Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

861/1787 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näistä uusista muutoksista tullut kirppismestareille sähköpostia vai mistä olette uudet ohjeet saaneet? 🤯

Sähköpostilla, mulla meni tarjoukset kansioon gmailissa

Vierailija
862/1787 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vaalean talvitakin, joka päätyi lopulta roskiin. Ruma maalarinteipin jälki keskellä takkia, ei lähtenyt pesemälläkään.

Vaatteet on usein luokiteltu hyväkuntoisiksi, mutta ovat nyppyyntyneitä, tai on joku pieni reikä. Useamman kerran otin riskin ja tilasin.

En suosittele tilaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1787 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuoltaa ostaa vähän käytettyjä naisia?

Vierailija
864/1787 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne vanhat myy helposti-mallin hinnoittelut meni per myyty tuote? Onkohan vielä vanhoissa tuotteissa noin ja mistähän sen tietää, miten on... ??

Mä täällä aiemmin kerroin, että laitoin myyntiin juuri samaan aikaan kun muutos tuli. Nyt oli ne hinnat vihdoin näkyvillä ja yllätys oli suuri, kun todella moni tuote oli 4 eurolla myynnissä????? Siis häh??? Tällöinhän mä jäisin näistä kaikista miinukselle.. 》 4 e miinus 2,90 = 1,1 e. Tästä puolet kirppismestarille=0,55e Siitä vielä euro pois, niin tulee tulokseksi -0,45!!! Täähän on loistava bisnes vähänkäytetylle. En nyt ihan ymmärrä, että mitä ihmettä..

Voi olla, ettei ihan hirveitä voittoja ole tulossa. Hinnoittelu oli aika erikoista muutenkin. Merkkivaatteita oli laitettu pilkkahinnalla, h&m rytkyjä järkyttävällä hinnalla jne. Järkytttävin moka oli se, että iso käyttämätön silkkihuivi (teetetty, joten ei lappua) oli laitettu myyntiin sifonkihuivina hintaan 4e! Huh huh..

No mä lähdin kokeilemaan firmaa ilmaisen kampanjan myötä konmarituksen jälkeen sillä mielellä, että pääasia kun saa kaapit tyhjäksi. Ei taida sen enempää herua tästä, toivottavasti en joudu maksumieheksi.

Vierailija
865/1787 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne vanhat myy helposti-mallin hinnoittelut meni per myyty tuote? Onkohan vielä vanhoissa tuotteissa noin ja mistähän sen tietää, miten on... ??

Mä täällä aiemmin kerroin, että laitoin myyntiin juuri samaan aikaan kun muutos tuli. Nyt oli ne hinnat vihdoin näkyvillä ja yllätys oli suuri, kun todella moni tuote oli 4 eurolla myynnissä????? Siis häh??? Tällöinhän mä jäisin näistä kaikista miinukselle.. 》 4 e miinus 2,90 = 1,1 e. Tästä puolet kirppismestarille=0,55e Siitä vielä euro pois, niin tulee tulokseksi -0,45!!! Täähän on loistava bisnes vähänkäytetylle. En nyt ihan ymmärrä, että mitä ihmettä..

Voi olla, ettei ihan hirveitä voittoja ole tulossa. Hinnoittelu oli aika erikoista muutenkin. Merkkivaatteita oli laitettu pilkkahinnalla, h&m rytkyjä järkyttävällä hinnalla jne. Järkytttävin moka oli se, että iso käyttämätön silkkihuivi (teetetty, joten ei lappua) oli laitettu myyntiin sifonkihuivina hintaan 4e! Huh huh..

No mä lähdin kokeilemaan firmaa ilmaisen kampanjan myötä konmarituksen jälkeen sillä mielellä, että pääasia kun saa kaapit tyhjäksi. Ei taida sen enempää herua tästä, toivottavasti en joudu maksumieheksi.

