Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
11481/44653 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin Angelican synttäreiden lapsi vieraiden puutetta. Korona huomioonottaen, nehän oli järkätty ulkona. Sitten vaan oma perhe ja Mandy.

Mandy hoikistui reippaasti välillä kesken tappelun, kun stuntti astui kehiin. Silläpä ihmettelen näitä improhöpinöitä, kun niin selkeesti ammattilaiset tappelivat, eikä näyttelijät.

Mandyn lisäke ponnaria inhonnut koko ajan, kun on niin eri värinen ja jäykkä kuin omat hiukset.

Vierailija
11482/44653 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti, kun Mandy selittää Liville, että Vinny tarvii normaalin suhteen.

Jaa skitsofreenikko-Bellen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11483/44653 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Vinny ja Belle ole vähän niinkuin sukulaisia? Tiedän, etteivät biologisesti ole, mutta noinko läheltä niitä tyttöystäväehdokkaita etsitään!

Vierailija
11484/44653 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Vinny ja Belle ole vähän niinkuin sukulaisia? Tiedän, etteivät biologisesti ole, mutta noinko läheltä niitä tyttöystäväehdokkaita etsitään!

Menihän Mandykin naimisiin ihan oikean biologisen serkkunsa kanssa (Butch). Ja Debbien vanhemmat Charity ja Cain ovat sukulaisia keskenään, olikohan pikkuserkkuja?

Vierailija
11485/44653 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menihän Mandykin naimisiin ihan oikean biologisen serkkunsa kanssa (Butch). Ja Debbien vanhemmat Charity ja Cain ovat sukulaisia keskenään, olikohan pikkuserkkuja?

Eikös Charity ja Cain ole serkuksia?

Vierailija
11486/44653 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charity ja Cain ovat pikkuserkkuja. Mandyllä ja Butchilla oli minusta vale avioliitto en muista miksi. Butch nai kuolinvuoteella Emilyn

Vierailija
11487/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charitystä. En jaksa muistaa, ketkä ovat vanhemmat, onko sisaruksia?

Vierailija
11488/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KukA asuu Aaronin ja Livin pikku kämpässä? Jessie asui ennen, muutti pois.

Kylässä tuntuu olevan muitakin kämppiä tyhjillään, mutta kimppakämpät ovat suuressa suosiossa jatkuvasti.

Vierailija
11489/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylässä tuntuu olevan muitakin kämppiä tyhjillään, mutta kimppakämpät ovat suuressa suosiossa jatkuvasti.

Mä en muista niillä olleen mitään pikkukämppää? Eikö Jessie muuttanut heti kylästä pois petettyään Marlonia?

Vierailija
11490/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lunttasin nimet. Obadiah Dingle on Charity isä. Zakin serkku. Eka esiintyminen sarjassa 2018.

Kathleen Dingle äiti, ei ole sarjassa ollut ja kuollut.

Sisaruksista ei mainintaan.

Mandy taasen on Calebin tytär myös Bellen serkku.

Vinnyhän ei verisukua ole, ettei mun nähdäkseni Bellen ja Vinnyn suhteelle olisi esteitä.

Suomessa ja Briteissä kuitenkin serkuksetkin voivat mennä laillisesti naimisiin.

Vaikka mun mielestä ajatus on luotaan työntävä.

Vierailija
11491/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista niillä olleen mitään pikkukämppää? Eikö Jessie muuttanut heti kylästä pois petettyään Marlonia?

Rappusia ylös. Aaronilla ja Livillä on se lyijylasinen ovi, niin sehän ei ole ulko-ovi.. vaan tulee siihen "rappukäytävään".

Vai onko mä sitten ihan omiani muistellut.. Missä se Jessien eksä Al asuu? 😊

Vierailija
11492/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaron osti huutokaupassa talon,jonka Rakesh Kotecha (Priyan sulhanen) oli polttanut rahapulassaan eikä saanut vakuutusrahoja. Aaron kunnostutti talon.Talossa on kaksi asuntoa, Jessie asui toisessa,hänen jälkeensä jäi Ellis siihen ja kaverina vähän aikaa Pete Barton. Toisessa asunnossa elävät Aaron ja Liv ja vaihteleva muu väki.

Vierailija
11493/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä kysymys: onko Zak Cainin isä? Vaikka aiemmin luultiin, että Shardac? Onko S kuitenkin Chastityn isä?

Vierailija
11494/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Nellie Zakin eka vaimo?

Vierailija
11495/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaron osti huutokaupassa talon,jonka Rakesh Kotecha (Priyan sulhanen) oli polttanut rahapulassaan eikä saanut vakuutusrahoja. Aaron kunnostutti talon.Talossa on kaksi asuntoa, Jessie asui toisessa,hänen jälkeensä jäi Ellis siihen ja kaverina vähän aikaa Pete Barton. Toisessa asunnossa elävät Aaron ja Liv ja vaihteleva muu väki.

Okei, kiitos. Enpä tosiaan muistanut noin tarkkaan enää.🙂

Vierailija
11496/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lunttasin nimet. Obadiah Dingle on Charity isä. Zakin serkku. Eka esiintyminen sarjassa 2018.

Vinnyhän ei verisukua ole, ettei mun nähdäkseni Bellen ja Vinnyn suhteelle olisi esteitä.

Suomessa ja Briteissä kuitenkin serkuksetkin voivat mennä laillisesti naimisiin.

Serkkujen yhdessä olo on minusta aina kuulostanut yrjöttävältä. Enkä kyllä yhtään serkusparia tiedäkään. Eivät liene kovin yleisiä?

Vierailija
11497/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vielä kysymys: onko Zak Cainin isä? Vaikka aiemmin luultiin, että Shardac? Onko S kuitenkin Chastityn isä?

Zak on Cainin bioisä. Se selkis vasta, kun Cain oli aikuinen. Faithilla ja Zakilla oli kuuma hetki nuoruudessaan ja asiasta olivat vaiti.

Siksi Zadrach on ollut Cainin (kasvatti)isä. Chastity oli Zadrachin ja Faithin tytär.

Zadrachilla oli myös se Brendan adoptiotytär Gennie. Zadrachin sivusuhde kuoli Gennie synnytykseen, eikä Zad voinut tietenkään viedä vauvaa perheensä luo, joten antoi adoptioon.

Vierailija
11498/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkujen yhdessä olo on minusta aina kuulostanut yrjöttävältä. Enkä kyllä yhtään serkusparia tiedäkään. Eivät liene kovin yleisiä?

Mä tiedän yhden pari jotka ovat pikkuserkkuja keskenään. Mulle pikkuserkuksetkin on liian läheltä. Kyllä se kumppani pitäisi suvun ulkopuolelta löytyä kullekin.😳

Vierailija
11499/44653 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös dinglet ole aika sisäsiittosia käsittääkseni, tulee mieleen jotkut uskonlahkot tosin tässä kyseessä jokin rikoslahko

Vierailija
11500/44653 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten Liam yhtäkkiä sanoi Gabbylle: Kaipaan äitisi hulluutta. Mahtaakohan tuo kaipaus vielä johtaa johonkin?

Höh. Ei. Ei. Ei. Liam kuuluu Leylan kaa💕. Taisi sanoa: Joskus kaipaan...

Onkohan jo draama muhimassa noiden kolmen kesken? Tai paremminkin neljän niitä n.9kk:n päästä on.😘

Ketju on lukittu.