Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Piirs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti etteivät Millien mummot olleet koskaan tavanneet toisiaan. Eivätkö olleet ristiäisissä tai häissä yms.?
Minua ihmetytti että Andrean äiti ei ollut järjestämässä oman tyttärensä hautausta ja muistotilaisuutta. Olisko osallistunut ollenkaan jollei Charles olisi kutsunut paikalle? Ja Andrea ilmeisesti haudattiin Emmerdalen kylään vaikka hänellä ei jäänyt sinne mitään/ketään joka vaikkapa kävisi hänen haudallaan?
Hazel tuli ikään kuin vieraana oman tyttärensä hautajaisiin. Andrean miesystävä järjesti hautajaiset. Charles siis. Kait hänellä pappina on niistä paras tietämys?
Missään ei ole puhuttu hautajaista ainoastaan muisotilaisuudessa. Antrean ruumis varmasti vielä ruumishuoneella, tietenkin kestää ennen kuin ruumis luovutetaan kun on ollut "epäselvä kuolemantapaus". Ehkäpä nyt kun tutkinta on lopetettu.
Ei Suomessa ainakaan mene noin päin. Ensin on hautajaiset ja heti perään muisto (kahvi) tilaisuus.
Tota noin... tää sarja kertoo Enkussa tapahtuvista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poppy day alkaa myös sarjassa näkyä, niin saatte taas ihmetellä, että miksi niillä on tuommoiset punaiset kukat rintapielessä."
Poppy Day:n punaiset kukat rintapielessä on näkynyt sarjassa jo vuosikausia
Ja vuosia niitä on ihmetelty. Mutta ymmärrettävää tämän ja Guyn kohdalla sikäli, että sarja ja ketju saa koko ajan myös uusia osallistujia, niin uusia ihmettelijöitä myös riittää.
Tota Guyn päivää/yötä näkyy aika monessa brittisarjassa. Usein niissä on kokossa joku ruumis ja sitä rikosta sit selvitellään kyseisessä sarjassa.
Onko se siis joku homopäivä?
Voi herranjestas sentään tätä tietämättömyyttä. Guy Fawkesin päivä/yö on englantilaisen salaliittolaisen Guy Fawkesin mukaan nimetty juhlapäivä, jota vietetään briteissä ns. ruutisalaliiton epäonnistumisen vuosipäivänä 5. marraskuuta.
Silloin on tapana polttaa kokkoa ja lähettää ilotulitusraketteja. On varmaan myös hyvä syy järjestää erilaisia bileitä.
Tietääkö britit edes meidän itsenäisyyspäivää? Niinpä. Miksi ihmeessä me tiedettäisi kaikkien muiden maiden juhlat?
No tässä aiempi kirjoittaja varmasti ajatteli, että voisimme tuon juhlapäivän tietää, koska olemme katsoneet emmerdalea jo vuosikymmeniä täällä suomessa. Minä luulin että porukat on menossa sokkotreffeille, siksi neilikat rintapielessä.
Ihan asiallisesti nyt!
Minä olen katsonut Emmerdalea vuodesta 1997 enkä ole pahemmin kiinnittänyt tähän Fawkesin päivään huomiota. Räiskivät niitä tulitteita milloin minkäkin takia. Nyt oikein googletin mistä on kysymys.
Tuskin Iso-Britaniassa Runebergin tai Sibeliuksen liputuspäivistäkään tiedetään. Joten ymmärrettävää ettei kaikki tiedä mitä joskus 1600 luvulla tms. on tapahtunut Englannissa.
Pitääkö nuoret miehet oikeasti seinällä tollasia Your only limit is you, let's rock ja hello -tauluja kuten Ellis 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poppy day alkaa myös sarjassa näkyä, niin saatte taas ihmetellä, että miksi niillä on tuommoiset punaiset kukat rintapielessä."
Poppy Day:n punaiset kukat rintapielessä on näkynyt sarjassa jo vuosikausia
Ja vuosia niitä on ihmetelty. Mutta ymmärrettävää tämän ja Guyn kohdalla sikäli, että sarja ja ketju saa koko ajan myös uusia osallistujia, niin uusia ihmettelijöitä myös riittää.
Tota Guyn päivää/yötä näkyy aika monessa brittisarjassa. Usein niissä on kokossa joku ruumis ja sitä rikosta sit selvitellään kyseisessä sarjassa.
Onko se siis joku homopäivä?
Voi herranjestas sentään tätä tietämättömyyttä. Guy Fawkesin päivä/yö on englantilaisen salaliittolaisen Guy Fawkesin mukaan nimetty juhlapäivä, jota vietetään briteissä ns. ruutisalaliiton epäonnistumisen vuosipäivänä 5. marraskuuta.
Silloin on tapana polttaa kokkoa ja lähettää ilotulitusraketteja. On varmaan myös hyvä syy järjestää erilaisia bileitä.
Tietääkö britit edes meidän itsenäisyyspäivää? Niinpä. Miksi ihmeessä me tiedettäisi kaikkien muiden maiden juhlat?
Me tiedetään aika lailla enemmän kaikesta maailmassa, verrattuna moneenkaan maahan. Eikä meidän itsenäisyyspäivä tule missään maassa tvstä, kuten meille tulee monen muun maan monet jutut. Erityisesti brittien, jos brittiohjelmista tykkää. Mutta ei tietenkään kaikki täälläkään kaikkea tiedä. Mutta näin sitä kaikki sivistyy, tai saa ehkä tietoa lisää ihan vaikka palstailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti etteivät Millien mummot olleet koskaan tavanneet toisiaan. Eivätkö olleet ristiäisissä tai häissä yms.?
