Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko peräpukamat vuotavat verta ?

Vierailija
07.01.2026 |

Onko kokemusasiantuntijoita, olen lukenut että jopa viikkoja, 2 viikkoa ?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia.

Vierailija
2/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia.

Ihme kun ei vuosituhansia !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ne ovat vuotaneet yli 20 vuotta. Välillä on pitkiäkin taukoja etteivät vaivaa ollenkaan sitten yhtäkkiä taas. M82

Vierailija
4/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko käydä lääkärissä jos noin kauan on vaivannut? Miehet!

Vierailija
5/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ne ovat vuotaneet yli 20 vuotta. Välillä on pitkiäkin taukoja etteivät vaivaa ollenkaan sitten yhtäkkiä taas. M82

Tottako, oletko käynyt lääkärissä ja jos olet, saitko avun, minulle tuo on uusi juttu ja pelkään tuota verentuloa, ei se runsasta ole mutta sellaista tihruista wc-paperissa.

Vierailija
6/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta

Vierailija
7/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon mukaan vuosia.

Vierailija
8/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne on pantu. 

Vierailija
9/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri Halla-Aho, onko itse kertonut ?

Vierailija
10/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotaa aina kun iso pökäle.

Vierailija
11/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Halla-aho, ei Halla-Aho. Jos jonkun sukunimi olisi Linja-auto, taliaivot kirjoittaisivat varmaan senkin Linja-Auto.

Vierailija
12/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vuoda kuin sen pullistuman tyhjäksi, toki jos niitä on paljon voi vuoto jatkua. Paranee viikossa.

Vierailija
13/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus tuon aiheuttaa, kun pitää pynnätä. Syö kuitupitoista ruokaa joka ei ummeta. 

Vierailija
14/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottako, oletko käynyt lääkärissä ja jos olet, saitko avun, minulle tuo on uusi juttu ja pelkään tuota verentuloa, ei se runsasta ole mutta sellaista tihruista wc-paperissa.

Olen käynyt näiden vuosien ajan useastikin lääkärissä. Ainoa apu mitä olen saanut on resepti voiteeseen ja suppoihin mitkä kyllä auttaakin. Mut aina vaiva palaa. En ole enää aikoihin käynyt lääkärissä tämän takia muutakun hoitajan pakottamana. Koska tutkimus on kamala eikä kummempaa apua saa. M82

Vierailija
15/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit kertoi täällä osastolla.  En oikeasti edes tiedä onko tuon nimistä henkilöä oikeasti.

Vierailija
16/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisäisiä pukamia, mutta sain siihen lääkettä ja verentulo loppui siihen. 

Vierailija
17/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ummetus tuon aiheuttaa, kun pitää pynnätä. Syö kuitupitoista ruokaa joka ei ummeta. 

Ei mulla ole ummetusta, mutta pukamia on. Kakkaan kaksi kertaa päivässä. 

Vierailija
18/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on auttanut lääke daflon. 

Vierailija
19/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt näiden vuosien ajan useastikin lääkärissä. Ainoa apu mitä olen saanut on resepti voiteeseen ja suppoihin mitkä kyllä auttaakin. Mut aina vaiva palaa. En ole enää aikoihin käynyt lääkärissä tämän takia muutakun hoitajan pakottamana. Koska tutkimus on kamala eikä kummempaa apua saa. M82

Harmi. Olen lukenut, että toistuvat pukamat kuminauhahirtetään, noin 2 kertaa, kuulostaa varsin epämiellyttävältä toimenpiteeltä, itse en ole vielä käyttänyt voidetta enkä suppoja, luin kyllä niistäkin. On minulla muutaman kerran (harvoin vielä onneksi) mutta laskimo pullahtanut ulos, mutta mennyt "takaisin" itsestään muutaman päivän kuluessa (3 päivää), nyt on hankalampi tapaus, kestänyt jo viikon ja verta tullut, aiemmissa ei verenvuotoa. Tuo lääkärin tekemä hirtto on kyllä järkyttävä kun sen noin lukee, ei kyllä tee mieli sellaiseen, mutta jos on pakko niin kait ihminen sinnekin sitten päätyy. Odotan vielä hetken !

Vierailija
20/30 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtot kirpaisee, mutta vaiva paranee. Kyllä sen kestää. On muuten rutiinia lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän