Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin tuota Priyan palovamman suuruutta. Eihän se tuli kerennyt kuin vähän hupparia polttaa, kun se jo sammutettiin.
Siinä taas ihminen, joka ei osannut mitään tehdä itse asialle. Jos selkä on tulessa, niin ei lähdetä juoksemaan vaan pyöritään maassa. Ärsyttää tuommoiset asiat, vaikka fiktiivistä onkin. Nuo asiat pitäisi olla kaikilla hallussa. Sen siitä saa, kun Kansalaistaitoja ei enää opeteta kouluissa.
Kansalaistaito on sisällytetty ympäristöoppiin. Eli kyllä nämä samat asiat siellä edelleen on, opetussuunnitelmassa.
Et tiedä mistä puhut. Siinä laajudessaan ei ole. Se mitä Ympäristöoppiin on sisällytetty on hyvin minimaalinen osuus.
Ei todellakaan voi sanoa, että ne olisi yhä opetussuunnitelmassa.
Juurikin katsoin. On ne siellä. En muista tuntikohtaisia sisältöjä. Mut opetussuunnitelman perusteista löytyy kyllä.
Mites tuo meenan ääni on saatu noin ihanan käheäksi? Aivan kuin olisi savua hengitellyt keuhkojen täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten "kaikki" ovat suut supussa, kun Meena laukoo hirveyksiä on todella outoa. Kuten nyt ainakin David, Vic ja Manpreet.
Eihän kukaan normaali elämässään salli moista rääväsuuta. Vaan laukoo samalla tavalla takaisin.Jakob on saanut nähdä ja kokea ääripäät, mitä nyt isänsä heiloihin tulee.
Nyt hän on jo Meenan tiukassa aivopesussa.Vic on tehty liian sinisilmäiseksi jo senkin Johnyn isoisän suhteen....oli valmis laittamaan tilinsä tyhjäksi ukon hyväksi.
Olisi suotavaa nähdä edes hitunen särmää näissä lapatossuissa.
Eric on loistava ukkeli, ei jää yleensä sanattomaksi.
Samoin Faith, Carity, Chas ja Cain. Myös Moira osaa pitää puoliaan.Ihmettelen, kun Jacob oli pitkään Mayan manipuloitavana ja taisi käydä terapiassakin sen jälkeen, niin miten ihmeessä ei tunnista samanlaista sekopäätä potenssiin kymmenen tämän juttuja kuunnellessaan?!
Tiedän, että moni tykkää Vicistä, mutta mun mielestä se on aina ollut vähän tekopyhä ja -pirteä ja utelias besserwisser, sinänsä harmiton tapaus mutta olisi esimerkiksi työkaverina tai sukulaisena vähän rasittava.
Ei kai maya jacobia mitenkään manipuloinut? Jacob rakastui siihen palavasti. Toki mayan olisi pitänyt kieltäytyä suhteesta siihen asti, että jacob olisi tullut täysi-ikäiseksi.
Terveet ihmiset eivät aloita seksuaalista suhdetta kumppaninsa lapsen kanssa. Ei edes silloin, kun nämä tulevat täysi-ikäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Jacob. On ärsyttänyt jo aiemmin. Mulla meni tossa välissä muutama vuosi niin, etten kattonut sarjaa, mutta nyt parin kolmen kuukauden aikana olen yrittänyt taas päästä kärryille. Tää Meena on hirviö, joka ansaitsee kusisen lopun, mutta osaa olla niin mielinkielin, että saa kierrettyä kenet tahtoo pikkusormensa ympärille. Helvetin hyvä manipuloija, mutta tietysti tossa näytellessä ilmeet ja eleet menee sit yli, jotta katsoja ymmärtäis kaiken ja sitten mua muka ärsyttää, miksei muut hahmot siellä huomaa sen kaksinaamaisuutta jne..:D
Jacob on nuori mies ja kauniin naisen ahdinkohan kaipaa lohduttajaa. Näkee Meenassa varmaan muutakin kuin vain isänsä exän... Jacob on jotenkin tosi helposti manipuloitavissa. Ja tosi rasittava, jotenkin semmoinen.. I'm a big man now, I say what's right! Ylisuojeleva Davidiä kohtaan ja jotenkin semmonen, minun perhe, minä omistan tämän, sinä et tähän tule.. En löydä oikeaa sanaa, mutta niinkuin semmonen pikku koira, joka räksyttää ja automaattisesti vihaa muutosta. Ei vaan voi suvaita, että maailmassa ja tunne-elämässä kaikki ei ole mustavalkoista.
