Tapasin illanistujaisissa yhden mukavan miehen, tultiin tosi hyvin juttuun
vaihdettiin somet ja hän laittoi viestiä haluaisinko lähteä hänen veljen kanssa treffeille. Tää mies johon tutustuin on itse naimisissa ja sen tiesin jo kun tapasimme. Hänen kumppanikin takasin samana iltana.
Mietin pitäisikö? Mies sanoi että hänen veljensä on rento maalainen, samanlainen kuin hän (huumorintajulta ja kiinnostuksenkohteiltaan). Kerroin ystävälleni ja ne pitivät outoja ehdotusta, mielestäni taas suloista.
Miten on? Enhän mä mitään menetä..
Kommentit (50)
Mene vain, ellei tyypistä tullut creepy olo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Hänen kanssa oli paljon juteltavaa ja oon itsekin puoliksi maalainen, hieman kaupunkilaistunut tosin. Mua vaan jännittää ihan kauheasti ja mietin ystäväni kommenttia. Ap.
Älä turhaan mieti nihkeän ystäväsi kommentteja. Kuten sanoit, mitä siinä menettääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Hänen kanssa oli paljon juteltavaa ja oon itsekin puoliksi maalainen, hieman kaupunkilaistunut tosin. Mua vaan jännittää ihan kauheasti ja mietin ystäväni kommenttia. Ap.
Ystäväsi on kade. Yleiselle paikalle tapaamaan, niin pääset pois, jos tilanne käy epämiellyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan mieti nihkeän ystäväsi kommentteja. Kuten sanoit, mitä siinä menettääkään.
Totta! Kaippa mä sitten lupaudun ja katsotaan mitä tuleman pitää. 🤪 Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi on kade. Yleiselle paikalle tapaamaan, niin pääset pois, jos tilanne käy epämiellyttäväksi.
Joo. Oon kyllä melko suora suustani, että jos ei nappaa, niin kerron sen usein heti. Ap.
Pyydä nyt edes kuva ensin, tiedä mikä puutarhatonttu se veli on.
Mene vaan, mutta älä hyppää heti sänkyhommiin.
Lähe ihmeessä. Sittenhän kaikki selviää. :)
Vierailija kirjoitti:
No oon ittekin melko lyhyt nainen. Mutta pyydän ja varmaan veljensä antaa mun somen hänelle tai toisin. Ap.
Ilmoitan nyt ensin että suostun pyyntöön! 😊
Noniin mene ihmeessä, eikait siinä menetä mitään jos ei saakkaan. Kiva ilta jonkun toisen sinkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Otitko ahnaasti pyllyyn?
Voi helvetti Teppo sun kanssas taas.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatontut voi olla ihan jees.
Olin saman valinnan edessä kuin Ap, päädyin naimisiin ja saatiin kaksi ihanaa (nyt jo aikuista) poikaa
Mene ihmeessä, kuten sanoitkin niin et menetä mitään, ja jos hyvin käy niin se voi kehkeytyä johonkin
Kumppaninkin tapasin.
Automattisyöttö kääntää sanoja. Ap.