Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
881/1787 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska maku jäi suuhun. Meni yhteensä 1,5kk ennenkuin tuotteet tulivat myyntiin. Myynnissä käyttämättömiä Hillfiger, Tiger of Sweden,Gant jne miestetuotteita jotka hinnoiteltu 10-20 euron hintaisiksi ostajille (eli itselle puolet per tuote - jotain muita maksuja). Tämä sinänsä ok hinta mutta samaan aikaan toinen kirppusmestari hinnoitellut Niko Saarisen hm rytkyjä paljon kalliimmiksi siis reippaasti yli puolet kalliimpia?!? Missä logiikka. Sen lisäksi kuvat aivan järkyttävän huonolaatuisia ja en itse ainakaan vaatteita lähtisi niillä kuvilla ostamaan. Kuvissa näkyikin jonkun kotkan liila mauton rakennekynsi kuka vaatteet myyntiin laittoi 😁.

No logiikkahan on tietysti siinä, että näissä Niko Saarisen kamppeissa oli reippaasti julkkislisää. Ja jotkut oikeasti suostuvat maksamaan siitä, että hm-rytky on ollut julkkiksella... tasosta viis 😅

Mutta itse olen ollut hyvin tyytyväinen Vähänkäytettyyn. Olen sekä myynyt siellä itse, lähettänyt vaatteitani Helposti-pakettina, ja myös ostanut itse. Itseasiassa vuoteen en ole ostanut vaatteitani ja lapsen vaatteita mistään muualta kuin Vähänkäytetyltä. 👍

Vierailija
882/1787 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilityksiä kukaan pyytänyt viime aikoina? Tasan viikko sitten tein pyynnön, muttei rahoja näy... Yleensä tullut viikon sisään, mikä sekin on pidempi aika mitä sivuilla mainitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1787 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Odottelen rahoja....

Vierailija
884/1787 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 päivää meni rahojen saannissa. Todella hidasta oli

Vierailija
885/1787 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteissa ei ole hintalappua, ei kirppismestari voi laittaa tuotetta uusi/käyttämätön kategoriaan, koska siitä ei ole varmuutta. Menee aina vähänkäytetty kategoriaan ja siinä välissä hinta laskee uudesta.

Myös lastenvaatteissa paketteja ei voi tehdä jos housuja paitoja bodeja. Pitää olla samaa kokoa ja samaa kategoriaa. Joskus on mennyt läpi vaatepaketti, joissa saman koon vaatteita:bodeja paitoja housuja. Ja joskus taas ei, joten pakko hylätä sitten - pitää tulla 10 arvoinen tuotepaketti ja se on välillä mahdotonta.

Vierailija
886/1787 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on kyllä kauppa käynyt Vähänkäytetyssä, mulla on itse kuvaamiani ja hinnoittelemiani tuotteita myynnissä vielä joulukuun lopulle saakka, mutta 12 tuotteesta vain kaksi on mennyt kaupaksi tähän mennessä :/

Mielestäni en kyllä ylihinnoitellutkaan niitä kun olen verrannut vastaaviin muihin myynnissä oleviin tuotteisiin. Useita, valoisia, mielestäni ihan hyviä ja tarkkoja kuviakin otin niistä.

Vuosien varrella olen muutamaan otteeseen myynyt ja ostanutkin Vähänkäytetystä. Milloinkaan ei ole mennyt koko erä kaupaksi, vaan aina on mennyt jotain lahjoitettavaksi hyväntekeväisyyteen, takaisin en ole ottanut mitään.

Ostopuolella on sattunut hyviä löytöjä ja joku kerta onkin tullut sen verran haiseva tuote, että on samantien lentänyt roskiin. Kuntoluokitus toimii vain jos ilmoituksen laatija on rehellinen.

Eipä tosiaankaan mennyt kuin kaksi kaupaksi 12 tuotteesta :/ Olisin kyllä odottanut enemmän, kun senhän pitäisi toimittaa niitä ulkomaillekin, mutta eipä taida ostajia olla. Sivusto vielä hidastellut ja jumitellut pitkin myyntiaikaa, niin kyllä helpommalla olisi päässyt kun olisin vain kantanut rätit roskiin, enkä nähnyt näin suurta turhaa vaivaa.

En aio enää yrittääkään myydä jatkossa missään mitään, ei se kauppa käy kumminkaan, joten roskiin lentää jatkossa tarpeettomat vaatteet ja tavarat.

Olen todella pettynyt tähän heikkoon tulokseen!