Siis eiköhän tässä tapauksessa tämän 4 euron PÄÄLLE tule se vähänkäytetyn 2,90 euroa. Eli sivustolla 4 euron hinta onkin 6,90.

Ja tuosta isosta silkkihuivista, jos teetetty eikä lappua, olisit laittanut mukaan lapun jossa lukee mitä materiaalia se on!

Itse kyllä uskon tunnistavani näppituntumalla silkin, mutta eivät kaikki tunnista. Ja mietipä mikä kakkamyrsky Vähänkäytetylle tuleekaan siitä, jos joku ostaisi sivustolta kirppismestarin arveluiden perusteella nimetyn "silkkihuivin" ja ostaja tunnistaisikin sen huivin saavuttua olevan olevan vain polyesteriä. Johan siinä tulisi hirveät haukut huijaamisesta.

Että vähän ymmärrystä, ja itsekin voit katsella sinne peiliin. Kirppismestarit eivät ole ajatustenlukijoita.

Vierailija
866/1787 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti on kyllä kauppa käynyt Vähänkäytetyssä, mulla on itse kuvaamiani ja hinnoittelemiani tuotteita myynnissä vielä joulukuun lopulle saakka, mutta 12 tuotteesta vain kaksi on mennyt kaupaksi tähän mennessä :/

Mielestäni en kyllä ylihinnoitellutkaan niitä kun olen verrannut vastaaviin muihin myynnissä oleviin tuotteisiin. Useita, valoisia, mielestäni ihan hyviä ja tarkkoja kuviakin otin niistä.

Vuosien varrella olen muutamaan otteeseen myynyt ja ostanutkin Vähänkäytetystä. Milloinkaan ei ole mennyt koko erä kaupaksi, vaan aina on mennyt jotain lahjoitettavaksi hyväntekeväisyyteen, takaisin en ole ottanut mitään.

Ostopuolella on sattunut hyviä löytöjä ja joku kerta onkin tullut sen verran haiseva tuote, että on samantien lentänyt roskiin. Kuntoluokitus toimii vain jos ilmoituksen laatija on rehellinen.

Vierailija
867/1787 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viime aikoina tosiaan mennyt huomattavasti huonommin kaupaksi. Vielä vuosi sitten kun laitoin vaatteitani myyntiin, niistä meni 90%. Nyt lukema on ollut ehkä 30-40% VAIKKA esim kuvani vaatteistani ovat nykyään paljon parempia.

Itse luulen kiikastavan siitä, että sivustolla on niin hemmetisti vaatetta nykyään. Kukaan ei jaksa selata kovinkaan kauas, ja uusimpana esillä olevat eivät enää ehdi olla kuin pienen hetken kärjessä (jolloin saavat huomiota ja menevät kaupaksi), kun jo tulee uutta vaatetta kärkeen.

Toivottavasti tämä uudistus nyt helpottaa tilannetta, kun huonoimmat ja halvimmat rytkyt vähenevät viemästä turhaan tilaa.

Vierailija
868/1787 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sekä myynyt että ostanut. Laitoin nyt syksyllä itse erän myyntiin, tällä hetkellä ensimmäisellä alekierroksella ja 45% myyty. Suurin osa myydyistä tuotteista reilusti alle 10 euron hintaisia. Kirppismestarille olen lähettänyt kolme erää, näistä vain yhden hinnoitteluun olin tyytyväinen. Esimerkiksi pari kertaa käytetty satasen juhlamekko oli ”ei merkkiä”, vaikka merkki luki selvästi vaatteen lapussa. Kalliimpia tuotteita myydään halvalla ja halpoja kalliilla tai sitten vastaavat tuotteet ovat myynnissä samalla hinnalla, esim. H&M-aurinkolasit ja Guess-aurinkolasit. En aina oikein ymmärrä mestarin ajatusta hinnoissa. Tämän vuoksi myynkin nykyään itse, etenkin nyt uudistuksen jälkeen. Ostajana ei ole valittamista, pääsääntöisesti kaikki toiminut.