Minua ihmetytti että Andrean äiti ei ollut järjestämässä oman tyttärensä hautausta ja muistotilaisuutta. Olisko osallistunut ollenkaan jollei Charles olisi kutsunut paikalle? Ja Andrea ilmeisesti haudattiin Emmerdalen kylään vaikka hänellä ei jäänyt sinne mitään/ketään joka vaikkapa kävisi hänen haudallaan?
Hazel tuli ikään kuin vieraana oman tyttärensä hautajaisiin. Andrean miesystävä järjesti hautajaiset. Charles siis. Kait hänellä pappina on niistä paras tietämys?
Missään ei ole puhuttu hautajaista ainoastaan muisotilaisuudessa. Antrean ruumis varmasti vielä ruumishuoneella, tietenkin kestää ennen kuin ruumis luovutetaan kun on ollut "epäselvä kuolemantapaus". Ehkäpä nyt kun tutkinta on lopetettu.
Ei Suomessa ainakaan mene noin päin. Ensin on hautajaiset ja heti perään muisto (kahvi) tilaisuus.
Tota noin... tää sarja kertoo Enkussa tapahtuvista asioista.
Ihanko totta? Siellä "Enkuissako" sitten sukulaiset ja ystävät viettävät muistotilaisuuden istumalla kirkossa ja vainaja on ruumishuoneella odottamassa kuukausien/vuosien päästä olevia hautajaisia...?
Mihin ihmeeseen se Kim lähti. Just löysi rakkauden Willin kanssa? Muutenkin loistava hahmo sarjassa. Toivottavasti tulee pian takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fuy Fawkes", tsiisusnieminen sun kanssas, se on Guy Fawkes-päivä jota vietetään 5.11., eli tuohon aikaan vuodesta joku Tintti on perustamassa luomukasvitarhaa, noh, ehkäpä se enkuissa onnistuu, sivusta vaan huutelen.
Onko Emmerdalessa Tintti`? Olen katsonut sitä nyt vähemmän mutta erikoinen nimi Englannissa.
Et sitten seuraa tätä ketjuakaan?
Joku nimesi Liamin tintiksi. eipä mua haittaa mutta miksi mua pilkataan joka kerta kun kirjoitan Rodneyn väärin mutta tää on okei.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nuoret miehet oikeasti seinällä tollasia Your only limit is you, let's rock ja hello -tauluja kuten Ellis 😳
Eikös se ole Marlonin seinä? Vai mites se nyt olikaan? Asuukos Marlon ja April jo Rhonan luona? Billy ja Ellis kahdestaan? Mites niillä nyt on varaa? Omistaako kukaan asuntoaan vai ovat vuokralla?
Wendy asuu sit yksin? Tahtois muuttaa Bobille, jäis sit sekin talo tyhjilleen...
Vierailija kirjoitti:
Joku nimesi Liamin tintiksi. eipä mua haittaa mutta miksi mua pilkataan joka kerta kun kirjoitan Rodneyn väärin mutta tää on okei.
Joo toi on rasittavaa, kun jollakin tarve aina puuttua vahingossa väärin kirjoitettuihin nimiin. Mitä väliä, jos tulee ymmärretyksi?
Hyvänmielenketju
Mä ainakin saan täältä apuja, kun joku juonenkäänteitä veivailee, oon kattonu pitkään, mut välillä taukoja. Siks joku kohtaus on täys mysteeri. Tää on kiva ketju, pitetään niin. Kaikille on tilaa... niin no melkein (sp en tykkää)
Marlon ja April asuu Rhonan ja Leon luona. Marlonin talossa asuu vuokralla Billy ja Ellis sekä Ryan ja Mac.
Charityllä on luksus päivät asuu varmaam ilmaiseksi Dianen kämpässä nyt kun Bernicekin punkkaa kartanolla
Ketäs asuu Noahin ja Sarahin luona?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut hipsterit :D mutta emmen kaikki nuoret miehet on sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen se Kim lähti. Just löysi rakkauden Willin kanssa? Muutenkin loistava hahmo sarjassa. Toivottavasti tulee pian takaisin.
Lähtiköhän se jonnekkin työreissulle? Tässä sarjassa kyllä hahmot katoaa välillä oudosti eikä aina edes selitetä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtiköhän se jonnekkin työreissulle? Tässä sarjassa kyllä hahmot katoaa välillä oudosti eikä aina edes selitetä...
Lähti pitemmäksi aikaa... palaamisesta mainitsi: kun palaan, jos...
Vierailija kirjoitti:
Ketäs asuu Noahin ja Sarahin luona?
Belle potkaisivat Charityn pihalle kun tämä yritti vietellä Alin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti pitemmäksi aikaa... palaamisesta mainitsi: kun palaan, jos...
Oli kyllä niin epäuskottava ero ja lähtö. Mutta noin ne epävakaat ihmiset oikeastikin toimivat. Yksikin vastoinkäyminen ja heti tarvitaan aikaa miettiä. Toisin sanoen ongelmia paetaan ja palattaessa asiat on lakaistu maton alle.
Will se on aikamoinen, kun palkatta pakoili Ranskassa (?) ja yhtäkkiä vaan tuli takaisin. R u u m i s t a ei sitten kai kukaan siivonnutkaan pois. Katsojana ei oikein tiedä, että haluaako käsikirjoittajat, että tämä sinne tänne sekoilu saa meidät unohtamaan tapahtumia. Siltä tämä alkaa vaikuttaa.
Onko Emmerdalessa Tintti`? Olen katsonut sitä nyt vähemmän mutta erikoinen nimi Englannissa.