Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44643)
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon, että koko sarja loppuu!
Sehän loppuu sun osaltasi, kun et katso sitä. Minä en ikinä katso Salkkareita, mutta muut saavat katsoa.
Taitaa tuo Bob olla jo aivan rakastunut Laureliin.
Veikkaan, että Ross haluaa vielä Debbien takaisin ja Debbielle se on erittäin vaivaannuttava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Laurel on aika rakastettava, ainakin verrattuna pirttihirmu-Brendaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta Brenda pirttihirmu? Minusta taas se on ihan lapanen...ehkä niuho jossain asioissa kyllä. Turha hahmo noin kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
rossin näyttelijä tosiaan poistuu sarjasta aika yllättävän henkilön seurassa. Ei Debbiä täsmentänyt Simonille mitä tehdä muuta kuin satuttaa.
Olen kyllä todella pettynyt siihen kenen kanssa Ross lähtee. Ei sovi yhtään pariksi. Olisi mieluummin lähtenyt yksin. Toisaalta kerrankin ihan tavis nainen, joka ei ole juuri minkään näköinen saa tv-sarjassa komean miehen. Komea jopa puolet kasvoista pilattuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta Brenda pirttihirmu? Minusta taas se on ihan lapanen...ehkä niuho jossain asioissa kyllä. Turha hahmo noin kaiken kaikkiaan.
Aikamoista henkistä vallankäyttöä osoittanut Bobia ja lapsia kohtaan. Uhkaillut lähdöllä, tullut takaisin, mutta ei ole oikeasti antanut anteeksi ja mikä ihme se Fiona-episodi oikein oli.
Ja lapset etenkin on ihan syyttömiä osallisia.
Kenen kanssa Ross sitten lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa Ross sitten lähtee?
Rebeccan ja Sebin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rossin näyttelijä tosiaan poistuu sarjasta aika yllättävän henkilön seurassa. Ei Debbiä täsmentänyt Simonille mitä tehdä muuta kuin satuttaa.
Olen kyllä todella pettynyt siihen kenen kanssa Ross lähtee. Ei sovi yhtään pariksi. Olisi mieluummin lähtenyt yksin. Toisaalta kerrankin ihan tavis nainen, joka ei ole juuri minkään näköinen saa tv-sarjassa komean miehen. Komea jopa puolet kasvoista pilattuina.
Olisikohan Ross katsonut tavisnaiseen päinkään jos ne Britneyt vielä pyörisi ympärillä? Happohyökkäyksen aamuna Britney vielä kovasti kyseli Rossilta, milloin päästään taas ”näkemään”. Ross siihen vastasi: ”niin monta tyttöä, vain yksi Ross”. Jotenkin aavistan että kun puoli naamaa on hapotettu niin ne samat tytöt ei enää parveile Rossin ympärillä :(
Minusta Rebecca on varsin kaunis, omalla luonnollisella tavallaan. Kaunis iho, kaunis hymy, kauniit silmät.
Erityisesti verrattuna näihin perus emmerdale-vosuihin Debbie, Tracy, Leyla, Alicia jne.
Minkähänlaisen tuomion Debbie saisi jos kaikki paljastuisi? Siis tarkoitan nyt pelkkää happohyökkäysjuttua, en Debbien aiempia rikoksia kuten tuhopolton yritystä.
Debbie ei tilannut Simonilta juuri happohyökkäystä, mutta palkkasi kuitenkin Simonin satuttamaan Joeta. Kai siitä jo häkki heilahtaa?
Veikkaan, että jos Simon joutuu kiinni asiasta, hän sanoo, että Debbie tilasi happohyökköyksen. Sana sanaa vastaan, kummallakaan ei muita todisteita. Aavistelen kyllä, että joku ehkä tappaa Simonin ennen kuin pääsee kertomaan Debbiestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Emmerdalessa vakinäyttelijänä kovin montaa kaunista olekaan?
Toi eilisessä jaksossa ollut vaalea vanhempi nainen on ollut ainakin hakekaa kätilö sarjassa, nunnana. Mua ihmetyttää mikä suhde tuolla Grahamilla ja Joella on toisiinsa? Eikös Grahamilla ja Moiralla tule sutinaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Graham näki syyllisyyden Debbien kasvoilta. Ei kuitenkaan sanonut Joelle tai poliiseille asiasta mitään. Halusi ilmeisesti käyttää tuota korttia varmistamaan, että Debbie ja Cain eivät tee enempää kostotoimenpiteitä. Mutta miksi Graham juuri Debbietä syytti siitä huumelavastamisesta? Simon ei tiennyt Debbiestä mitään silloin, kun Graham hakkasi Simonia. Ainoa nimi, jonka Simon olisi tiennyt antaa Grahamille silloin, oli Cain. Päättelikö Graham sitten itse vain, että Cain toimi Debbien käskystä?
Graham ainakin nyt varmasti muistaa Simonin naaman hyvin - toisin kuin Ross.
Graham itse vaikuttaa sellaiselta, että voisi tehdä mitä vain ilman että syyllisyys loistaa kasvoilta.
Rossin kasvojen pilaaminen oli melkeinpä pahinta, mitä Emmerdalessa on tapahtunut kautta aikain ja paljon on tapahtunut. Toinen on se, että Ross poistuu kuvioista.
Ross on ihana, toisaalta roistomainen, mutta toisaalta empaattinen hurmuri ja isä Mosekselle. Me like!!
Vierailija kirjoitti:
Toi eilisessä jaksossa ollut vaalea vanhempi nainen on ollut ainakin hakekaa kätilö sarjassa, nunnana. Mua ihmetyttää mikä suhde tuolla Grahamilla ja Joella on toisiinsa? Eikös Grahamilla ja Moiralla tule sutinaa keskenään.
Se vanhempi nainen on Kyläsairaalan tiukka mutta hyväsydäminen ylihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Graham näki syyllisyyden Debbien kasvoilta. Ei kuitenkaan sanonut Joelle tai poliiseille asiasta mitään. Halusi ilmeisesti käyttää tuota korttia varmistamaan, että Debbie ja Cain eivät tee enempää kostotoimenpiteitä. Mutta miksi Graham juuri Debbietä syytti siitä huumelavastamisesta? Simon ei tiennyt Debbiestä mitään silloin, kun Graham hakkasi Simonia. Ainoa nimi, jonka Simon olisi tiennyt antaa Grahamille silloin, oli Cain. Päättelikö Graham sitten itse vain, että Cain toimi Debbien käskystä?
Graham ainakin nyt varmasti muistaa Simonin naaman hyvin - toisin kuin Ross.
Graham itse vaikuttaa sellaiselta, että voisi tehdä mitä vain ilman että syyllisyys loistaa kasvoilta.
Toki, mutta Grahamilla on äärimmäisen oikeudenmukainen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Rebecca on varsin kaunis, omalla luonnollisella tavallaan. Kaunis iho, kaunis hymy, kauniit silmät.
Erityisesti verrattuna näihin perus emmerdale-vosuihin Debbie, Tracy, Leyla, Alicia jne.
Kerry on sarjan kaunein nainen.
Kaiken sen oluen hinnalla mitä Dinglet ostaa Villapakasta, saisi ostettua vaikka mitä.