Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä Dianea pitkästä aikaa. kiva että joskus muistetaan Sarahilla olevan muutakin sukua kuin Dinglet. Muuten tuntuu sarja junnaavan ja pahasti. Tämä uusi pastori Charleskaan ei täällä ainakaan sen kummemmin herättänyt kiinnostusta.
Diane on valtavan kaunis hymyillessään. Ja vaikkei hymyilisikään. Mä olen aina tykännyt hänestä.
Onko hän jo 70v? Ehkä jotain korjausta tehty kasvoille, mutta on luonnollisen näköinen.
On 72-vuotias. Minustakin hän on tosi sievä. Nätimpi kuin nuorempana, jolloin oli tummat hiukset.
Ihanaa että täällä on muitakin Diane faneja.
Minusta on ihan luonnollisen näköinen eli jos jotain on tehty niin ei ole vedetty överiksi
Olipa ärsyttävän tyhmästi tehty tuo Marlonin ja Rhonan treffailu. Ikään kuin eivät voisi tavata silloin, kun kummallakaan ei ole töitä ja ympärillä ei ole helkutinmoista häslinkiä.
Toivottavasti Sarah jää kiinni siitä, että laittoi ne pillerit vieraan ihmisen taskuun. Ärsyttävä kiero pentu.
Ensin Gabby aiheutti aikuisille ongelmia. Nyt Sarah. Ihmeen veemäisiä teinejä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Sarahin kulmakarvat ovat jo tovin olleet järkyttävät. Ymmärrän, että tuon ikäiset kokeilevat, mutta että tuollaiset karvamadot..
Niinpä! Jo aiemmin tuolla kirjoitin että tulee mieleen se yks Angry Birds-hahmo... ne kulmakarvat oli alkuun vielä vähän tummemmatkin, liekö ottanut jonkun pigmentoinnin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä Dianea pitkästä aikaa. kiva että joskus muistetaan Sarahilla olevan muutakin sukua kuin Dinglet. Muuten tuntuu sarja junnaavan ja pahasti. Tämä uusi pastori Charleskaan ei täällä ainakaan sen kummemmin herättänyt kiinnostusta.
Diane on valtavan kaunis hymyillessään. Ja vaikkei hymyilisikään. Mä olen aina tykännyt hänestä.
Onko hän jo 70v? Ehkä jotain korjausta tehty kasvoille, mutta on luonnollisen näköinen.On 72-vuotias. Minustakin hän on tosi sievä. Nätimpi kuin nuorempana, jolloin oli tummat hiukset.
Totta, mutta nythän taitaa olla peruukki... sopii silti hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Sarahin kulmakarvat ovat jo tovin olleet järkyttävät. Ymmärrän, että tuon ikäiset kokeilevat, mutta että tuollaiset karvamadot..
Ei nuo kulmakarvat nyt niin kauheat ole.. ':D Tai on tuommoiset luonnolliset ainakin paremmat kun semmoiset viivat mitä joillain näkee... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kulmakarvat nyt niin kauheat ole.. ':D Tai on tuommoiset luonnolliset ainakin paremmat kun semmoiset viivat mitä joillain näkee... :/
Noi paksut/isot kulmakarvat tekee totisesta Sarahista ihan pimeen näköisen. Ei tiedä mitä Pas"aa milloinkin mielessään hautoo.
Mun täytyy nyt pitää Emmiksestä taukoa kun Sarah ja Charity ärsyttää niin lujasti.
On tracyn tissit kasvaneet paljon, ja koko nainen kaunistunut yleisesti. Sarahilla on veren perintönä valehtelu, oppi sen jo ennen puhumista. Nyt tais ottaa hatkat kylästä lopullisesti, hyvä niin.
Mikähän se tuossa Willissä on, kun ensin inhosin sitä ja nyt tykkään ihan hitosti.
Ei se ole edes komea, ylipainoakin on.
Mutta "sitä jotain" hänessä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aivan kauheat, ja tekevät nätistä tytöstä oudon näköisen. Eivätkä näytä kyllä luonnollisilta, koska ovat liian suuriksi ja paksuiksi joko piirretty tai pigmentoitu.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se tuossa Willissä on, kun ensin inhosin sitä ja nyt tykkään ihan hitosti.
Ei se ole edes komea, ylipainoakin on.
Mutta "sitä jotain" hänessä on.
No kiva, kun tykkäät. Ei mulle vaan ole tällä hetkellä yhtään silmän ruokaa. Cain oli joskus komea "paha poika" mutta alkaa olee jo harmaantunut papparainen hänkin.
Selkeästi homoja ne polttareita juhlineet. Jännä, miten joskus sen vain huomaa niin helposti!
Kummallinen parisuhde Priyalla ja Alilla kun kaikki asiat puhutaan töissä tai jossain kadulla. Paitsi mitä nyt eilen istuivat pubissa 2m päässä toisistaan.
Debbie kiukkuinen ja kuivahtanut haahka verevään priyaan verrattuna. Alin täytyy nyt keksiä keino päästä debbiestä eroon. Hyvä juorukerho kahvilan nurkkapöydässä, nauratti ihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän jo 70v? Ehkä jotain korjausta tehty kasvoille, mutta on luonnollisen näköinen.On 72-vuotias. Minustakin hän on tosi sievä. Nätimpi kuin nuorempana, jolloin oli tummat hiukset.
Eikös se ihan sarjan alussa käyttänyt peruukkia? Nyt on kyllä nätti tukka.
Missä tuo Charlesin poika asuu, kun hän pörrää kylässä jatkuvasti?
Onko hän jo 70v? Ehkä jotain korjausta tehty kasvoille, mutta on luonnollisen näköinen.