Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Leannan äiti kuollut allergiasta johtuvaan anafylaktiseen reaktioon? Sen takia Leanna lähentyi Berniceä kun sotki tämän kauneustökötteihin jotain ja Bernice sai tästä pahan ihoreaktion niin siinä Leanna pelästyi että Bernicelle käy samoin kuin äidilleen.
Hei niinhän se meni tosiaan.
Aika pöljä toi Liam on kun tolleen riehuu kun toiset haluaisivat ottaa osaa. Ja mitä toi Meena oikein yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Aika pöljä toi Liam on kun tolleen riehuu kun toiset haluaisivat ottaa osaa. Ja mitä toi Meena oikein yrittää.
Juntit eivät ymmärtäneet, ettei isä halunnut tyttärensä hautajaisiin muita.
Mikä siinä on nyt niin vaikea sinun tajuta?
Meena, Meena. Aina tyrkyllä joka paikkaan... tsiisus
Meena on kyllä niin röyhkeä! Ärsytti niin paljon moni asia. Tuppaa itsensä yksityisiin hautajaisiin. Kaikki muut kyllä ymmärsivät jäädä ulkopuolelle. Jopa Meenan miesystävä David. Miksi Meena nyt oli niin huolissaan Liamista? Siis tiedän toki, että on syyllinen, mutta tarkoitan muiden silmissä. Eikö tuo ollut varsin outoa käytöstä kyläläisten silmissä.
Ja se sormus. Sitä piti nyplätä ja vielä vahingossa se putosi sopivasti Liamin jalkoihin. Mutta kukaan ei taaskaan kuullut eikä nähnyt mitään, vaikka tuhansien arvoinen timantti kopsahti matolle hiirenhiljaisessa kirkossa. Kaikilla katseet vielä siihen suuntaan. Oli vaikea katsoa tuota!
Pienin paha oli Meenan pukeutuminen. Epäkunnioittavaa lompsia farkuissa ja nahkatakissa tuonne.
Jakobin kohtelua oli ikävä katsoa. Minusta hänellä oli kivasti päällään vaaleansinistä. Oli korrektia tai ei, niin hänelle se oli Leannan muistamista. Hyvin näytteli poika.
Tän takia mä tykkään spoilauksista. Meenan käytöstä on hieno seurata. Mitä kaikkea noin sairaassa päässä liikkuukaan. Huh, mitä käytöstä. Ihan pokkana vaan hautajaisiin ja lohduttamaan surevaa isää.
Tällä kertaa katsojat tietää kuka tappaja on, mutta aiemmin, kun vain spoilauksen kautta tiesi. Tappajien tunne-elämää on mielenkiintoista seurata. Vaikkakin fiktiivisten.
Nonii. Tulihan se sieltä, miksi Liam on niin Jacobia vastaan. Se syyttää Jakea Leannan kuolemasta. :(
Tiedän, että kestjussa on ollut puhetta aiemminkin tuosta emmerdalelaisesta tavasta kävellä ruumisauton perässä läpi kylän.
Edelleenkin kaunis tapa. Onko se yleistäkin briteissä, vaiko sarjaan kirjoitettu. En muista muissa ohjelmissa nähneeni moista.
Siinä pääsee kaikki halukkaat saattomatkalle, kuten nyt olikin Vic, Bernice, Chas...
Gabby ja Jake olisi voinut viedä saattoruusunsa haudalle jälkeenpäin. Pitäen oman juttunsa, pois Liamin katseilta.
Liam syyttää kaikkia Leannan kuolemasta paitsi murhaajaa, Meenaa. Tämän Liam päästää tyttärensä arkun äärellekin. Selviääköhän Liamille ja kyläläisille lopulta Meenan hirmuteot.
olisiko Englantilainen tapa? Ainakin kuninkaalliset tekee samaa. Sinne ei voi toki kuka tahansa liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Nonii. Tulihan se sieltä, miksi Liam on niin Jacobia vastaan. Se syyttää Jakea Leannan kuolemasta. :(
Tiedän, että kestjussa on ollut puhetta aiemminkin tuosta emmerdalelaisesta tavasta kävellä ruumisauton perässä läpi kylän.
Edelleenkin kaunis tapa. Onko se yleistäkin briteissä, vaiko sarjaan kirjoitettu. En muista muissa ohjelmissa nähneeni moista.
Siinä pääsee kaikki halukkaat saattomatkalle, kuten nyt olikin Vic, Bernice, Chas...
Gabby ja Jake olisi voinut viedä saattoruusunsa haudalle jälkeenpäin. Pitäen oman juttunsa, pois Liamin katseilta.
Ja hei miten ärsyttävää että Jacob ei saanut rauhassa siellä kirkossa jälkeenpäin jättää jäähyväisiä Leannalle, vaan Liam tuli sinnekin räyhäämään!!!!! Nokun mur.haaja-Meenan piti sekin käydä Liamille kuiskuttelemassa.
Suomessakin kävellään arkun perässä hautausmaalle. Se on usein hautajaisten surullisin ja arvokkain osa.
Kerran hautajaisissa oli kunnon lumipyry. Oli todella hieno hetki, kun kantajat toivat arkun kirkkoon. Mustat takit hienosti lumihiutaleiden peitossa. Ja tammiarkun pinta.
Jakobilta tosi hieno suoritus. Leyla kans upea. Liamin puhe katkes...
Emmerdalessa on ollut nyt hyviä aiheita esillä. Pistää ajattelemaan. Tuo Aprilin somekiusaaminen on niin tätä päivää. Sarjassa aikuiset oli juuri niin pihalla kuin yleensä ovatkin. Lasten maailma on aina erilainen kuin mitä oma lapsuus on ollut.
Liamin käytös surussa ja sen tuoma särö tuoreeseen avioliittoon on hyvä esimerkki siitä, että joskus rakkaus ei vaan riitä. Eivät toki ole Leylan kanssa eron partaalla, mutta vakavassa kriisissä, vaikka kumpikaan ei ole tehnyt mitään väärää. Yhtäkkiä vaan tapahtui kamalia ja se rakkaudenhuuma haihtui taivaan tuuliin. Elämässä voi käydä juuri noin eikä sitä osaa aavistaa (onneksi) mitenkään.
Jacob on lelliteltu pikkupoika. Oikea minä minä minä-ihminen.
Viis isän tahdosta, haitajaiset täytyy pitää niin kuin vieras pikkupoika määrää.
Vierailija kirjoitti:
Viis isän tahdosta, haitajaiset täytyy pitää niin kuin vieras pikkupoika määrää.
Niinpä...miettikää itseänne, jos olisitte Liamin paikalla.
Kuka teistä tykkäisi siitä, että joku naapurin hiphopparipoika tulisi vaatimaan musiikiksi jotain räppiä, jota itse ette voi sietää?
Tai punkkia a'la sexpistols...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis isän tahdosta, haitajaiset täytyy pitää niin kuin vieras pikkupoika määrää.Niinpä...miettikää itseänne, jos olisitte Liamin paikalla.
Kuka teistä tykkäisi siitä, että joku naapurin hiphopparipoika tulisi vaatimaan musiikiksi jotain räppiä, jota itse ette voi sietää?
Musiikista olen samaa mieltä, mutta ettekö te ihmiset ole olleet 18v.? Kyllä silloin oli omia juttuja ja vanhempien kanssa ei siinä iässä olla kovin tiiviisti. Kaverit tietää paremmin. Kuten vaikka se lempiväri. Nuoren ihmisen hautajaisissa saisi olla mielestäni eri meininki kuin isovanhempien. Ei nyt mitään klubimenoa, mutta ei ehkä tuollaista virsia mustissa puvuissa.
