miehesi kuolaa.
No se on jo vähän menneen talven lumia mutta Joonas Hytönen *puistatus*
Susanna Penttilä. MIKSI yli nelikymppinen nainen ottaa itsestään typeriä selfieitä?? Puolialastomana tietenkin...Parikymppiseltä vielä jotenkin ymmärtää, ettei itsetunto ole vielä kohdallaan, mutta miksi omaa liikettä pyörittävä Susanna haluaa tehdä itsestään bimbon?
Noh, kenen muun perään miehesi kuolaa kuin Susannan?
Joku ei ymmärrä oman yrityksen mainostamisen päälle. Eli -ei tuleva yrittäjä.
Oikeasti yhdessäkään julkkiksessa ei ole mitään kritisoitavaa, ootte vaan kateellisia!
yst.terv. tyypillinen suomalainen
Tällä hetkellä eniten vitutusta aiheuttaa Jenni Vartiainen. Ei niinkään hänen persoonansa, mutta se musiikki... Aina kun avaa radion, joltain kanavalta soi Jennin biisi. Hänellä on aivan upea ääni, mutta itse musiikki on ihmeellistä hönkimistä ja biisit täytetään "aa aa uu uu" -ulinalla. MIKSI?
Ja jostain kumman syystä sitä "ärsyttävää" julkkista sitten seurataan kuitenkin silmä kovana ..
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:52"]
Tällä hetkellä eniten vitutusta aiheuttaa Jenni Vartiainen. Ei niinkään hänen persoonansa, mutta se musiikki... Aina kun avaa radion, joltain kanavalta soi Jennin biisi. Hänellä on aivan upea ääni, mutta itse musiikki on ihmeellistä hönkimistä ja biisit täytetään "aa aa uu uu" -ulinalla. MIKSI?
[/quote]Se myy.
Mua jotenkin ärsyttää Rihannan persoona haastatteluissa. Jos esimerkiksi vertaan Shakiraan, joka on haastatteluissa jotenkin aidosti sydämellinen ihminen, kun puhuu tekemästään hyväntekeväisyydestä. Myös Rihanna puhui jossain haastattelussaan jostain AIDSista ja jotenkin se tuntui todella kylmältä. Aivan kuin olisi vain yritetty esittää hyvää ja huolehtivaista, mutta oikeasti ei kiinnostaisi koko asia yhtään. Jotenkin Rihannan olemus on vain jotenkin sellainen ylimielinen ja itserakas. En tykkää.
Madonna, ko. mummon taistelu pysyä relevanttina on nykyään jo aika surullista...
Miksi muuten suurinta osaa suomalaisista tuntuu ärsyttävän Lauri Tähkä? En ole ikinä ymmärtänyt, mitä niin ärsyttävää tuossa äijässä muka on?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:52"]
[/quote]Se myy.
[/quote]
Tätäkin olen miettinyt, eli onko Jenni oikeasti niin suosittu kuin annetaan ymmärtää? Kuuntelevatko ihmiset sen musiikkia?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:03"]Jaajo
[/quote] vaikka arvostan kyllä,saavutuksiaan, en vaan itse yhtään pysty kuuntelemaan
Sinä olisit ärsyttävä jos olisit julkkis.