Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Meenan kavalat juonet ja hirmuteot tuovat jännitteitä sarjaan. Paljastuukohan kyläläisille koskaan Meenan pahuus? Ja mitä sitten tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Meenan kavalat juonet ja hirmuteot tuovat jännitteitä sarjaan. Paljastuukohan kyläläisille koskaan Meenan pahuus? Ja mitä sitten tapahtuu?
Odotellaan...
On kyl loistava näyttelijä. Pienellä hymyllä saa kylmät väreet... hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan...
On kyl loistava näyttelijä. Pienellä hymyllä saa kylmät väreet... hui!
Ne silmät on jotenkin julmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän se on miehen vika jos kysyy naiseltaan ennen sekstailun aloittamista onko ehkäisy kunnossa ja nainen siinä kiihkoissaan vastaa, että on on, aloitetaan nyt vaan touhut. Sitten kuitenkin pamahtaakin paksuksi.
Mistä tällainen purkaus? Onko itsellesi käynyt näin? Ei kannata kiihkoilla kenenkään kanssa, johon ei voi luottaa. Tai sitten pitää ymmärtää riski.
Nyt menee off topic mutta siis miesten kuuluu huolehtia itse omasta ehkäisystään!
Vierailija kirjoitti:
Voi että on kiva katsella Jimmyn ja Nicolan edesottamuksia😍.
Btw, onko Sarahilla huulitäytteet?Sivukuvassa törötti ankkahuulet?????
Olen kattellut useassa jaksossa, ettei vaan olis jotain fylliä laitettu. Ihan etukuvastakin, sen verran piukeeksi huulet vetää jossain asennoissa. Sen verran häiritsevästi, että tulee vaan tuijoteltua Sarahin huulia.
Näyttelijähän on syntynyt 2003, joten periaatteessa voisi ollakin. Toivottavasti tuotanto pystyy pitämään neidin ruodussa, ettei mitään yliampuvampaa tekis itselleen vielä, kun näyttelee pari vuotta nuorempaa hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, onko Sarahilla huulitäytteet?Sivukuvassa törötti ankkahuulet?????Olen kattellut useassa jaksossa, ettei vaan olis jotain fylliä laitettu. Ihan etukuvastakin, sen verran piukeeksi huulet vetää jossain asennoissa. Sen verran häiritsevästi, että tulee vaan tuijoteltua Sarahin huulia.
Näyttelijähän on syntynyt 2003, joten periaatteessa voisi ollakin. Toivottavasti tuotanto pystyy pitämään neidin ruodussa, ettei mitään yliampuvampaa tekis itselleen vielä, kun näyttelee pari vuotta nuorempaa hahmoa.
Joo, ankkahuulet. Ja mua ärsyttää ne Angry Brds kulmakarvat! Ei kaunis.
Meena on kaunis nainen. Osaa esittää ystävällistä, mutta hänellä on pistava, kylmä katse, joka kuvastaa julmuutta. Näyttelijä osaa tuoda esiin Meenan luonteenpiirteet.
Musta toi Wendyn ex-mies on tosi hot. Ihana paha poika, nam...
Sanoiko Russ että poliisit etsii häntä? Jos kyllä niin Wendyhän voisi vain soittaa poliisit hänen peräänsä niin pääsisi eroon.
Nyt alkoi kiinnostaa mitä salattavaa Wendyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, onko Sarahilla huulitäytteet?Sivukuvassa törötti ankkahuulet?????Olen kattellut useassa jaksossa, ettei vaan olis jotain fylliä laitettu. Ihan etukuvastakin, sen verran piukeeksi huulet vetää jossain asennoissa. Sen verran häiritsevästi, että tulee vaan tuijoteltua Sarahin huulia.
Minusta näyttää että silmiinkin on tehty Fox eyes kohotus..
Koko Russ on ihan älytön juonikuvio. Koko aikana ei ole puhuttu mitään poikien isästä. Ongelmakin olisi helppo ratkaista kun Wendy soittaisi poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää että silmiinkin on tehty Fox eyes kohotus..
Kyllä vaan. Ripset myös on laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Koko Russ on ihan älytön juonikuvio. Koko aikana ei ole puhuttu mitään poikien isästä. Ongelmakin olisi helppo ratkaista kun Wendy soittaisi poliisit.
Niin onko sitten Wendyllä oikeasti joku karmea salaisuus.. Tai sitten Russilla on vaan niin järjetön henkinen ote Wendystä. Ei ole pystynyt puhumaan tyypistä mitään, kun on päässyt häntä "karkuun", mutta nyt taas läsnäolo jo nappas Wendyn haltuun.
Itse mietiskelin, että voisihan sitä Victorialle puhua, kun ovat lähestyneet. Kyllä Vic ja viimeistään Diana keksis mitä ryökäleelle tehdään. ;)
Valaiskaa mua, tuli ihan oikosulku: mihin Kim lähti? Kuka vastaa kartanosta? Al, Will, Jai???
Valaiskaa mua, tuli ihan oikosulku: mihin Kim lähti? Kuka vastaa kartanosta? Al, Will, Jai???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi Wendyn ex-mies on tosi hot. Ihana paha poika, nam...
Mä olin tota mieltä kun Will tuli sarjaan. Hän on jopa komea vanhempi mies sinisine silmineen.
Tää Russ pottunenineen sais lähteä samantien kuin tulikin. Täysnilkki. Naisia ja lapsia vaan kykenee pelottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mullahan on mennyt Kimin lähtö ihan ohi, mutta eipä tuota ole näkynyt. Will on Kartanon talonmies lähinnä, ettei se ainakaan isosti ole vastuussa, vaikka herra oliskin talossa.
Al ja Jai nähtävästi, vai pyörittääkö ne vaan Hopia? Muutenkin olisivat oudot valinnat Kartanon johtoon. Kyllähän siellä tarvis jotain Kimin luottoporukkaa olla vai itsekö se kaiken hoitaa? Toisaalta paljon pystyy hallinnollista duunia tekemään etänä, kun on läppärit ja puhelimet matkassa. Will hoitaa Kartanon sisältä, mutta kuka nää tilukset pitää kasassa muutoin?
Charitylle toivoisin onnea. Välit Chasin kanssa kai kunnossa, entä Cainin? Asuuko hän vielä Dianen luona?
Missä on Faith? Ei ole näkynyt aikoihin