Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Joo, en kyllä ymmärrä miksei David ole puhunut Meenalle mitään erosta ja ihan avoimesti jo hengailee Vicin kanssa. Ei ihme, että herättää pahennusta kyläläisissä. Kauankohan David jaksaa olla Vicin kanssa ennen kuin ihastuu taas johonkin uuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Jacob. On ärsyttänyt jo aiemmin. Mulla meni tossa välissä muutama vuosi niin, etten kattonut sarjaa, mutta nyt parin kolmen kuukauden aikana olen yrittänyt taas päästä kärryille. Tää Meena on hirviö, joka ansaitsee kusisen lopun, mutta osaa olla niin mielinkielin, että saa kierrettyä kenet tahtoo pikkusormensa ympärille. Helvetin hyvä manipuloija, mutta tietysti tossa näytellessä ilmeet ja eleet menee sit yli, jotta katsoja ymmärtäis kaiken ja sitten mua muka ärsyttää, miksei muut hahmot siellä huomaa sen kaksinaamaisuutta jne..:D
Jacob on nuori mies ja kauniin naisen ahdinkohan kaipaa lohduttajaa. Näkee Meenassa varmaan muutakin kuin vain isänsä exän... Jacob on jotenkin tosi helposti manipuloitavissa. Ja tosi rasittava, jotenkin semmoinen.. I'm a big man now, I say what's right! Ylisuojeleva Davidiä kohtaan ja jotenkin semmonen, minun perhe, minä omistan tämän, sinä et tähän tule.. En löydä oikeaa sanaa, mutta niinkuin semmonen pikku koira, joka räksyttää ja automaattisesti vihaa muutosta. Ei vaan voi suvaita, että maailmassa ja tunne-elämässä kaikki ei ole mustavalkoista.
Itse todellakin olen Vicin ja Davidin puolella. Molemmat kuuluivat lempihahmoini jo silloin aiemmin, kun sarjaa katsoin ja olin niin onnellinen, kun aloin katsoa sarjaa uudestaan juuri nyt. David nyt on välillä vähän lammas, kun on niin kiltti, mutta hei, se tekee mitä tahansa rakkaidensa eteen. Ja Vic on järkevä, kiltti, kaunis ja sopivan temperamenttinen nuori nainen, jolla on sydän paikallaan. Sopivat niin hyvin yhteen. Nyt sitten vaan jännäämään, miten tää koko homma etenee.
Yritä jatkossa tiivistää ajatuksesi lyhyempiin kommentteihin. Ylipitkät vuodatukset ei kiinnosta ketään.
Mua kyllä kiinnostaa. Aivan mahtava, että ihmiset tunteella kirjottaa ja keskustelee.
Sen sijaan jos sais vähemmän näitä käskeviä ja kieltäviä viestejä. Näillä ei ole kuin negatiivista vaikutusta.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Jacob. On ärsyttänyt jo aiemmin. Mulla meni tossa välissä muutama vuosi niin, etten kattonut sarjaa, mutta nyt parin kolmen kuukauden aikana olen yrittänyt taas päästä kärryille. Tää Meena on hirviö, joka ansaitsee kusisen lopun, mutta osaa olla niin mielinkielin, että saa kierrettyä kenet tahtoo pikkusormensa ympärille. Helvetin hyvä manipuloija, mutta tietysti tossa näytellessä ilmeet ja eleet menee sit yli, jotta katsoja ymmärtäis kaiken ja sitten mua muka ärsyttää, miksei muut hahmot siellä huomaa sen kaksinaamaisuutta jne..:D
Jacob on nuori mies ja kauniin naisen ahdinkohan kaipaa lohduttajaa. Näkee Meenassa varmaan muutakin kuin vain isänsä exän... Jacob on jotenkin tosi helposti manipuloitavissa. Ja tosi rasittava, jotenkin semmoinen.. I'm a big man now, I say what's right! Ylisuojeleva Davidiä kohtaan ja jotenkin semmonen, minun perhe, minä omistan tämän, sinä et tähän tule.. En löydä oikeaa sanaa, mutta niinkuin semmonen pikku koira, joka räksyttää ja automaattisesti vihaa muutosta. Ei vaan voi suvaita, että maailmassa ja tunne-elämässä kaikki ei ole mustavalkoista.
Itse todellakin olen Vicin ja Davidin puolella. Molemmat kuuluivat lempihahmoini jo silloin aiemmin, kun sarjaa katsoin ja olin niin onnellinen, kun aloin katsoa sarjaa uudestaan juuri nyt. David nyt on välillä vähän lammas, kun on niin kiltti, mutta hei, se tekee mitä tahansa rakkaidensa eteen. Ja Vic on järkevä, kiltti, kaunis ja sopivan temperamenttinen nuori nainen, jolla on sydän paikallaan. Sopivat niin hyvin yhteen. Nyt sitten vaan jännäämään, miten tää koko homma etenee.