Vierailija
869/1787 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla olen katsellut Vähän Käytetyn tuotteita.  Harmillista, että tuotteita ei voi katsoa reilusti eteenpäin, jotta näkisi kaiken mahdollisen.   Joskus olen törmännyt oikein huolella otettuihin kuviin, jossa silmä oikein lepää.  Joskus taas villasukat on oikein sykkyrälle kääritty,  että ihan ihmetellä saa mitä sykkyrässä piileksii.  Joskus rouvat ovat kuvissa asuineen ja vartaloineen.  Myös ihan ylihinnoittelua olen huomannut.  Eihän sellaista tee mieli ostaa.

Itse olen ostanut ja käynyt niin tyytymättömyyden,  ihmetyksen, tyytyväisyyden tuoteissa läpi.  Kerran olen palauttanut.  Kerran ostin kokeeksi villasukat.  Eihän niitä saanut jalkaan sitten mitenkään!   Olipa kerran nippa nappa M koon huppari,  myyty 3X kokoisena eikä merkintääkään todellisesta koosta.

Kirppismestarin työ vaatii huolellisuutta ja rehellisyyttä tuotteiden arvioinneissa.  Itse olen myynyt jonkin verran tuotteita ja saanut kaupaksi kaiken.  Tuotteeni pidän siistinä ja kauniisti esillä,  toivon iloisia ostajia ja tuotteiden käyttäjiä. 

Vierailija
870/1787 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ostettaessa juuri tuo teipin jälki pilannut muuten niin hyvän vaatteen. Liima imeytyy joihinkin kankaisiin eikä lähde millään (eikä kyllä olisi ostajan homma yrittää pelastaa maksamaansa vaatetta).

Myyjät voisi laittaa sen teipin edes vaatteen sisäpuolelle jos ei jaksa pussittaa.

Vierailija
871/1787 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään hain paketin jossa oli takaisin lunastamani tuotteet. Vaatteisiin oli tarttunut jonkin ihme makea haju! Meillä kaikki AINA pesty hajusteetta, niin haju oli varmasti tarttunut varastosta tai kirppismestarin kotoa. YÖK! Yritäpä nyt sitten myydä hajuttomina muilla kirpuilla.... Maalarinteipistäkin jäi yhteen satiinimekkoon ja takkiin jälkiä. En suosittele ko. firman palveluja.

TUo kirppismestaripalvelu on uusi. Joku toinen siis kuvaa ja hinnoittelee tavarasi ja syöttää järjestelmään omassa kodissaan ja jaatte puolisksi tuotot. Mutta edelleen voi itsekin tehdä kuvaamisen ja tietojen syötön hinnoitteluineen, silloin ainakin toimii hienosti ja saa itse tuotot. Kaupaksi menee paljon, varsinkin jos laittaa kohtuulliset hinnat.

Mitä lie kaikenlaisia kirppismestareina on (sinäkin voit ryhtyä), varmaan tulee harmaita hiuksia tosta uudesta toiminnosta Vähänkäytetyn henkilökunnallekin.. Itse siis parempi tehdä se työläämpikin osuus kuvaamisineen ja tietojen syöttöineen, jos ei halua jakaa tuottoja ja ihmetellä, miksi kirppismestari hylkäsi jotkut tuotteet, hnnoitteli oudosti tai kuvasi mielestäsi huonosti. Tai säilyttää niitä kenties huonosti.

Olen käyttänyt Vähänkäytettyä vuosia ja se on toiminut hyvin, mutta kirppismestaritoiminnosta olen kuullut huonojakin mielipiteitä. Myy siis itse.