Itse todellakin olen Vicin ja Davidin puolella. Molemmat kuuluivat lempihahmoini jo silloin aiemmin, kun sarjaa katsoin ja olin niin onnellinen, kun aloin katsoa sarjaa uudestaan juuri nyt. David nyt on välillä vähän lammas, kun on niin kiltti, mutta hei, se tekee mitä tahansa rakkaidensa eteen. Ja Vic on järkevä, kiltti, kaunis ja sopivan temperamenttinen nuori nainen, jolla on sydän paikallaan. Sopivat niin hyvin yhteen. Nyt sitten vaan jännäämään, miten tää koko homma etenee.
Yritä jatkossa tiivistää ajatuksesi lyhyempiin kommentteihin. Ylipitkät vuodatukset ei kiinnosta ketään.
En enää muista, oliko Meenalla jotain tekemistä sen tulipalon kanssa? Andrea ampui jollakin pyssyllä maissipeltoon ja sitten se syttyi palamaan. Sytyttikö Meena sen jälkeen lisää vai kolkkasiko vain Andrean ja lähti pois?
Vai että epäilevät poliisit että Andrea murhattiin. Mutta täyttyisikö murhan tunnusmerkit oikeasti? Minusta se mitä Meena teki oli tapon yritys tai jotain.
Näytti siltä että Meena luuli Andreaa kuolleeksi siinä vaiheessa kun Meena otti Andrealta rannekorun. Mutta sen jälkeen Andrea oikeasti kuoli siksi koska pelastustoimi ei hoitanut hommiaan ja haasteen järjestäjät laiminlöivät radiopuhelimen kuuntelun.
Vierailija kirjoitti:
En enää muista, oliko Meenalla jotain tekemistä sen tulipalon kanssa? Andrea ampui jollakin pyssyllä maissipeltoon ja sitten se syttyi palamaan. Sytyttikö Meena sen jälkeen lisää vai kolkkasiko vain Andrean ja lähti pois?
Andrean ei olisi tarvinnut ampua hätärakettia ellei Meena olisi ollut hänen kimpussaan. Että joo, sanoisin Meenan olevan syyllinen tulipaloon.
Andrean olisi pitänyt ampua raketti taivaalle, ihmiset olisivat tajunneet tulla avuksi. Mokasi pahasti ja maksoi siitä hengellään.
Vierailija kirjoitti:
Andrean olisi pitänyt ampua raketti taivaalle, ihmiset olisivat tajunneet tulla avuksi. Mokasi pahasti ja maksoi siitä hengellään.
Andrealla oli hulluMeena kintereillä. Eikä siinä paniikissa onnistunut tähtäilemään taivaalle. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrealla oli hulluMeena kintereillä. Eikä siinä paniikissa onnistunut tähtäilemään taivaalle. Valitettavasti.
Ei kyllä kiirettä ollut, vuorosanoja käytettiin vaikka kuinka. Meena pyyteli vielä lavalle noustuaan andreaa antamaan rakettipyssyn hänelle. Siinä keskustelun ohessa olisi raketin suhauttanut taivaalle aivan helposti. Ja taivaalle on helppo osua, ampuu vain suoraan ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiirettä ollut, vuorosanoja käytettiin vaikka kuinka. Meena pyyteli vielä lavalle noustuaan andreaa antamaan rakettipyssyn hänelle. Siinä keskustelun ohessa olisi raketin suhauttanut taivaalle aivan helposti. Ja taivaalle on helppo osua, ampuu vain suoraan ylöspäin.
Ok. Sittenhän tuo kuoli omaa syytään...vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Andrea tähtäili Meenaa, jottei tämä olisi tullut lähemmäs. Jos Andrea olisi ampunut taivaalle, olisi hän ollut vapaata riistaa Meenalle. Mutta pyssy laukesi...
Jos Andrea olisi ampunut taivaalle olisi Meenalle tullut kiire ta__ppaa hänet. Ennen avun tuloa paikalle.
Näytettiinkö ollenkaan miten pieni millie otti äitinsä kuoleman tai mihin hänet vietiin. Onko Charles surrut Andreaa vai joko manpreet täytti ajatukset.
Sureeko tai kaipaako kukaan Andreaa?
Tajusin nyt kuvion vihdoinkin: Kimhän feikkasi kuolemansa silloin kesällä, noin kuukausi sitten Jamie feikkasi(vai feikkasiko, vaiko kuoli oikeasti) kuolemansa, ja nyt sitten Andrea kuoli. Onpa Tateja koeteltu tänä vuonna :D Kumpi teidän mielestänne oli surullisempi; Leannan vai Andrean kuolema? Itse mielestäni ehkä Leannan. Tytöllä oli niin paljon unelmia ja toiveita tulevaisuuttansa varten ja oli yksi suosikkihahmoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vai että epäilevät poliisit että Andrea murhattiin. Mutta täyttyisikö murhan tunnusmerkit oikeasti? Minusta se mitä Meena teki oli tapon yritys tai jotain.
