Miksi oviskipuni tuntuu aina vain oikealla puolella?
Onko vasen munasarja edes toimintakykyinen? Eikös ne normaalisti vuorottele kuukausittain?
Kommentit (7)
Niinhän raskaana ollessakin useimmilla kipuja ym. tuntuu oikealla puolella vatsaa.
Ei ne ainakaan mulla kuukausittain vuorottele, vasen on paljon " laiskempi" . Huonoksi tuuriksi vaan oikean puolen munanjohdin oli tukossa (endoa leikattu ja siinä suhraantunut), joten lapsi saatiin vasta ivf:llä.
Mut nyt olen raskaana ihan luomusti, kun tsäkällä ovuloinkin ekaa kertaa varmaan viiteen vuoteen vasemmalta, ja heti otettiin tilaisuudesta vaari!
Mut tosiaan, en tiedä miks toinen on aktiivisempi, tiedän vaan että se on ihan normaalia.
Miten te kuuntelette omia tuntemuksianne noin tarkkaan,että tiedätte edes milloin ovis on?
ja luulin tosiaankin, että kyse oli ovulaatiosta. Sattumalta sitten kävin sopivaan aikaan gynellä, joka sanoi että täällähän on kysta puhjennut ja toinen kasvamassa. Eli tuo kystan puhkeaminen aih. kivut.
Oo sinä vaan onnellinen, kun kone toimii kun rasvattu, sehän on hieno juttu.
ja siitä kystan puhkeamisesta, mulla se oli ainakin niiiiiin sairas kipu etten todellakaan ovulaatioksi luullut. En mä nyt ovulaation takia lähtis päivystykseen leikattavaksi...
Vierailija:
Miten te kuuntelette omia tuntemuksianne noin tarkkaan,että tiedätte edes milloin ovis on?
Toinen on lähes aina aktiivisempi eli sulla ap se on oikea.
Minulla on irtoillut jo pitkään pelkästään vasemmalta puolelta,
vaikka molemmat pitäisivät olla ultran mukaan kunnossa.
Harmi juttu.. :(