Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Mua toi Matty ja Amy ihmetyttää. Matty ei kai ole leikkauttanut genitaalejaan. Jotenkin muutenkin tuntuu, että hänen trans-taustansa sivuutetaan tässä "romanssissa".
Ja niin epäsopiva pari muutenkin, ei hyvä.
Ei Spoilauksia, pliis⁉️❗
Kuka tahansa osaa kuuklettaa, jos niitä itselleen haluu.
Älkää pilatko kivaa ketjua❗
Vierailija kirjoitti:
Mua toi Matty ja Amy ihmetyttää. Matty ei kai ole leikkauttanut genitaalejaan. Jotenkin muutenkin tuntuu, että hänen trans-taustansa sivuutetaan tässä "romanssissa".
Kauanhan Matty on ollut jo sarjassa Mattyna. Tuskin kukaan enää ihmettelee hänen sukupuolen vaihdosta, kun ei sitä aiemmin ole sarjassa käsitelty paljonkaan.
Minua ihmetyttää monetkin parit, saippuasarjassa on ihan sama, mitä kenenkin pöksyissä on.
Amy voisi saada jonkun paremmankin kuin jonkun puolimies-Mattyn? Huono pari, ei tippakaan kemiaa noilla.
Tuo on kieltämättä mainio tilanne alilla nyt, pääsi debbien äidin kanssa sekstailemaan. Kunnon kosto rahojen pöllimisestä, saa äidin ja tyttären välit sotkettua. Mikä tuossa alissa naisiin mahtaa vedota, rajaton itsevarmuus kaiketi? Mattya ei voi kovin miehiseksi sanoa, taitaa amy olla tiedostamattaan naisiin päin. Tulisipa maya takaisin, sitä oli mukava saurata, hymy aivan valloittava samoin kuin priyalla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Itseltäni meni ohi Mattyn paluu ja sivuutin sen. Pitkään mietin, että hahmossa on jotain merkillistä. Yritän asetella sanani oikein; tarkoitus ei ole olla epäkunnioittava. Mattysta ei saa irti sellaista kemiaa, jollaista aikuishahmolla odottaisi olevan.
On ujoja, kuten Marlon, tökeröjä kuten Paddy, jäyhiä kuten Cain ja suoraviivaisia kuten Al. Matty vaan.. on. Vähän kuin 10-vuotias poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanhan Matty on ollut jo sarjassa Mattyna. Tuskin kukaan enää ihmettelee hänen sukupuolen vaihdosta, kun ei sitä aiemmin ole sarjassa käsitelty paljonkaan.
Minua ihmetyttää monetkin parit, saippuasarjassa on ihan sama, mitä kenenkin pöksyissä on.
Minä ihmettelen, nyt kun hänellä on tämä romanssi meneillään. Parisuhteissa genitaaleilla on paljon merkitystä, joten ihmettelen miksei ole sanallakaan mainittu sitä että Mattylla on eri genitaalit kuin mihin Amy on seksissä tottunut. Amy on tietääkseni harrastanut seksiä tähän mennessä vain biologisten miesten kanssa, joten ihme ettei Matty-romanssi ole herättänyt minkäänlaista pohdintaa tähän liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mattyn näyttelijä oikeesti trans jotenkin naisen oloset kasvonpiirteet
Vierailija kirjoitti:
Amy voisi saada jonkun paremmankin kuin jonkun puolimies-Mattyn? Huono pari, ei tippakaan kemiaa noilla.
itse pidän miehenä amya kylän epämielyttävänä naisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tylsäksi tää nyt käy, kun noi kaksoset piinaa Ericia 🥱
Ärsyttää oikeasti kun pilkkaavat vanhaa miestä!
Tyypillisiä tämän ajan someteinejä, tulee mieleen yksikin risumies videot, porukalla kiusataan vanhoja ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tylsäksi tää nyt käy, kun noi kaksoset piinaa Ericia 🥱
Ärsyttää oikeasti kun pilkkaavat vanhaa miestä!
Tyypillisiä tämän ajan someteinejä, tulee mieleen yksikin risumies videot, porukalla kiusataan vanhoja ihmisiä
nehän kiusas sen hengiltä kun ei kai stressiä kestäny enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näyttelijä on oikeasti trans ja olen samaa mieltä kasvonpiirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattyn näyttelijä aloitti transition mieheksi 2012 ja on käynyt kolmessa leikkauksessa: https://emmerdale.fandom.com/wiki/Ash_Palmisciano
Ällöttävää, kun Charity ja Al päätyi sänkyyn. Al on just ollut suhteessa Debbien kanssa. Menee kohta Kauniit ja rohkeat -touhuksi. Brookekin kiersi vävyn, appiukkonsa jne.
Miten Cain pystyy noin vaan lähtemään lomalle, kun vasta intti Amyn kanssa, että Kylen pitää asua hänen (siis Cainin) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, kun Charity ja Al päätyi sänkyyn. Al on just ollut suhteessa Debbien kanssa. Menee kohta Kauniit ja rohkeat -touhuksi. Brookekin kiersi vävyn, appiukkonsa jne.
Eihän päätynyt! Katso ohjelma ennenkuin kommentoit.
Charity sanoi Alille että Debbie hakkeroi Alin tilit ja siirsi rahat. Miten minulla oli sellainen käsitys että tekijä oli Priya?
Vierailija kirjoitti:
Charity sanoi Alille että Debbie hakkeroi Alin tilit ja siirsi rahat. Miten minulla oli sellainen käsitys että tekijä oli Priya?
Priya ne salasanat ainakin hankki.
tulispa Sadie takaisin......