Yritä jatkossa tiivistää ajatuksesi lyhyempiin kommentteihin. Ylipitkät vuodatukset ei kiinnosta ketään.
Höh. Puhu vain omasta puolestasi.
Itse luin pohdinnat mielelläni. Täähän on nimenomaan miksi? ketju... Joo muaki ärsyttää Jacob. Joskus niin vastuullinen nuori aikoo opiskella lääkäriksi ja sit taas kiukkuaa kun pikkupoika. En ymmärrä mitä sillä on Viciä vastaan. Vicin pitäisi olla onnensa kukkuloilla, näyttää itkettyneeltä...
Onko Jakella loppupeleissä Viciä kohtaan yhtään mitään. Lähinnä sitä, miten ovat asian hoitaneet ja Davidin naiset ne vaan vaihtuu..
David on lapatossuutensa lisäksi hupakko.
Oletteko huomanneet kun joku on sairaalassa niin pään asento on ihan kummallinen? Selällään maatessa niska on melkein 45 asteen kulmassa tyynyillä tuettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö ollenkaan miten pieni millie otti äitinsä kuoleman tai mihin hänet vietiin. Onko Charles surrut Andreaa vai joko manpreet täytti ajatukset.
Sureeko tai kaipaako kukaan Andreaa?Eikai Millielle kertomista näytetty. Kerran Gabbyn kanssa keskusteli yleisemmin aiheesta ja sitten Kim änki väliin, kun pelkäsi Gabbyn kertovan Jamien kuolemastakin... kun tästä ihmisillä on eri mielipiteitä, että onko Jamie kuollut vai ei.
Kyllähän Charles Andreaa suree haluaa olla omissa oloissaan ja kiukkuaa. Manpreet yrittää olla tukena, muttei kelpaa, kun on sellainen jezebel ja pyrkii kaikin keinoin Charlesin pöksyihin.
Priya ehkä eniten päästeli itkua, kun kuuli Andrean kuolleen. Yleisesti kylällä tunnutaan surevan Millien kohtalo. Ensin kuoli isä ja nyt sitten äiti ja isoäitinä Kim. Voi riepu parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet kun joku on sairaalassa niin pään asento on ihan kummallinen? Selällään maatessa niska on melkein 45 asteen kulmassa tyynyillä tuettuna.[/quote
Tämä. Olis varmaan vaikea kuvata, jos makaisivat vaakatasossa. Priya nyt oli harvinaisen matalalla pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa. Aivan mahtava, että ihmiset tunteella kirjottaa ja keskustelee.
Sen sijaan jos sais vähemmän näitä käskeviä ja kieltäviä viestejä. Näillä ei ole kuin negatiivista vaikutusta.
Kiitos.
Sama. On kiva seurata millasia ihmisiä Emmeä seuraa... ja miltä mikäkin kohtaus vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrean olisi pitänyt ampua raketti taivaalle, ihmiset olisivat tajunneet tulla avuksi. Mokasi pahasti ja maksoi siitä hengellään.
Andrealla oli hulluMeena kintereillä. Eikä siinä paniikissa onnistunut tähtäilemään taivaalle. Valitettavasti.
Ei kyllä kiirettä ollut, vuorosanoja käytettiin vaikka kuinka. Meena pyyteli vielä lavalle noustuaan andreaa antamaan rakettipyssyn hänelle. Siinä keskustelun ohessa olisi raketin suhauttanut taivaalle aivan helposti. Ja taivaalle on helppo osua, ampuu vain suoraan ylöspäin.
Ok. Sittenhän tuo kuoli omaa syytään...vai?
En sanoisi omaksi syyksi, mutta jo alussa Andrea olisi voinut toimia fiksummin. Kun näet jonkun hullun yrittävän tappaa toisen, ei ole kaikista fiksuinta mennä kertomaan sille hullulle mitä näit. Andrealla olisi ollut siinä välissä aikaa juosta kauas pois ja kertoa muille mitä näki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö ollenkaan miten pieni millie otti äitinsä kuoleman tai mihin hänet vietiin. Onko Charles surrut Andreaa vai joko manpreet täytti ajatukset.
Sureeko tai kaipaako kukaan Andreaa?Eikö sinulla ole telkkaria lainkaan? Nettiin olet jossain kuitenkin päässyt?
