Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että mulla kohta katkeaa verisuoni päästä tän Paulin ja Vinnyn takia. Ukko kusettaa minkä ehtii, varmaan lavasti tuon kidnappauksenkin ja Vinny itkee isänsä perään joka melkein on hakannut poikansa kuoliaaksi useamman kerran. En jaksa enää, tää on jatkunut jo varmaan vuoden eikä loppua näy.
Miten niin varmaan lavasti? Tulihan tuo jo selväksi. Niinhän se nimenomaan teki.
Miksi ihmeessä Victoriaa haittaisi jos Luke on joskus aiemmin ollut miehen kanssa? Onhan Victorian velikin homo joten luulisi suvaitsevuutta löytyvän.
Mattyn ja Amyn suhteessa ei kemiaa ole eikä Rhonan ja Marlonin. Samaa mieltä aiempien kommentoijien kanssa. Molemmat parit ovat enemmän kuin kavereita joilla on hyvät jutut ja hauskaa yhdessä.
Rhona ärsyttää muutenkin ja sen sekainen silmillä roikkuva tukka. Katsomossa aina kelaan kaikki kohdat joissa Rhona on.
Ja Paul jatkaa vedonlyöntiään..
Vierailija kirjoitti:
Käy vähän sääliksi charityä, hän on haavoittuvainen ja hukassa. Järkyttävää että hänen omat lapsensa vihaavat häntä. Mutta charity haluaa vain heidän parastaan. Charity ei ole yhtä paha niin kuin Kim. Charity ei ole huono äiti. Jotenkin Debbien syy, että jättää sarahin charitylle ja itse lähtee skotlantiin. Ja Debbie jäkättää ja jäkättää, ihme että charity on kyllästynyt vahtimaan sarahia.
Mun mielestä Charity on ihan hirvittävän huono äiti. Itse äitinä mietin aina omia tekemisiäni ja sanomisiani niin, ettei lasten tarvitse niistä kärsiä, yritän olla aina apuna ja tukena ja sellainen lämmin hahmo, johon lapseni voivat aina luottaa. Monesti oon katsonut Emmerdalea ja miettinyt, että onpa monta todella p*skaa äitiä pesiytynyt tuonne pikkukylään. Charity kyllä kaikista surkein. Dawnkin on aika surkea. Puhuu kyllä kovasti, että haluaa Lucasin takaisin jne. mutta silloinkin kun Lucas asui heidän luonaan, Dawn lähti muutamaksi viikoksi (?) pois kotoa ongelmiensa takia. Nyt on monet kerrat joutunut skippaamaan tapaamisia lastenvalvojan kanssa, tai myöhästynyt niistä jne.
Saakohan Mandy vielä tietää ” miehensä” petollisuutta ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Victoriaa haittaisi jos Luke on joskus aiemmin ollut miehen kanssa? Onhan Victorian velikin homo joten luulisi suvaitsevuutta löytyvän.
Victoria vissiin toivoi, että Luke olisi kertonut jo aiemmin ja tuntui pelkäävän, että Luke salaa muutakin. Ja niinhän se taitaa tehdäkin. Ethanin puheiden mukaan Lukellä ei ollutkaan mikään "pelkkä" yhden illan juttu miehen kanssa vaan joku suhde?
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Mandy vielä tietää ” miehensä” petollisuutta ?
Varmaan kestää vielä piiiitkääään ennen kuin koko juttu lyömisineen päivineen selviää.
Minusta 19-vuotias ei ole mitenkään hirveän nuori tulemaan äidiksi.
Minä en kyllä haluaisi nähdä tracyn synnytystä vesiammeessa. Ajatuskin hirvittää, ei ihme että nate epäröi. Ei ole isän paikka tuolla. David ei oikein lämpene meenalle. Toki, olihan priya paljon upeampi heila kuin (jotenkin lässähtänyt) meena. Aika luonnollista, että kim haluaa lisää lapsenlapsia kun millien käynnit mummolassa ovat kortilla.
Surkeita ja väkinäisiä ovat kaikki uudet suhdekyhäelmät kylässä tällä hetkellä. Tuo Davidin ja Meenankin juttu... David on suorastaan vastahakoinen eikä ole vaikuttanut missään vaiheessa ihastuneelta, todella mielenkiintoinen "suhde".
Tärkeitä asioita palstalaisille: Emmerdale, Damiano, Kauniit ja rohkeat, Meghan ja Harry, Bachelorit. Maailma ympärillä voi räjähtää, mutta nämä!
Tökeryyden huippu: Tracy esittelee leikkaamansa sormen "verta" ja muksis...äijä kaatuu lattialle, ei loukkaa mitenkään itseään, vaan reippaana poikana kiepsahtaa hetkessä ylös. Kyllä on hätäsesti kyhätty nyt sarjaa kasaan.
Ei ole kuin rippeet jäljellä ihanasta Emmerdalesta.😓
Vierailija kirjoitti:
Surkeita ja väkinäisiä ovat kaikki uudet suhdekyhäelmät kylässä tällä hetkellä. Tuo Davidin ja Meenankin juttu... David on suorastaan vastahakoinen eikä ole vaikuttanut missään vaiheessa ihastuneelta, todella mielenkiintoinen "suhde".
Joo. Niiden välille ei kyllä ole onnistuttu kehittämään mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tökeryyden huippu: Tracy esittelee leikkaamansa sormen "verta" ja muksis...äijä kaatuu lattialle, ei loukkaa mitenkään itseään, vaan reippaana poikana kiepsahtaa hetkessä ylös. Kyllä on hätäsesti kyhätty nyt sarjaa kasaan.
Ei ole kuin rippeet jäljellä ihanasta Emmerdalesta.😓
Äijä putosi maahan ja nousi istumaan salaman nopeasti.🤭
Vierailija kirjoitti:
Tärkeitä asioita palstalaisille: Emmerdale, Damiano, Kauniit ja rohkeat, Meghan ja Harry, Bachelorit. Maailma ympärillä voi räjähtää, mutta nämä!
Pitäiskö sitä mennä jo väestönsuojaan? Varmuuden vuoksi?
Gabby onkin nuoresta iästään huolimatta ovela peluri.
Vierailija kirjoitti:
Gabby onkin nuoresta iästään huolimatta ovela peluri.
Ärsyttävä se ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Juuri silloin kun maailma ympärillä voi räjähtää, tarvitsen vastapainoksi tällaista kevyttä ajateltavaa jotten sekoa vielä enemmän kuin olen jo.
Voi luoja että mulla kohta katkeaa verisuoni päästä tän Paulin ja Vinnyn takia. Ukko kusettaa minkä ehtii, varmaan lavasti tuon kidnappauksenkin ja Vinny itkee isänsä perään joka melkein on hakannut poikansa kuoliaaksi useamman kerran. En jaksa enää, tää on jatkunut jo varmaan vuoden eikä loppua näy.