Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää vaahdota kuinka ketään ei saa arvostella, älyn, värin tai koon mukaan. Koko some tursuaa juuri tätä, kaikki kulkevat täyteitä lisälettiä ja muuta lisuketta hakemassa ja tunkevat kaikki ulokkeena nettiin tyrkylle.
Väliin hypätään laihdutusohjelmaan ja keikutellaan pyrstöä viimeisen päälle. Nyt sitten menty jonnekin vuorille samoilemaan ja näitä kutsutaan "vaikuttajiksi"
Nää vanhurskauden malli ihmiset 🤣, ovat kauhuissaan, kun joku kehtaa sanoa LIHAVAA LIHAVAKSI, ihan rehdisti.
Ja vastapainoksi nää fiksut sitten nimittävät täällä toisiaan mm.idiooteiksi, ryhmiksi, typeriksi ym... vastaavaksi ..
Siis hei, ihmisen henkistä tilaa EI OLE SOPIVAA ARVOSTELLA .
Näin. Tähän ette ole kaksinaamaisia....ei ei ei
Kysymys on siitä, että miksi sitä lihavaa pitää hokea, kun kaikki sen näkee. Miksi sitä myöskään pitää paheksua? Mitä se sulle kuuluu, olenko lihava vai en.
Jos jonkun kommentti on ikävä, sitä helposti haukutaan sen kirjoittaja, vaikka tietenkin fiksumpaa olisi haukkua se kommentti. Siinä olet oikeassa.
Mitään rehtiä ei ole sanoa lihavaa lihavaksi, jos sen hokeminen ei liity mihinkään. Rehdisti voin itsestäni sanoa, että olen lihava. Mut rehtiä ei ole, että kaikki minut näkevät sitä hokevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on pilalla! Menkää spoilaajat ja ulkonäön arvostelijat muualle!
Tälle palstalle on vissiin masinoitu joku kakaroiden invaasio estämään lopullisesti kaikki keskustelu.
Monessa muussakin, etenkin pidemmässä/vanhemmassa ketjussa on ollut aivan käsittämättömän sitkeää inttämistä ja asian vierestä jatustamista ollut nyt pari päivää.
Ja sitten itse asiaan. Onko muilla emme-faneilla samaa täydellistä kyllästymistä näihin toistuviin sarjamurhaaja-juonikuvioihin joita sitten vielä venytetään älyttömyyksiin asti? Nämä kun ei vie yhtään juonta eteenpäin ja jotenkin nämä henkirikokset ja kieroilut ei edes sovi Emmerdaleen. Muutenkin kyllä tuntuu, että tiettyjä hahmoja roikotetaan siinä omassa tilanteessaan ja esim just tuon tracyn ja naten vaikeudet alkaa olla jo naurettavia ja tekemällä tehtyä draamaa kun paria sinnikkäästi pidetään "yhdessä". Sen sijaan sellainen aidosti mielenkiintoinen juonikulku puuttuu kokonaan.
Taitaa olla käsikirjoittaja vaihtunut aiempia huonompaan.
Kyllä on tympinyt, kun koko ajan on jollain hengenlähtö lähellä ja kuolleita on noin pieneen kylään jo huomattava määrä. Tykkään dekkareista, mutta niissä keskitytäänkin sen rikoksen ratkomiseen eikä häslätä kaikenlaista turhaa. Tutkijat oikeasti osaavat asiansa eivätkä vaan heiluttele käsiään jossain kylänraitilla.
Oli virkistävää myös katsoa vaihteeksi Doc Martinia. Hyväntuulista brittidraamaa. Kunpa sitä sellaista tavallisempaa draamaa olisi Emmerdalessakin noiden murhien sijaan.
