Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
11161/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faithin näyttelijä on kyllä ainakin kymmenen vuotta ikäänsä (s.1960) vanhemman näköinen. Ihan hyvännäköinen nainen mutta tosiaan voisi olla jo päälle 70-vuotias.

Minäkin olen yllättynyt, että Faihin esittäjä on oikeesti vasta 62 v !

Luulin häntä noin 70 - 75 vuotiaaksi.

Me jokainen vanhenemme omaan tahtiimme.

Googlasin näyttelijän eikä hän siviilissä näytä noin vanhalta.

En ymmärrä tätä hinku aina pohtia, kuk anäyttää nuoremmalta jne. Mitä väliä, minkä ikäiseltä joku näyttää?

Ymmärrän kyl roolihahmojen ikiä pohtiessa . Joskus ne ovat ristiriidassa sen kanssa, minkä ikäistä hahmo esittää. Mut live-elämässä en myöskään jaksa tällaista pohtia.

Vierailija
11162/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites noi Ben ja Aaron? Jatkuukohan heidän onni?

Entäs Amy ja Matty?

Eikös Benistä tule yksi Meenan uhreista?

Älkää nyt hitossa yllyttäkö tuota paljasteluhullua!!!

Miten on yllytetty?

Siten että kyselette Meenan tulevista uhreista. Onhan tuo paljastelija jo muutamaan kertaan ne luetellut!

Täällä ei siis saa vastatata kysymyksiin ja se on sen vastaajan syy, jota vielä haukutaan hulluksi?

Täällä on joku palstapoliisi, joka kertoo mitä tänne saa kirjoittaa. Hirvittää tulla edes keskustelemaan, kun hyökätään heti kimppuun.

Juonipaljastuksista ymmärrän, et joku poliisina toimii, en muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11163/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, Brenda oli hehkeänä, nätti.

Ja kivat hiukset.

Tänään, torstaina oli Faith puolestaan aika nättinä siinä punaisessa peruukissa. Hän on ollut nuorena varmaan ihan kaunotar, hyvä kroppakin vielä👍

Faith on nyt vanhempanakin kaunis nainen.

Kaunis ja timmissä kunnossa, mutta otsasta ja kasvoista paistaa, kuinka ihmisen ihoa on kiristetty viimeisen päälle. Vaatiko tosiaan rooli Emmerdalessakin moista. Mandy pistettiin kai laihdutuskuurille .

Roolit ei moisia vaadi, ellei näyttelijä itse sitä halua. Pistoshoidot ja kiristykset ovat yleensä näyttelijän omia turhamaisuuksia. Ja onhan heillä elämässään ollut muitakin rooleja.

Miten niin Mandy laitettiin laihdutuskuurille? Hän aikoinaan lähti sarjasta tehdäkseen muita töitä. Siinä samalla laihdutti ja vuosia myöhemmin sitten alettiin taas puhumaan sarjaan palaamista.

Faithista nyt niin näe, että olisi viimeisen päälle kiristetty. Hänellä on vinkeet nenän varsi rypyt ollut nuorempanakin, ettei ne ainakaan ole minkään kiristys toimenpiteen tulos. Huulet näytti saaneen hieman täytettä viikko sitten jaksoissa. Toki on Sally Dexter joitain toimenpiteitä tehnyt, muttei mun mielestä nyt niin viimisen päälle. ;)

Faithin näyttelijä oli mm. Poldarkissa. En ekaks tajunnut, et on sama, vaikka ei mitenkään tunnistamaton kuitenkaan.

Missä roolissa oli Poldarkissa?

Mrs Chynoweth, 7 jaksoa, sen Poldarkin ekan rakkauden sukulainen. Tarkempaa en muista. Mut aika alussa sarjaa.

Vierailija
11164/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Dianekin sille Jamielle raivosi ja heitteli sen tavaroita pihalle? Itseähän se kiero Gabby työntyi humalaisen Jamien sänkyyn vaikka jätkä ei ollut alkujaankaan yhtään kiinnostunut. Pokkana meni vielä kartanoon asumaan mokoma ja on jo syyllistynyt petokseen lapsensa tulevan isoäidin rahoja varastaen.

Silti isoäidin silmin Diane toimi aivan oikein. Joku sentään sen yksinäisen lapsen puolella. Gabby teki sen, jota liian moni yksinäinen teinityttö tekee. Hankkiutuu raskaaksi, että olisi edes joku joka rakastaa.

Jamien pitäisi olla aikuinen mies. Kantaisi vastuunsa kännisistä teoistaan, eikä vinkuis kaduilla jatkuvasti.

Etoo koko jätkä. Jatkuvaa vikinää.

