Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi MacKenzie viisas ole. Kusettaa Ryania minkä kerkee ja pimittää sen rahat. Eipä näe tulevaisuuteen, kun Charity saa asiasta tietää... ja ihan varmasti saa. Eikä ole spoilaus, kunhan veikkailen.
Harmittaa ihan, että Ryan päätyi ton yhden kylän ku__päisimmän tyypin kämppikseksi. Ryan on itse ihanan rehti ja oikeudenmukainen ihminen.
Oikein odotan kun Charity saa tietää...kyllä Mac katuu syntymäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi MacKenzie viisas ole. Kusettaa Ryania minkä kerkee ja pimittää sen rahat. Eipä näe tulevaisuuteen, kun Charity saa asiasta tietää... ja ihan varmasti saa. Eikä ole spoilaus, kunhan veikkailen.
Harmittaa ihan, että Ryan päätyi ton yhden kylän ku__päisimmän tyypin kämppikseksi. Ryan on itse ihanan rehti ja oikeudenmukainen ihminen.
Oikein odotan kun Charity saa tietää...kyllä Mac katuu syntymäänsä.
Tiedä häntä. Charity saattaa vilahtaa vaikka Macin peiton alle vaikka Ryania menisikin alun perin puolustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelenko ihan väärin, vai oliko Woolpackin emäntänä aikoinaan joku vaalea, kaunis, kurvikas nainen? Siis tyyliin 20 vuotta sitten? Olisiko ollut Louise nimeltään... Muistaako kukaan? Kasvotkin muistan, mutta en ole varma sekoitanko johonkin toiseen sarjaan.
Muistan. Tosi kaunis nainen, olikos vispilänkauppaa Ashleyn kaa?
No en sitten muistellut ihan omiani. :) Saattoi olla vispilänkauppaa Ashleyn kanssa. Varmaan jonkun muunkin, muistaako kukaan? Ja mihin Louise katosi?
Louise seurusteli jonkin aikaa myös Carl Kingin kanssa.
Myös Matthew Kingin kanssa.
Kokoelmaan kuului myös Terry Woods.
söpö tummahiuksinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelenko ihan väärin, vai oliko Woolpackin emäntänä aikoinaan joku vaalea, kaunis, kurvikas nainen? Siis tyyliin 20 vuotta sitten? Olisiko ollut Louise nimeltään... Muistaako kukaan? Kasvotkin muistan, mutta en ole varma sekoitanko johonkin toiseen sarjaan.
No en sitten muistellut ihan omiani. :) Saattoi olla vispilänkauppaa Ashleyn kanssa. Varmaan jonkun muunkin, muistaako kukaan? Ja mihin Louise katosi?
Niin muuten olikin! Taisi olla pitkäaikaisin ja vakavin suhde juuri Terryn kanssa. Olivatkohan kihloissakin?!
Onkohan tuo Sarahin luovuttajalta saatu kirje aito?
JIPPII!!!! Parasta ikinä, kunnon kissatappelu Emmessä! Siis multa purskahti kahvit suusta lattialle, just siinä alussa kun Rodney sai vesipyssystä silmilleen! Olis saaneet hyvät pääsylipputulot, niillä olis maksanut Jimmyn velat!
Samalla selvisi, tai vahvistui tieto että Mandyn ponnari EI ollut aito! Sai poninhäntä kyytiä, ja ilmat lähti pihalle pomppulinnasta!!! LOL!!!
(Tuoksuikohan mansikalle Mandyn haarojen välissä Nicolalle) !
Kova vieraslista oli Angelican synttäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tän parin mä muistan hyvin.
Tänäinen kissatappelu ei ollut minun mieleen. Jimmyä käy sääliksi, olisikohan Carlin ollut tarkoitus jäädä kokonaan isälleen eikä lähteä Nykkiin. Kun ei kuultu selitystä...
Olihan tuo Mandyn ja Nicolan nujakka jotenkin hätäsesti kyhätyn makuinen, mutta kyllä se muakin nauratti😄
Aijai, enpä ole nauranut Emmerdalen ääressä pitkään aikaan niin paljon kuin tänään Nicolan ja Mandyn vetäessä kunnon vapaapaini-shown!🤣
Muuten synttärit vaikuttikin aika aneemiselta. Vähän jengiä, pomppulinna? Ja oliko edes muita Angelin ikäisiä lapsia paikalla?
Mä luulen, että Juliette (en ole varma nimestä) aikoo palauttaa Carlin kuin lainassa olleen kirjan. Jimmy vaan ei järkytykseltään jäänyt kuuntelemaan häntä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Juliette (en ole varma nimestä) aikoo palauttaa Carlin kuin lainassa olleen kirjan. Jimmy vaan ei järkytykseltään jäänyt kuuntelemaan häntä loppuun.
Sellainen vaikutelma minullekin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kova vieraslista oli Angelican synttäreillä.
Nyt kun mainitsit niin oliko siellä edes muita kuin oma perhe? Kun näytettiin Marlonin ja Bobin lapsia, luulin että he olivat menossa synttäreille, mutta eivät menneetkään vaan just samaan aikaan pitivät jonkun oman piknikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaikutelma minullekin tuli.
Jimmy ja Nicola ei varmaan nyt eroakaan...? Sitähän tässä ennustellaan
Taisi Angelican synttärit olla korona ajan synttärit
Minusta tuo jakso vaikutti siltä kuin käsikirjoitus olisi unohtunut ja konkarit päätti tehdä vähän draamaa.
Gabby on jotenkin säälittävä tapaus. Haluaa ton ääliö Jamien kylkeensä sohvalle vaikka tietää sen olevan vaan esitystä. Saapahan edes hetken olla "ihanan" Jamien lähellä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo jakso vaikutti siltä kuin käsikirjoitus olisi unohtunut ja konkarit päätti tehdä vähän draamaa.
Ihan totta. Kyllä tuosta painista hieman impron maku jäi vaikka meillä ainakin naurettiin täysillä.😄
Vierailija kirjoitti:
JIPPII!!!! Parasta ikinä, kunnon kissatappelu Emmessä! Siis multa purskahti kahvit suusta lattialle, just siinä alussa kun Rodney sai vesipyssystä silmilleen! Olis saaneet hyvät pääsylipputulot, niillä olis maksanut Jimmyn velat!
Samalla selvisi, tai vahvistui tieto että Mandyn ponnari EI ollut aito! Sai poninhäntä kyytiä, ja ilmat lähti pihalle pomppulinnasta!!! LOL!!!
(Tuoksuikohan mansikalle Mandyn haarojen välissä Nicolalle) !
Älytöntä, kun akoilta purskahtelee kaikkia nesteitä milloin lattialle milloin näppikselle.
:D
Ehkä sitä pitää miettiä, että mitä oikeasti haluaa katsoa ja mitä ei. ;)
Myönnän, että munkin mielestä jaksot pysyy Katsomossa aivan liian lyhyen aikaa.