Taisi aikoinaan ollakin enemmän sitä peruselämää vähän höystettynä. Olis mielenkiintoista tietää, lähteekö katsojia, jos peruskuvioita olis enemmän ja näitä äärimmäisiä murhaajakuvipota sit vähemmän. Vai ovatko käsikirjoittajat ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koululaisten lomien aikaan tämä ketju lähtee aina ihan laukalle.
Mutta asiaan. Mitähän bisneksiä tuolla Natella on? Kovasti murehti jotain sopimusasioita. Eikö ne ole Moiran juttuja? Natella on ne neljä (?) kalkkunaa. Mitä niillä niinkuin tehdään?? Lyödään ehkä joskus lihoiksi, mutta sillä välin?
Siis koululaisia EI SAISI isolla rahallakaan tänne kommentoimaan.
Täällä on häiriintynyt ELÄKELÄINEN ukon käppänä. Joka oksentaa tänne skeidaa, kun ei oo lyyliä jota kiusata.
Tää on käppänän ainut harrastus.Mistä sinä kuvittelet tietäväsi jonkun kommentoijan iän ja sukupuolen? Ellet sitten itse ole tuo kommentoija? Oletko sinä hullu?
Täällä on paljon hulluja joilla on joku päähänpinttymä kakaroista ja koululomista.
Hulluudesta en tiedä, mutta nää samat jutut toistuu koululaisten lomien aikaan. Muuten voisi epäillä opettajia, mutta heillä ulosanti yleensä aikuisempaa.
Kyllä on tuon Aaronin elämä niin stressin täyteistä ollut, että ihme että on noinkin hyvin vielä kasassa. Saisi tulla jo paremmat ajat hälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta asiaan. Mitähän bisneksiä tuolla Natella on? Kovasti murehti jotain sopimusasioita. Eikö ne ole Moiran juttuja? Natella on ne neljä (?) kalkkunaa. Mitä niillä niinkuin tehdään?? Lyödään ehkä joskus lihoiksi, mutta sillä välin?
Ai koska minä tykkään spoilauksista niin olen koululainen? Kyllä on niin inhottavaa tämä olettelu.
Miten se voi olla inhottavaa? Jos oot koululainen, niin olet. Jos et, niin et. Mut se on niin nähty, et koululaisten lomilla tänne tulee nää spoilauksista jankuttajat.
Minä en ole koululainen ja haluan spoilauksia. Mene muualle jakamaan pahaa mieltä.
Mene itse sinne juonipaljastuskeskusteluun. Siellä ei ketään haittaa ne. Miksi haluat tänne pahaa mieltä väkisin? Ja monen Emme-fanin poistuvan. Kun ratkaisu olisi niin helppo. Vaikea uskoa kovin aikuiseksi näin jääräpäistä jankuttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko ne dvd:t vuodelta 1972?
Huomenta, lupasin aamulla kattoo; ne ovat dvd:t 1-3 ja 5-6. Mutta ne ovat ensimmäisiä 1990-luvulla MTV3lla esitettyjä, ei siis aivan ensimmäisiä. Eli en tiedä onko Emmerdalea esitetty Suomessa jo 1970 luvulla? Jos on, niin olin 70-luvulla varhaisteini ja silloin ei vielä E kiinnostanut...
Näissä vielä Amos ja Henry hääräilee pubissa mutta Amos luopuu lopulta ja Alan Turner tulee uudeksi isännäksi. Mukaan tulee myös Kingit, Tatet, Eric Pollard ym. Eli väkeä on ja lisää tulee mutta normaalia kylän elämää ilman sarjamurhaajia. Mä olen siis luullut että kylän nimi on Emmerdale mutta näissä kyllä puhutaan Beckindalen kylästä ja onko tää Emmerdale vaan pieni yhteisö Beckindalen kylässä.
Jatkan vielä edelliseen dvd-kommenttiini. Siitä on vuosia kun katsoin ne dvd:t. Eli tarkistin sen kylä-asian takakansista: Se oli silloin Emmerdale-niminen tila Beckindalen kylässä. Taisi olla kartanon tila. Ehkä siitä lohkottiin pieniä tontteja joista muodostui Emmerdalen yhteisö...?!