Vierailija
887/1787 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska maku jäi suuhun. Meni yhteensä 1,5kk ennenkuin tuotteet tulivat myyntiin. Myynnissä käyttämättömiä Hillfiger, Tiger of Sweden,Gant jne miestetuotteita jotka hinnoiteltu 10-20 euron hintaisiksi ostajille (eli itselle puolet per tuote - jotain muita maksuja). Tämä sinänsä ok hinta mutta samaan aikaan toinen kirppusmestari hinnoitellut Niko Saarisen hm rytkyjä paljon kalliimmiksi siis reippaasti yli puolet kalliimpia?!? Missä logiikka. Sen lisäksi kuvat aivan järkyttävän huonolaatuisia ja en itse ainakaan vaatteita lähtisi niillä kuvilla ostamaan. Kuvissa näkyikin jonkun kotkan liila mauton rakennekynsi kuka vaatteet myyntiin laittoi 😁.

Saarisen kuteista tulleet voitot menee hyväntekeväisyyteen, ja senkin vuoksi hinnat sitten yläkantissa. Ihan loogistahan tuo on.

Vierailija
888/1787 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä kerran jotain 10 paitaa ja ainakin 3-4 epäonnistui, koska koot oli tosi pieniä vaikka tilasin omaa koko (M) Eli kannattaisi mainita jotain tuoteselostuksessa jos koko on normaalia pienempi tai isompi (osa kyllä mainitsee, että hyvä sen puoleen...) Tilasin silloin kun oli ilmaiset postikulut ja -1e alennus tuotteista joten ei nyt niin paljon harmita tuo. Muuten tuotteet oli ihan siistejä ja hyvässä kunnossa, että ei siinä mitään.. Saapui myös nopeasti ja oli hyvin pakattu lähetys. 

Vierailija
889/1787 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tsempit Vähän Käytetty.fille.  Niin kyseisessä firmassa kuin vastaavissa muissakin,  aina löytyy myyjien osalta parannettavaa työtuloksessa.   Myös asiakaspalvelussa.  Mutta, jokainen joka hyvin työnsä eteen toteuttaa, varmasti aikaa myöden saa vastinetta työstään ja onnistuneita kauppoja.   Työssä myös harjaantuu.

Ottakaa esille kaikki tarpeelliset työvälineet ja avoin mieli.  Myynnin osalta supernopeaa myyntiä ei varmastikaan tule odottaa lähettäessään tuotteita ja siltä pohjalta on tärkeä huomioida,  että aikaa menee tuotteiden matkoissa ja edelleen pääpaikalle matkatessa ja myyntiin saattamisessa.

Myös tämä Aika ja hinnat  voivat olla niin vaihtelevia,  että on enemmän tai vähemmän käytetyn tuotteiden ostajia.

Itse en käytä teippiä vaatteisiin,  olen keksinyt muunlaisen keinon.  Funtsailkaa,  mikä teidän kohdallanne voisi olla toimiva ja kestävä ratkaisu. 

Onnistumisia myynneissä ja myymisen iloa!

Vierailija
890/1787 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan teillä on kestänyt tavaran tulo lähiaikoina mestarit?

Olen odottanut viikkoja eikä tule eriä, 100 on pyyntönä eli minimi.. Onko tosiaan hiljainen aika vuodesta vai söikö uudistukset kuormat?

Vierailija
891/1787 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että uudistus romahdutti myy helposti - palvelun käyttäjät.. olen saanut yhden erän uudistuksen jälkeen ja siitäkin jo yli kuukausi. Harmittaa kun niitä hommia oli ihan kiva tehdä. Vähänkäytetyn ehkä tulisi myyjille viestiä että voi olla halvempiakin tuotteita jos niistä saa tehtyä paketteja…

Vierailija
892/1787 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina julkaistiin pakettini myyntiin eikä oo näin sunnuntai ehtoohin mennessä mitään mennyt kaupan. Ennen on parhaat jutut mennyt saman tien. Nyt ne tuotteeni tippuu päivä päivältä listoilla vaan kauemmas, saa nähdä meneekö mitään kaupan puolessa vuodessa.

Omat kuvat on parantunut ja lisään tuotteisiin aina mitat. Kuotenkin huonommilla kuvilla ja ilman mittoja meni paremmin kaupaksi... Taitaa vaan olla ihan liian suuri valikoima :(

Vierailija
893/1787 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan viimeisen parin viikon aikana myynti on taas piristynyt kummasti!

Itselläni oli melkein 2 kk ettei mitään laittamistani vaatteista ollut mennyt, mutta eilenkin sitten kerralla neljä.