Mene metsään kiukkuamaan.
Missäs Meena nyt asuu? Missä Manpreet? On ollu vähän sekavia jaksoja ja eroja...
Eikös Gabby olekaan lähdössä Dianen matkaan? Laurel pyyteli sinne asumaan. Iso talo silläkin. 2 lasta, Jai ja vielä huone varattu Gabbylle...
Luulin että siskokset ( Manpreet ja Meena) asuvat Ericin hotellissa...
Mutta, eilen kaupassa ei käynytkään Liam lääkärin pankkikortti ! ! !
Veikkaanpa että ei enää rahaa tilillä.
Ukko ei oo ollut töissä yli kuukauteen.
Kim ei sitten vissiin päässyt selville minne Will häipyi kylästä. Siihen taisi se romanssi sitten loppua. Nyt keskittynee Millien huoltajana toimimiseen ja Gabbyn vahtimiseen kunnes lapsi syntyy ja elättelee toiveita poikansa paluusta. Malonen hautapaikka taitaa vielä olla kartanon mailla, ehkä Kim ei nyt kerkeä sitä asiaa hoitamaan. Andrean murhasyytteet Kimin osalta kaatunee todisteiden puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Missäs Meena nyt asuu? Missä Manpreet? On ollu vähän sekavia jaksoja ja eroja...
Eikös Gabby olekaan lähdössä Dianen matkaan? Laurel pyyteli sinne asumaan. Iso talo silläkin. 2 lasta, Jai ja vielä huone varattu Gabbylle...
Eilinen jakso loppui siihen, kun Gabby soitti Dianelle ja hoputti heidän lähtöään.
Vierailija kirjoitti:
Manpreet muutti tosiaan Ericin BB.nhen. Meena taisi punkata Davidin luona.
Laurelilla ja Jailla asuu vielä Archie Jain poika. Mutta siellä taitaa olla useampi makkari. Asuihan Lydiakin siellä vuokralla hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrean olisi pitänyt ampua raketti taivaalle, ihmiset olisivat tajunneet tulla avuksi. Mokasi pahasti ja maksoi siitä hengellään.
Andrealla oli hulluMeena kintereillä. Eikä siinä paniikissa onnistunut tähtäilemään taivaalle. Valitettavasti.
Ei kyllä kiirettä ollut, vuorosanoja käytettiin vaikka kuinka. Meena pyyteli vielä lavalle noustuaan andreaa antamaan rakettipyssyn hänelle. Siinä keskustelun ohessa olisi raketin suhauttanut taivaalle aivan helposti. Ja taivaalle on helppo osua, ampuu vain suoraan ylöspäin.
Ok. Sittenhän tuo kuoli omaa syytään...vai?
En sanoisi omaksi syyksi, mutta jo alussa Andrea olisi voinut toimia fiksummin. Kun näet jonkun hullun yrittävän tappaa toisen, ei ole kaikista fiksuinta mennä kertomaan sille hullulle mitä näit. Andrealla olisi ollut siinä välissä aikaa juosta kauas pois ja kertoa muille mitä näki.
No, Andrea oli aina vähän herkästi räksyttävä tyyppi. Nytkään ei toiminut maltillisesti ja fiksusti. Maksoi siitä kovan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että siskokset ( Manpreet ja Meena) asuvat Ericin hotellissa...
Mutta, eilen kaupassa ei käynytkään Liam lääkärin pankkikortti ! ! !
Veikkaanpa että ei enää rahaa tilillä.
Ukko ei oo ollut töissä yli kuukauteen.
Oli aika yllättävää. Olisi luullut, että lääkärin pankkitili ei kuivu noin pian, kun pari palkkaa jää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurelilla ja Jailla asuu vielä Archie Jain poika. Mutta siellä taitaa olla useampi makkari. Asuihan Lydiakin siellä vuokralla hetken.
Kysymys kuuluikin: missä Meena NYT asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluikin: missä Meena NYT asuu?
Mun mielestä Manpreet sanoi Meenalle tätä sairaalasta hakiessaan, että Ericillä heille huone.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet kun joku on sairaalassa niin pään asento on ihan kummallinen? Selällään maatessa niska on melkein 45 asteen kulmassa tyynyillä tuettuna.
Joo, silloin kun Ashleyta saattohoidettiin kotona niin pää oli niin tiukassa etukenossa pullealla tyynyllä tuettuna, niin ajattelin että hapenpuutteeseenhan tuo miekkonen kuolee kun ei henki kulje tuossa asennossa :)
Eikö sinulla ole telkkaria lainkaan? Nettiin olet jossain kuitenkin päässyt?