Livin käytös taas korpee. Miten se voi olla tuommonen kakara kuulusteluissakin?! Kun poliisi ei heti usko, niin jankkaa samaa ja pitää mykkäkoulua?!!? 🤭 Jep, se auttaa syyttömyyden todistelussa.
Se ihme jankkaus myös, että ei Liv ole voinut sitä tehdä, ei hän ole sellainen (she's not like that). Onko se sitten britti tapa sanoa noin, mutta kylläpä mua ottaa korviin.
Kuka vaan voi olla tappaja. Vankiloissa on paljon vahingossa tulleita tappajia. Valitettavasti siihen usein tarvii päihteitä ja pikaistuksissaan tehty juttu.. esim. tönäisy. Uhri kun kerran horjahtaa ja lyö päänsä, niin kuolo korjaa. Eikä siinä tosiaan tarvii suunnitelmallisuutta sen enempää. Se on hyvä kaikkien pitää mielessä.
Liv kävi jo Lydian päälle siihen malliin, että onneksi siinä ei käynyt huonommin.
Harmittaa, kun Dinglet ei näe Lydsin puolta asiasta. Kuten Moira sanoi, ei Dingle säännöt ole ennenkään henkirikokseen vaikuttanut. Lyds teki oikein jopa heidän koodistollaan.
Sam huusi, että poliisit on ennenkin heitä lavastanut syylliseksi.. onko semmoista sarjan kuluessa tapahtunut? Vai onko peruja jostain esihistoriasta, kun pikkurikolliset poliisia alkoi vihaamaan? Vai tekeekö heidän "gypsy" taustansa vaan tämän epäilyn?
Olipa kiva nähdä Rhona ja Cain samassa kohtauksessa Kummisetä viittauksineen. Hyvä kemiahan se heillä oli kameran edessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tuon Aaronin elämä niin stressin täyteistä ollut, että ihme että on noinkin hyvin vielä kasassa. Saisi tulla jo paremmat ajat hälle.
Aaron on kyllä ihan itse itselleen aiheuttanut stressiä ja harmeja.
Joustamaton ja kiivas luonne.
Varsinainen kuumakalle, joka ratkoo usein hankalat asiat nyrkillä.
Tosin pohjimmiltaan herkkä kaveri.
Ainiin.. jälleen kerran vinkkaisin, että trollit ei jaksa yksikseen höpöttää.
Jos osais spoilaajat ja jankkaajst jättää täysin omaan arvoonsa, niin tässäkin olisi monta sivua jäänyt kirjoittamatta.
Skippaa ne jutut ja pitää huolen, että itse pysyy aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva nähdä Rhona ja Cain samassa kohtauksessa Kummisetä viittauksineen. Hyvä kemiahan se heillä oli kameran edessäkin.
Samaa katsoin. Cain vilkaisi Rhonaa niin jännällä katseella...🥰
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
.
.Tuomitaanko Liv murhasta, jota ei tehnyt? Miksiköhän Liv kuolee. Livin elämässä peräjälkeen on tapahtunut pahoja asioita. Häntä ahdistaa aina jokin asia ja hän jankkaa jatkuvasti.
Ei tuomita. Oikea tekijä saa tuomion.
Xxxxxxxxx
Liv kuolee myrskyyn. Karavaani tippuu sen päähän.
Xxxxxxxxx
Suht tuore juttu, että vielä vuoden joudutaan hahmosta kärsimään tämän hahmon angstia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
.
.Tuomitaanko Liv murhasta, jota ei tehnyt? Miksiköhän Liv kuolee. Livin elämässä peräjälkeen on tapahtunut pahoja asioita. Häntä ahdistaa aina jokin asia ja hän jankkaa jatkuvasti.