Vierailija
11165/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liv kyllä käyttäytyy kuin joku keski-ikäinen tai vanhempi alkoholisti. Ryyppää yksin kotonaan aamusta iltaan ja aina kirkasta. Moni nuori kaipaa ikäistään seuraa, vkl biletystä ja hauskanpitoa. Valitettavasti silläkin tyylillä osa alkoholisoituu lopulta, osa taas aikuistuu ja lopettaa baareissa pyörimiset kokonaan.

Liv näyttää jo koomiselta hahmolta pullonsa kanssa. Kuinkahan pitkälle tuotakin venytetään?

No, niin näyttää. Sitä on jo nyt venytetty tosi pitkään. Eikö ne nyt keksi Liville mitään muuta kuin ton vodkan juonnin? Okei, kävihän se mutsillaan mutta ryyppyreissuhan sekin sitten oli.

Tämä on vieläpä ihan naurettavaa. Tyttö juo vodkaa kuin vettä mutta ei koskaan vaikuta edes hieman humaltuneelta.. saati että vodkan maku tuntuisi suussa miltään. Siemailee sitä kuin .. vettä. Tosi huonoa näyttelemistä. Benin isän näyttelijä oli sentään vakuuttava känniläinen.

Sanoin eilen puolisolle oikein ääneen että näyttää naurettavalta tuo Liv kun jatkuvasti naukkailee tuota vodkaa + ettei ole edes kännissä. Itsehän olisin suurinpiirtein puolikuollut tuolla määrällä ja olen yli tuplasti Livin ikäinen.

Minkä ikäinen liv olikaan? Näyttää ihan lapselta.

Silloin äitinsä luona seikkaillessaan sanoi Aaronille olevansa 19vuotias. Hän on aikuinen ja saa itse määrätä itsestään ja viinoistaan.

Vierailija
11166/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai fiksu? Ei ole, eikä ole Leylakaan. Minun mielestä hautajaiset kuuluu Liamin järjestää omalla tavallaan.

Hän on sentään tytön ISÄ. Jacob vain jonkinlainen lyhytaikainen poikaystävä.

Leylakin vain katsoa möllötti, kun poika käskytti surevaa Liamia.

Ei ihme, jos hänellä käpy kärähti.

Valitettavasti näinhän se menee, ettei seurustelukumppaneilla tai edes mahdollisilla avopuolisoilla ole mahdollisuutta päättää mistään, jos nuorena kuolee.

Jacob on kyllä säätämässä sinne melkoista sirkusta neonvaloineen ja Du Lipoineen.. voihan tuo ainakin toteuttaa sen vaaleansinispukeutumisen halutessaan. Niitä se Liam ei voi repiä irti. Tai voi yrittää. Tosin nythän Liam kielsi muut vieraat, vain perheelle hautajaiset. Aidan takana on tilaa seisoskella.

Sanohan Leyla, että viime kädessä sureva vanhempi päättää hautajaisista.

Vierailija
11167/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei ei voi olla totta, miten kauan vatvotaan Leannen hautajaisia...

Voi ystävä hyvä, katoppa Kaunareita. Siitä on nyt ainakin viikko aikaa, kun Steffy ja sen ukko ammuttiin, ja sitä on vatvottu nyt siitä saakka. Kaikki ovat sairaalassa ja jokainen vuorotelleen huokailee Steffyn sängyn vierellä että sun täytyy nyt herätä. Ja vuorotellen jokainen on myös Sheilan kanssa vakuuttelemassa että ei oo ollenkaan paha ihminen hän. Hohhoijaa. Siis ainakin seitsemän jaksoa tätä ihan samaa, päivästä toiseen! Emmerdalessa tapahtuu miljoona asiaa siinä ajassa, kun tuossa yksi. 

Kuule, ei kiinnosta sekuntiakaan Kaunarit tai Salkkarit tai muutkaan Stalkkarit.

Ystävä hyvä.

Vain Emmerdale jutut.

ohis

Vierailija
11168/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam saisi ottaa Leylasta pikaeron ja palata Bernicen kainaloon.

Mä olen melko varma, että näin vielä tapahtuu.

Vierailija
11169/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihmisillä ei ole kuollut läheistä, kun on vaikeaa ymmärtää Liamia. Minä ymmärrän tuon sisäänpäin kääntymisen ja surussa vellomisen. Ei parissa viikossa ole siinä kunnossa lapsen kuoleman jälkeen, että hautajaiset on helppo järjestää.

Mutta onhan toki ihmisiä, jotka ei sure mitään. Työkaveri sai keskenmenon aika myöhään eikä ollut millänsäkään. Miehensä tosin oli surullinen ja olisi halunnut keskustella asiasta ja saada purettua sitä. Työkaverin mielestä vauvoja nyt voi tehdä uusia jne.

Vierailija
11170/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi ollut hyvä antaa nuorten pitää se muistohetki kuolinpaikalla ja hautajaiset sovinnolla Leannan isän tapaan. Vaaleansinistä pukeutumista kukaan tuskin olisi estänyt mutta ei olisi mikään velvoite koko saattoväelle pukeutua niin.

