Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
8481/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingleille pitäisi nyt saada uusi ja jämäkkä suvun päämies. Cain alkaa jo menettää arvovaltaansa eikä Natestakaan oikein ole siihen. Jospa Sara löytäisi oikein kunnon alfauroksen miehekseen.

Vierailija
8482/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

Huh, miten komea pari nämä vasta kihlautuneet Leen ja Luken näyttelijät. Paljon onnea! ❤️ Pääsisipä kärpäsenä kattoon heidän makuuhuoneeseensa...

Ai kyyläämään dogistyleä?

Onko mulla jäänyt joku jakso väliin kun en ole huomannut Emmessä Lee ja Luke- nimisiä henkilöitä??? Tietääkseni olen kattonut joka jakson vai lienenkö nukahtanut joskus. Eivät ainakaan päähenkilöitä vai liekö jostain toisesta sarjasta tullut kommentti vahingossa tänne...

Ovat emmestä,Wendyn poikia. Luke kuoli kun Robert tappoi sen ja Lee heilastelee(tai ainakin heilasteli) Victorian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dingleille pitäisi nyt saada uusi ja jämäkkä suvun päämies. Cain alkaa jo menettää arvovaltaansa eikä Natestakaan oikein ole siihen. Jospa Sara löytäisi oikein kunnon alfauroksen miehekseen.

Siinä menee vuosi ennen kuin jostain pojan koltiaisesta kasvaa alfauros. Mutta jos debbie nai tuon alin, saadaan dingleille miehekäs suvun päämies.

Vierailija
8484/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi => vuosia

korjaus aiempaan.

Vierailija
8485/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

Huh, miten komea pari nämä vasta kihlautuneet Leen ja Luken näyttelijät. Paljon onnea! ❤️ Pääsisipä kärpäsenä kattoon heidän makuuhuoneeseensa...

Kyllä niitä muitakin asentoja on, jos oma miehesi ei muuhun suostu kannattaa harkita paperipussia.

Mä olen heteromies, mulla vaimo, naispuolinen.

Vierailija
8486/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

Kyllä niitä muitakin asentoja on, jos oma miehesi ei muuhun suostu kannattaa harkita paperipussia.

No kai se vaimo heteromiehellä yleensä on nainen ilman, että se pitää erikseen kertoa.

Vierailija
8487/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

No kai se vaimo heteromiehellä yleensä on nainen ilman, että se pitää erikseen kertoa.

Ehkä se on viisainta varmentaa, että kaikki sen varmasti ymmärtää.😊.

Eri

Vierailija
8488/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

Onko mulla jäänyt joku jakso väliin kun en ole huomannut Emmessä Lee ja Luke- nimisiä henkilöitä??? Tietääkseni olen kattonut joka jakson vai lienenkö nukahtanut joskus. Eivät ainakaan päähenkilöitä vai liekö jostain toisesta sarjasta tullut kommentti vahingossa tänne...

Ovat emmestä,Wendyn poikia. Luke kuoli kun Robert tappoi sen ja Lee heilastelee(tai ainakin heilasteli) Victorian kanssa.

Ai niin ; joo mutta kun en ole kumpaakaan pitänyt homoina.. Leehän oli niin rakastunut Victoriaan. Ei himpskatti, nythän mä hokasin että siellä aiemmin puhuttiinkin heidän NÄYTTELIJÖISTÄ! Apua, luin noi uudet viestit aamulla herättyäni , kahvin tippumista odotellessa. Kantsii ehkä pestä unihiekat ensin ja sit vasta alkaa lukemaan! Noh, hauskuutta tähänkin päivään...! :))

Vierailija
8489/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debbien hahmo on kyllä nykyään ihan outo. Kauhea räksyttäjä ja niin umpinegatiivinen. Oikea vastarannankiiski. Vaan entä kun Al tulee ja sanoo, että lähde lapsesi kanssa Skotlantiin huomenna, ei kerrota meidän suhteesta kellekään kun ne nousee meitä vastaan, niin minuutissa Debs on että "you're right".