Ei tuomita. Oikea tekijä saa tuomion.
Xxxxxxxxx
Liv kuolee myrskyyn. Karavaani tippuu sen päähän.
Xxxxxxxxx
Suht tuore juttu, että vielä vuoden joudutaan hahmosta kärsimään tämän hahmon angstia.
Tässä nyt tuli todistetuksi että nää spoilaushörhöt haluaa vaan kiusata!!! Ei kelpaa oma spileriketju, ei, vaan pitää edelleen jatkaa täällä missä ei spoilauksia haluta!!!
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä edelliseen dvd-kommenttiini. Siitä on vuosia kun katsoin ne dvd:t. Eli tarkistin sen kylä-asian takakansista: Se oli silloin Emmerdale-niminen tila Beckindalen kylässä. Taisi olla kartanon tila. Ehkä siitä lohkottiin pieniä tontteja joista muodostui Emmerdalen yhteisö...?!
Ei, vaan kylän nimi muutettiin lento-onnettomuuden jälkeen Emmerdaleksi. Miksi tänne pitää kirjoitella omia keksittyjä juttuja? Perusta oma ketju noille kuvitelmillesi. Täällä halutaan vain keskustella Emmerdale-sarjasta Suomen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan kylän nimi muutettiin lento-onnettomuuden jälkeen Emmerdaleksi. Miksi tänne pitää kirjoitella omia keksittyjä juttuja? Perusta oma ketju noille kuvitelmillesi. Täällä halutaan vain keskustella Emmerdale-sarjasta Suomen tahtiin.
Täällähän saa keskustella nykyisistä JA menneistä tapahtumista! Anteeksi jos loukkasin tunteitasi kun muistin väärin tai en tiennyt mistä nimi juontaa alunperin juurensa .Menepäs sinä pätemään sinne kakaroiden ketjuun joka eilen perustettiin. en sitä juttua keksinyt, arvelin vaan ja odotin että joku parempimuistinen korjaa. Näin käyttäydytään kuin aikuiset.
Onkohan joku herännyt tänä aamuna kesken unien, kun lomalla saisi nukkuakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai koska minä tykkään spoilauksista niin olen koululainen? Kyllä on niin inhottavaa tämä olettelu.
Miten se voi olla inhottavaa? Jos oot koululainen, niin olet. Jos et, niin et. Mut se on niin nähty, et koululaisten lomilla tänne tulee nää spoilauksista jankuttajat.
Minä en ole koululainen ja haluan spoilauksia. Mene muualle jakamaan pahaa mieltä.
Mene itse sinne juonipaljastuskeskusteluun. Siellä ei ketään haittaa ne. Miksi haluat tänne pahaa mieltä väkisin? Ja monen Emme-fanin poistuvan. Kun ratkaisu olisi niin helppo. Vaikea uskoa kovin aikuiseksi näin jääräpäistä jankuttajaa.
Samanlainen jankuttaja itsekin olet. Aikuisena varmaan ymmärrät, että kaikilla on oikeus keskustella täällä mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän saa keskustella nykyisistä JA menneistä tapahtumista! Anteeksi jos loukkasin tunteitasi kun muistin väärin tai en tiennyt mistä nimi juontaa alunperin juurensa .Menepäs sinä pätemään sinne kakaroiden ketjuun joka eilen perustettiin. en sitä juttua keksinyt, arvelin vaan ja odotin että joku parempimuistinen korjaa. Näin käyttäydytään kuin aikuiset.
Onkohan joku herännyt tänä aamuna kesken unien, kun lomalla saisi nukkuakin...
Niin ja siksipä laitoin siihen kysymysmerkin perään että en ole varma , kertokoon kuka tietää. Olisit voinut nätimminkin tietämyksesi ilmaista!?
Itsekkäät ihmiset täällä haukkuu muita trollaajiksi ja spoilaajiksi ja yrittävät omia ketjua.