Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
13541/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Wendykin kehtasi olla änkeemåssä Bobin luo, itsellään on nyt hyvää tilaa! Eikä tuon ikäiset lapset ihan tuosta vaan hyväksyisi että naisia ( äitipuolia) vaihtuu kotona. En tykkää tuosta! Ihme että jotkut pysyy kärryillä kuka kenenkin luona bunkkaa! Mä en enää jaksa vaivata päätäni, kimpsut ja kampsut vaan roudataan kuka minnekin...

Vierailija
13542/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Fuy Fawkes", tsiisusnieminen sun kanssas, se on Guy Fawkes-päivä jota vietetään 5.11., eli tuohon aikaan vuodesta joku Tintti on perustamassa luomukasvitarhaa, noh, ehkäpä se enkuissa onnistuu, sivusta vaan huutelen.

Syksy/loppuvuosi on hyvää aikaa perustaa kasvitarhaa. Itsekin perustelin lumen tuloon asti kun innostuin vähän taas laajentelemaan, jotta on sitten keväällä vähemmän työtä. Onhan Tintillä nyt esim.kasvihuone valmiina niin saa keväällä alkaa muihin hommiin. Tosin se pullohuone tuskin on kovin kummoinen, mutta varmaan Emmerdalessa ihan hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13543/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta jaksoa meni etten jaksanut katsoa, nyt katsoin eilen ja ihan sama vaikka jaksoja välistä, tuntui ettei mitään ole tapahtunut tai mitään menettänyt. Ihankuin kauniissa ja rohkeissa.

Vierailija
13544/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Tintti muuten niistä pulloista väsäsi? Mulla se tarkoitusperä meni jotenkin ohi.

Vierailija
13545/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIAM, (Tintti)   jos joku ei tajua, muistuttaa kovin erästä sarjakuvahahmoa, rakentaa palautuspulloista kasvihuonetta, kierrätystä. 

Vierailija
13546/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen se Kim lähti. Just löysi rakkauden Willin kanssa? Muutenkin loistava hahmo sarjassa. Toivottavasti tulee pian takaisin.

Kim eli Claire King näyttelijällä on muistaakseni reuma, voi hyvinkin olla,

että nämä äkilliset lähdöt on vain pitänyt kirjoittaa, jotta voi jäädä esim sairauslomalle.

Vierailija
13547/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kelata näitä keskusteluja, sosorry, mutta tuo Gabby, läheskohta synnytyksen jälkeen bileihin? Per.. vuotaa....

Vierailija
13548/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tuo Amba.

Luulisi, että olisi löytynyt kauniin Priyan ja komean Davidin lapseksi sopivampi vaihtoehto....

Vierailija
13549/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa kelata näitä keskusteluja, sosorry, mutta tuo Gabby, läheskohta synnytyksen jälkeen bileihin? Per.. vuotaa....

Voi olla että vuotaa rinnatkin. Ja jos rinnat ovat tottuneet jatkuvaan pumppaamiseen tai imemiseen niin voi alkaa kesken bileiden tuntua rinnat epämukavan täysiltä. Bileiden vessassa voi sitten yrittää tyhjentää rintoja jotta jaksaa taas bilettää.

Vierailija
13550/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoni näyttää menevän siihen, että syntipukiksi seikkailuhaasteen katastrofista joutuu Ben. Veikkaus: Sitten Ben muistaa katsoa loppuun sen videonauhan jolla Meena yritti hukuttaa Vicin. Ben kertoo Meenalle ja Meena hiljentää Benin ikuisesti. Benin elämän viimeisillä hetkillä Meena tunnustaa Benille vähintään yhden edellisen tapponsa. Beniin kuolemaa surressa unohdetaan koko seikkailuhaasteen katastrofi eikä asiaan enää palata.

Vierailija
13551/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sulla vuoti per..? Gabbylla varmaan pil..

Mutta onhan terveysiteet keksitty.

Vierailija
13552/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu enää ruoka Priyalle, kun suree palovammojaan. Selkeästi syömishäiriö nostaa uudelleen päätään.

Vierailija
13553/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maistu enää ruoka Priyalle, kun suree palovammojaan. Selkeästi syömishäiriö nostaa uudelleen päätään.

Ja heti oli pelkäämässä että joka suupala lihottaa :(

Vierailija
13554/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tuo Amba.

Luulisi, että olisi löytynyt kauniin Priyan ja komean Davidin lapseksi sopivampi vaihtoehto....

No, kyllä. Amba näyttää lyhyeltä, lihavalta, kuusikymppiseltä intialaismummolta. David ja Priya puolestaan ovat hoikkia ja hyvännäköisiä kumpikin. No isoisä Rishi ei ole varsinainen komistus. Jospa Amba on tullut eniten vaariinsa?

Vierailija
13555/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että vuotaa rinnatkin. Ja jos rinnat ovat tottuneet jatkuvaan pumppaamiseen tai imemiseen niin voi alkaa kesken bileiden tuntua rinnat epämukavan täysiltä. Bileiden vessassa voi sitten yrittää tyhjentää rintoja jotta jaksaa taas bilettää.

No ei ole eka eikä vika äiti, joka käy viihteellä ja joutuu siksi pumppaamaan. Eikä se vielä tee kenestäkään huonoa äitiä. Jos vauva ei ole heitteillä. Gabbysta vielä tiedä. Mut onhan hän tosi nuori ja aika rikkinäinen, et voip sekoiluja vielä edessä.

Vierailija
13556/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tuo Amba.

Samoin, pyöreyttä ihmettelin. Meneekö Priyn syömishäiriö nyt lapsen kanssa päinvastoin? Kun itse kärsii anorektiasta, lapsesta tehdäänkin syöttöporsas.

Vierailija
13557/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tuo Amba.

Samoin, pyöreyttä ihmettelin. Meneekö Priyn syömishäiriö nyt lapsen kanssa päinvastoin? Kun itse kärsii anorektiasta, lapsesta tehdäänkin syöttöporsas.

Toiset lapset ovat ihan luonnostaan pyöreitä. Itse oon syntynyt yli viiskiloisena ja olin koko lapsuuden iso ja pyöreä. En ollut syöttöporsas. Siskoni oli pieni, mutta kova syömään. Vähän outoa toi kummastelu jonkun lapsen kohdalla. Ihmiset ovat syntyjään erilaisia. Ei voi olla uusi tieto.

Vierailija
13558/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tuo Amba.

No, kyllä. Amba näyttää lyhyeltä, lihavalta, kuusikymppiseltä intialaismummolta. David ja Priya puolestaan ovat hoikkia ja hyvännäköisiä kumpikin. No isoisä Rishi ei ole varsinainen komistus. Jospa Amba on tullut eniten vaariinsa?

Voi kamala. Maailmaan ei saisi syntyä muita kuin kauniita lapsia! Hirveää tuollainen, et joku voi olla jotain muuta...

Vierailija
13559/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernice oli vähän ällöttävä, kun

kännissä imarteli Williä. Mies suorastaan lähti karkuun tätä munankipeää sinkkua.

Vierailija
13560/44652 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sulla vuoti per..? Gabbylla varmaan pil..

Mutta onhan terveysiteet keksitty.

No joo, ymmärrät kai, että synnytyksen jälkeen vuotaa paikka jos toinenkin? 

Ketju on lukittu.