Ja siis miten tuo suhde olikaan alkanut? Charity on lähettänyt Alin Yorkshiresta Skotlantiin autokorjaamolle?? Ei löytynyt lähempää.

Vierailija
8490/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Debbien hahmo on kyllä nykyään ihan outo. Kauhea räksyttäjä ja niin umpinegatiivinen. Oikea vastarannankiiski. Vaan entä kun Al tulee ja sanoo, että lähde lapsesi kanssa Skotlantiin huomenna, ei kerrota meidän suhteesta kellekään kun ne nousee meitä vastaan, niin minuutissa Debs on että "you're right".

Ja siis miten tuo suhde olikaan alkanut? Charity on lähettänyt Alin Yorkshiresta Skotlantiin autokorjaamolle?? Ei löytynyt lähempää.

Just niin, olen ajatellut samaa! Liian  yliolkaisesti kuitataan monet asiat epämääräisillä puolen minsan ohimennen maininnoilla! Pysypä siinä sit kärryillä jos et silmä tarkkana ole joka sekunti vahtimassa töllön äärellä! Mulla on monta asiaa jäänyt vaivaamaan sen takia.

Ja niinpä; eiköhän Debbien näyttelijää (en koskaan muista nimiä) harmita näytellä noin elämäänsä kyllästyneen näköistä hahmoa. Harvoin pääsee hymyilemään...ties kunka kaunis olisi hymyillessään!?

Vierailija
8491/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisäys edelliseen; just tuotakin olen miettinyt että missä ne Al ja Debbie oikein tapasivat ja miten se alkoi. Nyt vasta ohimennen mainittiin...

Vierailija
8492/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni Al oli jossain työreissulla Skotlannissa ja pulassa autonsa kanssa. Charity sitten mainitsi Debbiestä.

Vierailija
8493/44652 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistaakseni Al oli jossain työreissulla Skotlannissa ja pulassa autonsa kanssa. Charity sitten mainitsi Debbiestä.

On siinä melkoinen bisnesmies, kun ei itse löydä autokorjaamoa. Puhelin on kasvanut käteen mutta siinä tuntuu olevan linja auki vain Debbielle.

Vierailija
8494/44652 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä kaikki jutut Meenasta(seuraan Emmerdalea instassa ja Youtubessa) mutta silti, kiva saada huomionhakuinen, pirskahtava persoona mukaan, kun kaikki muut ovat olleet niin mutruina viimeaikoina.

Vierailija
8495/44652 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

Päinvastoin..Lee raiskasi Vicin ja Rob tappoi sen. Lukenut kans Vic seurusteli vähän aikaa.

Vierailija
8496/44652 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja kirjoitti:

Päinvastoin..Lee raiskasi Vicin ja Rob tappoi sen. Lukenut kans Vic seurusteli vähän aikaa.

Lukenut=Luke

Vierailija
8497/44652 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa saada Ai kyytiä...

Vierailija
8498/44652 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti! Jos Cain saa tietää se käy hieman taputtelemassa Debsin poikaystävää. Ei ole ennenkään heistä tykännyt.

Vierailija
8499/44652 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti! Jos Cain saa tietää se käy hieman taputtelemassa Debsin poikaystävää. Ei ole ennenkään heistä tykännyt.

Tätä nykyä cain soittaa vain suutaan, sillä ei ole enää luonnetta "taputella" yhtään ketään. Turha jätkä. Ei alille tule ainakaan yllätyksenä että salasuhde paljastui, tuppukylässä muutama asukas ja kaikki tuntevat kaikki. Nyt näyttää siltä, että willin ja kartanon rouvan välillä on intohimoa, jos marlonin ja rhonan väliltä sitä uupuukin.

Vierailija
8500/44652 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale-Fani kirjoitti:

Tiedän kyllä kaikki jutut Meenasta(seuraan Emmerdalea instassa ja Youtubessa) mutta silti, kiva saada huomionhakuinen, pirskahtava persoona mukaan, kun kaikki muut ovat olleet niin mutruina viimeaikoina.

Vai vielä pirskahtava persoona? Mun mielestä Meena on itseään täynnä oleva umpikiero muija.

Ketju on lukittu.