Vierailija
872/1787 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän voivat olla myös myyjien itse laittamiaan (myy itse toiminto)tai voivat olla tulleet myyntiin jo ennen uudistusta, nämä ennen uudistusta tulleet myydään samalla hinnalla kuin millä ne on hinnoiteltukin ja aiemmilla logistiikka yms muilla maksuilla. Ja se vähän käytetyn 2,90€ näkyy siinä hinnassa, eli jos tuote maksaa 4 € tällöin se on laitettu myyntiin 1,10€. Mutta en usko että näin pienellä hinnalla on laitettu, joten kyseessä on jo alennettu tuote, joka tarkoittaa sitä, että tuote on ollut jo jonkun aikaa myynnissä

Vierailija
873/1787 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eiköhän tässä tapauksessa tämän 4 euron PÄÄLLE tule se vähänkäytetyn 2,90 euroa. Eli sivustolla 4 euron hinta onkin 6,90.

Ei tule, hinta tosiaan on 4€ + postit tällöin tuotteen hinnoiteltu (tai jo pudonnut) hinta on ollut 1,1€ ennen vähänkäytetyn lisää

Vierailija
874/1787 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on viive. Lähetin 3viikkoa sitten useamman paketin itse laittamia myyntiin ja niistä vasta muutama tuote on näkyvissä. Ei ole edes laatikollista, en tiedä mikä heillä toi myyntiinlaittotaktiikka on. Ollut jokusen päivän jo tuossa tilassa.

Myynteihin olen ollut tyytyväinen tähän asti ainakin. Aika hyvin mennyt kaikki kaupaksi lasten ja naisten vaatteista sekä leluista ja muista. Ihan muutama mennyt hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
875/1787 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas on asiakaspalvelu. Sain sähköpostiin ilmoituksen, että tuotteeni julkaistaan myyntiin 24 tunnin kuluessa. Kun näin ei tapahtunut päivienkään päästä, lähetin tiedustelun asiasta. Siihen ei ole tullut vastausta.

Vierailija
876/1787 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty.fi ilmoittaa, että "Chat-palvelu on avoinna arkisin klo 08:00–22:00 ja viikonloppuisin klo 10:00-18:00." Verkkosivustolta ei kuitenkaan löydy chat-palvelua. Usein chat-ikkuna pomppaa ruudulle siinä vaiheessa, kun asiakas kirjautuu sivustolle omilla tunnuksillaan. Vähänkäytetty.fi:n kohdalla näin ei tapahdu. Mikähän siellä on ongelmana? Pula työntekijöistä?

Vierailija
877/1787 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idioottimainen tuo ohje kiinnittää tuotenumero teipillä vaatteeseen. Sen irrottaminen voi pilata tai rikkoa vaatteen. Minkä kokoinen se pitävällä liimalla varustettu viivakooditarra on, joka varastolla liimataan?

Vierailija
878/1787 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5cmx8cm

Vierailija
879/1787 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska maku jäi suuhun. Meni yhteensä 1,5kk ennenkuin tuotteet tulivat myyntiin. Myynnissä käyttämättömiä Hillfiger, Tiger of Sweden,Gant jne miestetuotteita jotka hinnoiteltu 10-20 euron hintaisiksi ostajille (eli itselle puolet per tuote - jotain muita maksuja). Tämä sinänsä ok hinta mutta samaan aikaan toinen kirppusmestari hinnoitellut Niko Saarisen hm rytkyjä paljon kalliimmiksi siis reippaasti yli puolet kalliimpia?!? Missä logiikka. Sen lisäksi kuvat aivan järkyttävän huonolaatuisia ja en itse ainakaan vaatteita lähtisi niillä kuvilla ostamaan. Kuvissa näkyikin jonkun kotkan liila mauton rakennekynsi kuka vaatteet myyntiin laittoi 😁.

Vierailija
880/1787 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonolaatuisia kuvia ottaneet minunkin tuotteistani. Kuvien laaduissa näkee muutenkin isoja eroja kun selaa tuotteita. Ilmeisesti ei ole ihan nappiin mennyt joidenkin kirppismestarien koulutukset. En aio käyttää sivustoa enää ikinä kun tämä ensimmäinen ja viimeinen sinne lähettämäni erä mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi