Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
8761/44653 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan Debbietä, mutta ei Charity mun mielestä Debbielle niin pahasti tehnyt että koko suvun tarvitsisi sen takia hylätä. Kaikki mitä Charity teki Debbielle oli nähdäkseni että vikitteli Alia ja sanoi Alille asioita mitä Al tiesi muutenkin. Ei Charity tiennyt että Al nauhoittaisi kaiken. Charityn ja Alin väliset seksisessiot tai niiden puute taas eivät kuulu Debbielle mitenkään, koska Debbie ei ole enää parisuhteessa Alin kanssa.

Noahin läpsäytys toki on tuomittavaa, mutta silti Dinglet käyttäytyvät niin kuin Debbielle olisi tehty pahemmin.

Vierailija
8762/44653 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jää kaipaamaan Debbietä, mutta ei Charity mun mielestä Debbielle niin pahasti tehnyt että koko suvun tarvitsisi sen takia hylätä. Kaikki mitä Charity teki Debbielle oli nähdäkseni että vikitteli Alia ja sanoi Alille asioita mitä Al tiesi muutenkin. Ei Charity tiennyt että Al nauhoittaisi kaiken. Charityn ja Alin väliset seksisessiot tai niiden puute taas eivät kuulu Debbielle mitenkään, koska Debbie ei ole enää parisuhteessa Alin kanssa.

Noahin läpsäytys toki on tuomittavaa, mutta silti Dinglet käyttäytyvät niin kuin Debbielle olisi tehty pahemmin.

Olikohan tämä nyt Debbien roolin näyttelijän lopullinen poistuminen sarjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8763/44653 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea kuvitella, että nuorimies(vinny) kykenee nukkumaan nuoren naisen(liv) vieressä ilman taka-ajatuksia. Vaikka kuinka itselleen vannottaisi että 'nukutaan tässä nyt vaan' niin valojen sammuttua ja yön pimentyessä voi itsekontrolli pettää. Helposti lähti pauli huppumiesten mukaan, minä olisin tiputtanut ainakin toisen niistä.

Mulla on menny ohi, millanen diili Vinnyllä ja Livillä on? Seurustelevat mutta Vinnyn seksuaalisia paineita ei pureta mitenkään?

Vierailija
8764/44653 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tämä nyt Debbien roolin näyttelijän lopullinen poistuminen sarjasta.

Minua ei haittaisi jos olisi.

Vierailija
8765/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vähän arveluttamaan oliko Paulin itse järjestämä "kidnappaus"? Osasi niin sopivasti kutsua Mandyn paikalle. Paul varmaan kelaa, että Liviltä sitten pummataan nuo tarvittavat 4000?

Vierailija
8766/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea kuvitella, että nuorimies(vinny) kykenee nukkumaan nuoren naisen(liv) vieressä ilman taka-ajatuksia. Vaikka kuinka itselleen vannottaisi että 'nukutaan tässä nyt vaan' niin valojen sammuttua ja yön pimentyessä voi itsekontrolli pettää. Helposti lähti pauli huppumiesten mukaan, minä olisin tiputtanut ainakin toisen niistä.

Mulla on menny ohi, millanen diili Vinnyllä ja Livillä on? Seurustelevat mutta Vinnyn seksuaalisia paineita ei pureta mitenkään?

Liv on rehellisesti kertonut olevansa aseksuaali, Vinnie on sen hyväksynyt, joten olisi outoa alkaa nyt seksiä vaatimaan.

Vierailija
8767/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi vähän arveluttamaan oliko Paulin itse järjestämä "kidnappaus"? Osasi niin sopivasti kutsua Mandyn paikalle. Paul varmaan kelaa, että Liviltä sitten pummataan nuo tarvittavat 4000?

Paul on niin kiero ja inhottava, että ei kiinnosta hänen kohtalonsa.

Kyllä on pelihimo vienyt ukkoa!

Vierailija
8768/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul on niin kiero ja inhottava, että ei kiinnosta hänen kohtalonsa.

Kyllä on pelihimo vienyt ukkoa!

Ei muakaan tässä Paulin kohtalo huoleta mutta harmi, jos Mandyä ja mahdollisesti Liviäkin kusetetaan.

Vierailija
8769/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin oitis, että se oli Paulin järjestämä juttu.

Vierailija
8770/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin oitis, että se oli Paulin järjestämä juttu.

Olet niiiin nopeaälyinen.🤭

Vierailija
8771/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charity on Debbien äiti. Kyllä äidin pitää olla lapselleen (olkoonkin aikuinen) lojaali, jos lapsen kanssa on hyvät välit. Charity tiesi kuinka katalasti Al oli pettänyt Debbien ja Debbie oli toiminut vanhempiensa oppien mukaan. Siitä huolimatta Charity meni hölöttämään sen juonikuvion. Se kertoo sellaisesta epäluotettavuudesta ja ilkeästä luonteesta, että syytäkin olisi suvun kääntää selkänsä.

Al tuossa voitti. Sai totuuden julki ja sai työnsä takaisin.

Hahmona Charity on kyllä todella mainio, vaikka ärsyttääkin.

Vierailija
8772/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että aloitan aikaistetun viikonlopun Emmerdalen katsomisen osalta. Mandy ja Vinny uskomattoman rasittavia. Uuden papin kitisevä poika raivostuttaa. Rishin surkea ilme ärsyttää. Alista olisi ollut miljoonan punnan paikka päästä kirjoittaa kunnon nöyryytyksellä pois sarjasta, mutta jonkun/joidenkin mielestä on sitten niin vetovoimainen ja mielenkiintoinen hahmo/näyttelijä, että väkisin pitää jättää sarjaan pyörimään. Voi nenä. Normisettiä taas käsikirjoittajilta jättää myös Debbien ärsyttävä sydänsairas teinityttö Emmerdalen kylään, samalla kun äiti painuu takaisin kultakaivokselleen Skotlantiin ja ylläpitämään Hotelli Debbietä, jonne majoittuu kuulemma puolet suvusta aina kerrallaan. Varmasti taas mielenkiintoisia ja tärkeitä juonikuvioita luvassa sarjan teinikatraallekin, kun äiti ja tytär erotetaan noin luontaisesta syystä johtuen. 

Uudella tarmolla taas maanantaina Emmerdalen pariin. Olen valmis pettymään, mutta vasta ensi viikolla. 

Vierailija
8773/44653 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle tuolla papin pojalla on tilittää Luken homotaustaa? Eikö sillä lakimiehenä ole töitä tai mitään muutakaan sisältöä elämässään?

Vierailija
8774/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle tuolla papin pojalla on tilittää Luken homotaustaa? Eikö sillä lakimiehenä ole töitä tai mitään muutakaan sisältöä elämässään?

Sanos muuta. Kerrankin tuli hyvännäköinen tumma mies kylään ja osoittautui pikkusieluiseksi kiusaajaksi.

Vierailija
8775/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Luken ja Aaronin suhde olisi ihan hyväkin asia. Luke on aika kiltti ja tasapainottaisi Aaronia. 

Vierailija
8776/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ei muista, kun Bob ja Gennie (Brendan tytär) menivät sänkyyn.

Vierailija
8777/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ja jotenkin vanhanaikainen juonikuvio ylipäätään. Tulee mieleen 2000-luku, kun homoutta käsiteltiin sarjoissa ensimmäisiä kertoja kunnolla, kuten esimerkiksi tämän vuosina 2006-2008 esiintyneen Grayson Sinclair -hahmon kohdalla (https://en.wikipedia.org/wiki/Grayson_Sinclair).

Vierailija
8778/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vähän sääliksi charityä, hän on haavoittuvainen ja hukassa. Järkyttävää että hänen omat lapsensa vihaavat häntä. Mutta charity haluaa vain heidän parastaan. Charity ei ole yhtä paha niin kuin Kim. Charity ei ole huono äiti. Jotenkin Debbien syy, että jättää sarahin charitylle ja itse lähtee skotlantiin. Ja Debbie jäkättää ja jäkättää, ihme että charity on kyllästynyt vahtimaan sarahia.

Vierailija
8779/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Se Ethan olisi voinut pitää suunsa kiinni ja pitää huolta omista asioistaan. Mikä oikeus hänellä oli tulla hämmentämään toisten elämää...typerä hahmo ja typerästi kirjoitettu juttu.

Vierailija
8780/44653 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mandy😄.

Päivän naurut hurjasta esityksestä😁😁

Ketju on lukittu.