Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Ikävä kyllä, meikä oli ihan tyytyväinen kun mm.Val lähti sarjasta.
Tietty vanhoja ihmisiä kuulu ollakin kylässä, mut Val , ou nou.
Taitaa Noah löytää Leannen sormuksen, kun nyt menee Ericille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Emiksestä on poistunut liuta ihania hahmoja.
Sekin Vicin veli.
Adam. Ja mä tykkäsin siitä Super Komeesta Pryan exästä 😍...joku intialaistaustainen tai Irak.....olipa nyt mikä kansalaisuus tahansa ( ihan sama) .
Mut WAU , oikea tumma könsikäs.
Mutta roisto kaikin puolin.
Rakesh oli Priyan ex.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin just samaa eilen illalla . Heti tuli mieleen että nonnii, siis Noah on nyt SE jo ja sormuksen löytää.. kumpa vielä ( siis kerrankin) antaisi sen tai ees näyttäisi sitä Jakobille.
Mutta eipä tietenkään !
Toki hän sen kiikuttaa oitis huoneen entisille asukkaille ja just MEENALLE.
Loputonta oottamista tää Meenan paljastuminen.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun Meenan tai Alin uhkailuja ei kuule kukaan, mutta sen kerran kun Cain avaa suunsa, niin poliisit (kyllä, laskin Harrietinkin niihin) on rivissä kuulemassa. Ikinä ennen ei edes tuo vakipoliisihahmo ole siviileissä kylässä liikkunut, mutta nyt sattui niin sopivasti paikalle.
Eikö Cain ollutkin ihana, oma itsensä? En tykkää öykkäreistä enkä riidanhaastajista, mutta tuollainen omiensa puolustaminen ilkeää pahantekijää vastaan lämmittää niin tämän mamman sydäntä 💕
Ja miksi Harriet rivipoliisin kanssa pohtii työhön palaamista, toki ajatuksia voi vaihtaa mutta eikö vakavampi keskustelu tulisi käydä esimiesten kanssa. Nyt vaikutti siltä että kyläpoliisi päättää Harrietin työhön paluusta.
Eikös Harrietilla ja Cainilla ollut joku pieni romanssi joskus....
Ja Al, mikä liero. Kyllä niin itseensä tyytyväisenä hajareisin patsasteli pubin edessä kun kansa tuli skumpan perään, oli kuin Euroopan omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Sekin Vicin veli.
Adam. Ja mä tykkäsin siitä Super Komeesta Pryan exästä 😍...joku intialaistaustainen tai Irak.....olipa nyt mikä kansalaisuus tahansa ( ihan sama) .
Poistuneita komistuksia
Paul, Valin poika
Joe
Se aiempi Robertin näyttelijä
Kartanon kivinaama, nimi putosi just päästä. Olivat söötti pari Rhonan kanssa.
Onkos muuten Billyn oikeasta isästä ollut juttua, sehä vois tulla kylään, siis muuttaa
Mä en tykännyt Valista. Oli ilkeä luonteinen ja todella veemäiset silmät ja ilmeet. Musta tuntui jopa oudolta, kun Eric häntä niin kaipasi ja nuuhkutteli Valin turkkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt Valista. Oli ilkeä luonteinen ja todella veemäiset silmät ja ilmeet. Musta tuntui jopa oudolta, kun Eric häntä niin kaipasi ja nuuhkutteli Valin turkkia.
Tätäpä just !
Hirvee luuhake se hahmo.
Puistattaa vieläkin. Vastenmielinen hahmo.
Todellakin käsittämätöntä miten Erik edes kiinnostui tuollaisesta humpuukista.
Al onkin nyrkkeilysäkki 🤣
Odottaa vaan iskuja joka puolelta.
Patsastelee kuin kukko 🐓 tunkiolla.
Tulee huoneeseenkin kuin Betoni porsas.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei nyt oikein kiinnosta muut kuin tuo Livin syyttömyyden selviäminen, Meenan paljastuminen ja kiinni jääminen.
Tuo Meena on NIIN vuosikymmenen järkyttävin hahmo, että se aihe nyt lähes vie kaiken kiinnostuksen.