Vierailija
894/1787 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muilla myyjillä käy kauppa kampanjoiden ulkopuolella? Minulla ainakin on ollut viime vuosina niin, että juuri mitään ei mene silloin myydyksi, korkeintaan joku hassu yksittäinen tuote. Sitten taas kun tulee uusi kampanja tulee myyntejä, mutta koko ajan vähemmän mitä pidempään erä ollut myynnissä.

Vierailija
895/1787 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seuraa kampanjoita. Aiemmat myynnit ollu tasaisen hyviä ja suuri osa aina myyty leluista vaatteisiin.

Viimesin lähti joskus marras/joulukuussa myyntiin ja on aika hiljaista ollut.. talviurheiluvälineet meni ja muutama vaate.

Taso ja tavara suht samana pysyny kokoajan ja lisäksi otin äidiltäni kaikki pienet myyntiin jotka ei liiku oikein.

Vierailija
896/1787 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Vähiksen käyttäjät huomanneet, että tuote-esittelyn jälkeen ei aina näy "myyjän muut tuotteet" -kohta.  Mistäkö moinen johtuu, onko teillä tietoa?  Olen kuitenkin ratkaissut ongelman kirjoittamalla myyjän numeron hakuun ja saanut heillä myynnissä olleet muut tuotteet esiin.   Siinähän ihan huomaamatta karkaa näkyvistä vaikka mitä aarteita,  mutta näin selviää eteenpäin.

Vierailija
897/1787 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VähänKäytetty.fissä myyjän numero löytyy tuotenumeron alusta numerosarjana ennen viivaa.

Minusta olisi kiva löytää laadukkaita ja taidolla tehtyjä villasukkia tai villasekoitesukkia,  esimerkiksi Austermann Step- langasta,  joka on aivan ihastuttavan tuntuinen lanka.  Näissäkin tuotevalinnoissa myyjille vinkiksi ja vinkkejä,  varmasti kauppa onnistaisi. 

Onpa mahtavan kokoiset tämänhetkiset kirppismestarille tulevat laatikot.  Kustannussyistäkö moiseen on päädytty.   Siinä tarvitsee jo tilaakin, jotta työ on luontevaa ja saa laatikot auki.

Tuleehan kirppismestarin työ olla reilua ja kannattavaakin,  eihän sitä aivan parin euron tuntitaksalla innosta tehdä.  Onhan kyse sentään yrittämisen muodosta, kevytyrittäjyydestä. Arvokasta työtä!

Tämän tulisi Vähän Käytetty.fi yritys myös huomioida.

898/1787 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä eka ja VIKA kerta vähänkäytetty.fin helpostimyynti palvelua! Myytiin esim converset, kuin uudet 3€ :O Benettonin paitapusero 2,40€ JNE. Villakangastakkikin oli 8€ sellainen pitkä hieno. Myös koot ihan mitä sattuu, kuten vaikka aikuisen pipo 3v lasten vaatteeksi merkitty :O Valitin noista ja sain vastaukseksi, että voi voi ettet ole tyytyväinen, mutta meidän hinnoittelijamme ovat osaavia ammattilaisia :(  Joten tämä oli tässä! ja suuri tappio minulle. Jos olisin tiennyt, niin olisin myynyt market placella tms.!

899/1787 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä muilla myyjillä käy kauppa kampanjoiden ulkopuolella? Minulla ainakin on ollut viime vuosina niin, että juuri mitään ei mene silloin myydyksi, korkeintaan joku hassu yksittäinen tuote. Sitten taas kun tulee uusi kampanja tulee myyntejä, mutta koko ajan vähemmän mitä pidempään erä ollut myynnissä.

Mä huomasin, että aina laittavat aleja kokoajan... ja se tarkoittaa, että naurettavan halpa tavarasi menee ilmaiseksi melkeen :( Tästä syystä NEVER vähänkäytetty.fi (myyjänä siis)

900/1787 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä eka ja VIKA kerta vähänkäytetty.fin helpostimyynti palvelua! Myytiin esim converset, kuin uudet 3€ :O Benettonin paitapusero 2,40€ JNE. Villakangastakkikin oli 8€ sellainen pitkä hieno. Myös koot ihan mitä sattuu, kuten vaikka aikuisen pipo 3v lasten vaatteeksi merkitty :O Valitin noista ja sain vastaukseksi, että voi voi ettet ole tyytyväinen, mutta meidän hinnoittelijamme ovat osaavia ammattilaisia :(  Joten tämä oli tässä! ja suuri tappio minulle. Jos olisin tiennyt, niin olisin myynyt market placella tms.! Nii sitten vielä sellanen ku AINA on jotain alennusta/kampanjaa menossa...ja sehän tarkoittaa että sun jo puoli ilmaisesta tulee kokolailla ilmainen :(  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi