Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Are you working hardly, or hardly working, kysyi Mackenzie Ryanilta, ihan hauska heitto...
Korjaus repliikkiin, tarkemmin kuultuna sanoo Are you working hard or hardly working...
Työskenteletkö kovasti vai tuskin työskentelet?
...vai tuskin ollenkaan?
Siis voi ei, saiko tuo ketku-Jamie taas Paddy-paran kynsiinsä! Miksi Paddy on tommonen lapanen, ei yhtään osaa pitää puoliaan. Heti uskoo ja luovuttaa kun joku vähän kovistelee, kiristää, uhkailee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelenko ihan väärin, vai oliko Woolpackin emäntänä aikoinaan joku vaalea, kaunis, kurvikas nainen? Siis tyyliin 20 vuotta sitten? Olisiko ollut Louise nimeltään... Muistaako kukaan? Kasvotkin muistan, mutta en ole varma sekoitanko johonkin toiseen sarjaan.
Muistan. Tosi kaunis nainen, olikos vispilänkauppaa Ashleyn kaa?
No en sitten muistellut ihan omiani. :) Saattoi olla vispilänkauppaa Ashleyn kanssa. Varmaan jonkun muunkin, muistaako kukaan? Ja mihin Louise katosi?
Louise seurusteli jonkin aikaa myös Carl Kingin kanssa.
Myös Matthew Kingin kanssa.
Kokoelmaan kuului myös Terry Woods.
söpö tummahiuksinen mies.Joo. Tän parin mä muistan hyvin.
Tänäinen kissatappelu ei ollut minun mieleen. Jimmyä käy sääliksi, olisikohan Carlin ollut tarkoitus jäädä kokonaan isälleen eikä lähteä Nykkiin. Kun ei kuultu selitystä...Oli melko naurettava esitys. Eikä naurattanut.
Eilinen jakso oli ihan floppi.
Mä käänsin kanavaa, se typerä tappelu vaan kesti ja kesti ja kesti. Minua ei naurata tommonen c luokan "huumori" yhtään. Tai eihän toi oo ees mitään huumoria.
Typerä juttu.
En jaksa lukeä useampaa sivua pidemmälle mut toki ymmärretään että sarjaa on kuvattu korona aikana.
Maskien käytössä näyttelijöillä ei ollut mitään järkeä. Heillä oli maskit päässä kun ns tulivat ulkoa sisälle ja sitten ottivat pois kun menivät jonkun kanssa puhumaan vierekkain.
Ihan absurdia.
Nyt kun kaikki rajoitukset on purettu ajat sitten, kukaan näyttelijöistä ei ole kosketuksissa toisiinsa. Oletteko kiinnittäneet huomiota?
Edes muka pariskuntina esiintyvät eivät juurikaan edes kosketa toisiaan, eivät halaa tai istu lähekkäin saati suutele, kun juttelevatkin niin ovat parin metrin etäisyydellä.
Ihan hurjan jäykän ja teennäisen oloista.
***poikkeuksena tämä typerä tappelukohtaus.
Siis niinkuin joku jo mainitsikin, outoa et Bobin lapset, April ja Leo samaan aikaan piknicillä, kun Angelican synttärit. Jotenkin oli kummallinen koko jakso. Kakkua juhlissa kauheasti, muttei lapsia. Rodney oli kyl erittäin hupaisa. Sai juosta penskojen perässä ja se kamerajuttu oli hulvaton. Voin kuvitella likan ällistyksen, että kuvat tosiaan näkee vasta sitten kun ne on liikkeessä teetetty... niinkuin joskus viikon päästä. Oi. Muistan tuon ajan. Teininä ei olis millään jaksanut odottaa, kun oli joitain bilekuvia ihastuksen kaa💕
Olen iloinen että Juliette häipyy. Mutta ihme juonikuvio. Alunperin ei kiinnosta äitinä oleminen kun mies häipyy. Yht äkkiä haluaakin lapsensa takaisin. Vähän myöhemmin Juliette palauttaa Carlin takaisin kuin paketin. Vielä miehen vuoksi.
Angelican synttärit oli tosiaan oudot. Ei ketään vieraita olisi nyt edes Aprilin ja Heathin sekä Cathyn. Samoin Arthurin, Archien ja Dottyn sinne kirjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Juliette (en ole varma nimestä) aikoo palauttaa Carlin kuin lainassa olleen kirjan. Jimmy vaan ei järkytykseltään jäänyt kuuntelemaan häntä loppuun.
Sellainen vaikutelma minullekin tuli.
Vaikutelmani osoittautui oikeaksi. Mutta yllätyksenä tuli että lopettaa yhteydenpidon kokonaan kuin seinään, ja vieläpä jonkun tuoreen suhteen takia :(
Tilanne näyttää ajautuvan siihen että Jimmy ja Nicola eivät eroakaan.
Voi kun päästäisiin eroon läskipää-mandystä. Sillä on niin paksut sormetkin, että pahaa tekee. Ja rivo suu.