Mua taas ei kiinnosta pätkääkään. Mädäntykööt selliinsä. Pääasia, ettei sitä näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Sekin Vicin veli.
Vicin veli? Andy vai Robert?
Rakesh oli Priyan mies. Komea mies. Näyttelijä oli just jossain brittileffassa, jonka katselin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin Vicin veli.
Mutta roisto kaikin puolin.Vicin veli? Andy vai Robert?
Rakesh oli Priyan mies. Komea mies. Näyttelijä oli just jossain brittileffassa, jonka katselin...
ANDY ! Häntä tarkoitin, ei vaan nimi tullut mieleen.
Ja onhan se Robertkin namu.
Puhumattakaan Rakeshista 💞...toivoin että hänestä tulisi Emiksen kestohahmo. Harmi kun hänetkin piti kirjoittaa roiston osaan.
Harrietililla ja Cainilla oli tosiaan suhde ihan seurustelivat. Mäkin pidin kohtausta kyläpoliisin kanssa outona. kyläpoliisistako me muuten saatais Bernicelle mies.
Billyn isä oli muistaakseni linnakundi nykään jo kuollut.
Voi Al en muista milloin olis viineksi ärsyttänyt hahmot niin kuin Al ja Meena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin Vicin veli.
Mutta roisto kaikin puolin.Poistuneita komistuksia
Paul, Valin poika
Joe
Se aiempi Robertin näyttelijä
Kartanon kivinaama, nimi putosi just päästä. Olivat söötti pari Rhonan kanssa.Onkos muuten Billyn oikeasta isästä ollut juttua, sehä vois tulla kylään, siis muuttaa
Kartanon kivinaama 🤣🤣 Grahamiako tarkoitat?
Minä ikävöin niitä Bartonin poikia, Rossia ja Peteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäpä just !
Hirvee luuhake se hahmo.
Puistattaa vieläkin. Vastenmielinen hahmo.
Todellakin käsittämätöntä miten Erik edes kiinnostui tuollaisesta humpuukista.
Jostain syystä Eric rakasti Valia ja oli surun murtama kun Val kuoli.
Val oli hieman itsekäs ja itsekeskeinen, mutta en häntä inhonnut.
Valissa oli jotakin sydämellistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin just samaa eilen illalla . Heti tuli mieleen että nonnii, siis Noah on nyt SE jo ja sormuksen löytää.. kumpa vielä ( siis kerrankin) antaisi sen tai ees näyttäisi sitä Jakobille.
Mutta eipä tietenkään !
Iik! Menee jännäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eipä tietenkään !
Noah, jos on yhtään äitinsä poika, ei ehkä palauta sormusta. Itse ajattelin, että antaa sen Chloelle ja Jacob huomaa sormuksen. Vähän näytti, että alkaako Chloen ja Jacobin välillä kipunoida?
Grahamista tuli aina mieleen Bela Lugosi tai joku muu vampyyri 😄🧛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun Meenan tai Alin uhkailuja ei kuule kukaan, mutta sen kerran kun Cain avaa suunsa, niin poliisit (kyllä, laskin Harrietinkin niihin) on rivissä kuulemassa. Ikinä ennen ei edes tuo vakipoliisihahmo ole siviileissä kylässä liikkunut, mutta nyt sattui niin sopivasti paikalle.
Eikö Cain ollutkin ihana, oma itsensä? En tykkää öykkäreistä enkä riidanhaastajista, mutta tuollainen omiensa puolustaminen ilkeää pahantekijää vastaan lämmittää niin tämän mamman sydäntä 💕
Ja miksi Harriet rivipoliisin kanssa pohtii työhön palaamista, toki ajatuksia voi vaihtaa mutta eikö vakavampi keskustelu tulisi käydä esimiesten kanssa. Nyt vaikutti siltä että kyläpoliisi päättää Harrietin työhön paluusta.
Eikös Harrietilla ja Cainilla ollut joku pieni romanssi joskus....
Ja Al, mikä liero. Kyllä niin itseensä tyytyväisenä hajareisin patsasteli pubin edessä kun kansa tuli skumpan perään, oli kuin Euroopan omistaja.
Viritelläänkö kyläpoliisille ja Harrietille romanssia?
Kerry on turha hahmo, jos joku.