Vierailija
11171/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai eroa ja uutta suhdetta pitäisi alkaa tuossa vielä touhuamaan. Liamhan kipuilee jo nyt aivan äärirajoilla pysyäkseen edes järjissään. Eikä tuo mieli näytä nyt ihan kasassa olevan muutenkaan.

Vierailija
11172/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ihmisillä ei ole kuollut läheistä, kun on vaikeaa ymmärtää Liamia. Minä ymmärrän tuon sisäänpäin kääntymisen ja surussa vellomisen. Ei parissa viikossa ole siinä kunnossa lapsen kuoleman jälkeen, että hautajaiset on helppo järjestää.

Mutta onhan toki ihmisiä, jotka ei sure mitään. Työkaveri sai keskenmenon aika myöhään eikä ollut millänsäkään. Miehensä tosin oli surullinen ja olisi halunnut keskustella asiasta ja saada purettua sitä. Työkaverin mielestä vauvoja nyt voi tehdä uusia jne.

Monellakin on kuollut läheinen, eikä silti ole ilkkunut muille surijoille ja sulkenut muita pois kaikesta. En ole yhtäkään surijaa vielä tavannut, joka noin omanapaisesti toimii. Yleensä ei ole energiaa muiden poissulkemiseen, vaan antaa muiden auttaa ja olla lähellä.

Itse olen sulkeutuva surija. Mä haluan olla yksin. Enkä silloinkaan sulkenut ketään halukasta hautajaisista.

Vierailija
11173/44653 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liamin sureminen alkaa kyllä riipiä katsojan hermoja, mutta hyvää näyttelijäntyötä kyllä! Sillä ihan juuri noin sivullisia raivostuttavaa voi surevan ihmisen käytös olla ihan oikeassa elämässä (on nähty ja koettu), semminkin kun Liam ei saanut mitään kriisiapua.

Leylalle sopii toi synkistely, näyttää todella kauniilta ja kohtalokkaalta vakavana.

Törkeää käytöstä Jacobilta ruveta päsmäröimään hautajaisista, lähin omainen nyt kuitenkin päättää. Mikä estää pitämästä omaa muistotilaisuutta ystävien kesken missä soittaa poppia ja katsella kollaaseja ym?

Miksei pappi sovi hautajaisista kirkon tiloissa tms jossa rauhallista, kahvila kuin hollitupa tuollaisista asioista keskusteluun?

Sääliksi kävi kyllä Paddya kun Liam tällekin raivosi.

Joku mietti sitä kun April niin synkeä nykyään, sillainhan sitä tuppaa käymään kiusatulle lapselle/nuorelle. Mielestäni hyvä että somekiusaus otettu aiheeksi mutta Marlonin tapa ratkoa sitä vaikuttaa vähän kummalta.

Vierailija
11174/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eroa ja uutta suhdetta pitäisi alkaa tuossa vielä touhuamaan. Liamhan kipuilee jo nyt aivan äärirajoilla pysyäkseen edes järjissään. Eikä tuo mieli näytä nyt ihan kasassa olevan muutenkaan.

Eihän se mikään uusi suhde olisi.

Eikös Leanna ollut heidän yhteinen lapsi? Unohtakoot Leylan. Nythän Liam tuntee melkein vihaa häntä kohtaan kuin myös itsekästä Jacobiakin.

Uskon, että Liam vielä rakastaa Bernicea.

Vierailija
11175/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna ei ole Bernicen lapsi vaan Leannan äiti on kuollut. En muista onko sanottu mihin kuoli.

Vierailija
11176/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leanna ei ole Bernicen lapsi vaan Leannan äiti on kuollut. En muista onko sanottu mihin kuoli.

Olisko syöpään?

Vierailija
11177/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun Jacob niin kiihkeästi haluaa puuttua Leannen hautajaisten järjestelyihin. Liamin ei ole helppo haudata lastaan.

Vierailija
11178/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpään tai johonkin muuhun sairauteen Liamin eka vaimo ja Leannan äiti Lara kouli. Liamillahan oli Bernicen ja Laran välissä Mayakin kai vuosia.

Vierailija
11179/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Liam on nyt muutenkin hulluuden , raivopäisyyden ja surun syövereissä, niin vois vaikka hulluuspuuskassaan haksahtaa Bearniceen.

Mutta vain hulluuksissaan.

Ei muuten.

Leyla on jo kärsinyt Liamin agressioita liian paljon.

Leyla voisi jättää Liamin ihan millä sekunnilla tahansa.

Kuitenkin Leyla rakastaa ( huom : vielä ) Liamia, he ovat normi oloissa kuin luodut toisilleen.

Ei Bearnice todellakaan sovi Liamille.

Vierailija
11180/44653 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, Liam ja Bernice kuuluu yhteen

Ketju on lukittu.