(Ohis; mikähän elokuva tai sarja oli sellainen, jossa nuoren hautajaisissa kulkue käveli perässä ja siinä soi Travisin Why does it always rain on me. Laulun sanat jatkui että "Is it because I lied when I was seventeen". Oli tosi koskettava. Itku tuli.)
Emiksessä kituutetaan ja kärvistellään Meenan kauheuksia ja varsinkin sitä , kun tuo eukko ei jää , eikä tule tänä vuonna jäämäänkään kiinni tekosistaan.
Lopulta käy varmaan kuten saippuasarjoissa yleensä käy, kun rikollinen/ roisto viimeinkin jää kiinni, niin sitten EI NÄYTETÄ kuin hyvin pikaisesti ja pintapuolisesti sitä miten uhrit reakoivat rikolliseen ( Nyt Meenaan) ja miten he suhtautuvat tekijään/ omiin valintoihinsa ja kaikkeen miten surutyössään toimivat...
Tuskinpa sitten näytetään miten Liam muistelee hautajais päivää, käytöstään läheisiinsä, ja miten laski murhaajan hautajaisiin .
Nyt vedetään äärimmilleen Meenan onnistumisia.
Miten sitten aikoinaan Benin ja Andrean läheiset reakoivat ?
Onko Aaron nyrkit pystyssä ? Ja Seikkailupuiston työkaverit raivoissaan ???
Miten Andrean pois menoon suhtautuu Charles ja Jamie ja Millie parka.... Ovatko kuten nyt on Liam..
Se nähdään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis isän tahdosta, haitajaiset täytyy pitää niin kuin vieras pikkupoika määrää.Niinpä...miettikää itseänne, jos olisitte Liamin paikalla.
Niin. Kysehän ei ole mun musan mausta, vaan kuolleen, jota muistellaan.
Leannan lempibiisit biisit eivät edes olleet räppiä tms. tämän päivän räimettä, vaan todella kauniit balladit.
Kunpa Liam olisi edes kuunnellut. Olisi olleet todella kaunis lisä tätimäiseen palvelukseen.
Mä tiedän nuorteni musan maun yms, että helposti suostuisin poika/tyttöystävän pyyntöön. Ehtona, että kaveri(t) esittäisi laulut, ettei levyltä.
Ehkä ne neonvalotaulut jäisi pois, mutta lempiväriin pukeutuminen oli kiva idea ja se kollaasi.
Mä olen muutenkin perinteitä vastaan ja lapseni todellakin ansaisivat oman näköiset lähtiäiset, arvokkuutta ja tyyliä unohtamatta.
Ainiin joo. Aaronilla menee vissiin liian hyvin, että pitää kiva puoliso poistaa kuvioista. Ei Aaron saa onnellinen.
Sitten taas juostaa pitkin poikin verenmaku suussa ja murjotetaan ja lyödään ketä vaan.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Liam syyttää kaikkia Leannan kuolemasta paitsi murhaajaa, Meenaa. Tämän Liam päästää tyttärensä arkun äärellekin. Selviääköhän Liamille ja kyläläisille lopulta Meenan hirmuteot.
Murhahenkilöt ja muita hirmutekoja tehneet paskiaiset ovat tainneet aina poistua sarjasta joko raudoissa tai arkussa. Pidän mahdottomana ajatuksena, että yhtäkkiä muutamien vuosien sisällä nämä Meenan teot tuosta vain unohdettaisiin, ja hänestä tulisi yhtäkkiä jokin rakastettu hahmo kyläläisten keskuudessa. Kysymys lienee siitä, että miten ja milloin Meena poistuu.
Eikö Leannan äiti kuollut allergiasta johtuvaan anafylaktiseen reaktioon? Sen takia Leanna lähentyi Berniceä kun sotki tämän kauneustökötteihin jotain ja Bernice sai tästä pahan ihoreaktion niin siinä Leanna pelästyi että Bernicelle käy samoin kuin äidilleen.