Näytti siltä että Meena luuli Andreaa kuolleeksi siinä vaiheessa kun Meena otti Andrealta rannekorun. Mutta sen jälkeen Andrea oikeasti kuoli siksi koska pelastustoimi ei hoitanut hommiaan ja haasteen järjestäjät laiminlöivät radiopuhelimen kuuntelun.
Samaa mieltä
Vaikutuin brittiläisestä tv ohjelma/kilpailusta;
Murder island ( murhamysteeri katsottavissa katsomossa),.
En vain tuon jälkeen voi olla näkemättä virheitä mitä tutkinnassa tehdään.
Tiedän toki tämä on aikuisten satua, eikä kaikkia asioita voida tehdä niinkuin ne oikeasti menisi.
Tärkeintä on, että asiat vielä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Jacob. On ärsyttänyt jo aiemmin. Mulla meni tossa välissä muutama vuosi niin, etten kattonut sarjaa, mutta nyt parin kolmen kuukauden aikana olen yrittänyt taas päästä kärryille. Tää Meena on hirviö, joka ansaitsee kusisen lopun, mutta osaa olla niin mielinkielin, että saa kierrettyä kenet tahtoo pikkusormensa ympärille. Helvetin hyvä manipuloija, mutta tietysti tossa näytellessä ilmeet ja eleet menee sit yli, jotta katsoja ymmärtäis kaiken ja sitten mua muka ärsyttää, miksei muut hahmot siellä huomaa sen kaksinaamaisuutta jne..:D
Jacob on nuori mies ja kauniin naisen ahdinkohan kaipaa lohduttajaa. Näkee Meenassa varmaan muutakin kuin vain isänsä exän... Jacob on jotenkin tosi helposti manipuloitavissa. Ja tosi rasittava, jotenkin semmoinen.. I'm a big man now, I say what's right! Ylisuojeleva Davidiä kohtaan ja jotenkin semmonen, minun perhe, minä omistan tämän, sinä et tähän tule.. En löydä oikeaa sanaa, mutta niinkuin semmonen pikku koira, joka räksyttää ja automaattisesti vihaa muutosta. Ei vaan voi suvaita, että maailmassa ja tunne-elämässä kaikki ei ole mustavalkoista.
Itse todellakin olen Vicin ja Davidin puolella. Molemmat kuuluivat lempihahmoini jo silloin aiemmin, kun sarjaa katsoin ja olin niin onnellinen, kun aloin katsoa sarjaa uudestaan juuri nyt. David nyt on välillä vähän lammas, kun on niin kiltti, mutta hei, se tekee mitä tahansa rakkaidensa eteen. Ja Vic on järkevä, kiltti, kaunis ja sopivan temperamenttinen nuori nainen, jolla on sydän paikallaan. Sopivat niin hyvin yhteen. Nyt sitten vaan jännäämään, miten tää koko homma etenee.
Yritä jatkossa tiivistää ajatuksesi lyhyempiin kommentteihin. Ylipitkät vuodatukset ei kiinnosta ketään.
Höh. Puhu vain omasta puolestasi.
Itse luin pohdinnat mielelläni. Täähän on nimenomaan miksi? ketju... Joo muaki ärsyttää Jacob. Joskus niin vastuullinen nuori aikoo opiskella lääkäriksi ja sit taas kiukkuaa kun pikkupoika. En ymmärrä mitä sillä on Viciä vastaan. Vicin pitäisi olla onnensa kukkuloilla, näyttää itkettyneeltä...
Ainakin vielä ennen Victorian huoneeseen menoa Meena luuli Davidia poikaystäväkseen ja sanoi siitä jollekin. Seuraava mitä meille näytettiin on, että Meena löysi rakkauskortin Davidiltä Victorialle. Sitten näytettiin Meena avautumassa asiasta Manpreetille Victorian huoneessa (mitä Manpreet siellä teki?). Heti Manpreetin mentyä näimme Meenan jättävän Victorialle tulikivenkatkuisen ääniviestin. Seuraavassa jaksossa Victoria kommentoi Davidille Meenan jättämää ääniviestiä ja sanoi, että Davidin pitäisi puhua Meenalle. Joten vaikuttaa siltä, että David ei ole vieläkään puhunut Meenalle. On siinäkin mies