Jimmyn ja Nicolan ei pitäisi erota, ne selvästi rakastaa toisiaan ja on niin hyvä tiimi. Molemmat olisi yksinäisiä, oikeeta rakkautta ja kumppanuutta on niin vaikee löytää <3
Ne on lisäksi mahtavat vanhemmat niiden kaikille lapsille, jotka on enemmän ja vähemmän omia.
Jimmy on loistava näyttelijä. Charityä haluaisin nähdä enemmän. Noah & Gabby, outo kohtaus. Livin juominen ei oikein luontevaa, jospa nyt raitistuisi viimein...
Moiraa ja Cainia ei pal oo yhdessä näkynyr. David? Mitähän sille kuuluu? Yhteiselo Meenan kaa yhtä auvoa??? Liam alkaa pikkuhiljaa toipua, saispas Leylan kaa välit kuntoon...
Hauska miten Liam yhtäkkiä sanoi Gabbylle: Kaipaan äitisi hulluutta. Mahtaakohan tuo kaipaus vielä johtaa johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Hauska miten Liam yhtäkkiä sanoi Gabbylle: Kaipaan äitisi hulluutta. Mahtaakohan tuo kaipaus vielä johtaa johonkin?
Höh. Ei. Ei. Ei. Liam kuuluu Leylan kaa💕. Taisi sanoa: Joskus kaipaan...
Mitä veikkaatte kenelle Liv soitti kondomi kädessä? Tuntuu että katsojien halutaan antaa ymmärtää että se on Vinny, mutta oikeasti se on varmaan joku jota ei heti tule ajatelleeksi.
Katsoin jakson mtv-palvelusta ja kerkesin samalla nähdä ylihuomisen jaksokuvauksen. Siinä luki että Liv pyytää anteeksi Jacobilta. Joten ehkä Liv soitti Jacobille. Ei tule muitakaan vaihtoehtoja mieleen. Se asuntovaunujuippi asuu liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte kenelle Liv soitti kondomi kädessä? Tuntuu että katsojien halutaan antaa ymmärtää että se on Vinny, mutta oikeasti se on varmaan joku jota ei heti tule ajatelleeksi.
Katsoin jakson mtv-palvelusta ja kerkesin samalla nähdä ylihuomisen jaksokuvauksen. Siinä luki että Liv pyytää anteeksi Jacobilta. Joten ehkä Liv soitti Jacobille. Ei tule muitakaan vaihtoehtoja mieleen. Se asuntovaunujuippi asuu liian kaukana.
Minä taas veikkaan sitä asuntovaunu-poikaa sieltä livin äidin asuinseudulta. Puuteroiko tuo mandy kasvonsa valkeiksi (niin kuin japanilaiset ennenmuinoin), vai onko oikeasti noin kalpea. Ei jaksaisi noita pikkulapsi-juttuja nyt, carlin näytteleminen on aivan surkeaa. Tämä on aikuisten ohjelma. Pikkukakkonen on erikseen ja tulee tv2:lta.
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas veikkaan sitä asuntovaunu-poikaa sieltä livin äidin asuinseudulta. Puuteroiko tuo mandy kasvonsa valkeiksi (niin kuin japanilaiset ennenmuinoin), vai onko oikeasti noin kalpea. Ei jaksaisi noita pikkulapsi-juttuja nyt, carlin näytteleminen on aivan surkeaa. Tämä on aikuisten ohjelma. Pikkukakkonen on erikseen ja tulee tv2:lta.
Minä en kestä tuota Liviä. Liv on aika uhriutuja ja osaa olla aika ilkeäkin. Mandylla oli kyllä pointtinsa siinä, että Vinny ei niin kaveeraisi tuon Livin kanssa. Ensin Vinnyn on pitänyt kestää väkivaltaista isäänsä ja nyt alkoholisti Liviä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kestä tuota Liviä. Liv on aika uhriutuja ja osaa olla aika ilkeäkin. Mandylla oli kyllä pointtinsa siinä, että Vinny ei niin kaveeraisi tuon Livin kanssa. Ensin Vinnyn on pitänyt kestää väkivaltaista isäänsä ja nyt alkoholisti Liviä.
Ja nyt pitää kestää manipuloivaa Mandya, joka poistaa omalla luvallaan puhelinnumeroita poikansa puhelimesta. Vinny on täysi-ikäinen ihminen. Mandyn pitäisi antaa Vinnyn tehdä itse omat virheet/onnistumiset rakkauselämänsä suhteen. Ymmärrän kyllä sinällään Mandyn olevan huolissaan, mutta siitä huolimatta hän puuttuu aivan liioitellusti ja suorastaan oksettavasti tuohon Livin ja Vinnyn väliseen juttuun.
Tuli Bellen ja Vinnyn treffeistä mieleen, että eikös Vinny ollut alussa kiinnostunut Bellestä sillä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Tuli Bellen ja Vinnyn treffeistä mieleen, että eikös Vinny ollut alussa kiinnostunut Bellestä sillä tavalla?
Näin mäkin muistelen.
Oli melko naurettava esitys. Eikä naurattanut.