Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
6821/44652 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja miksi ? Siksi kun kässärissä sanotaan niin.

Vierailija
6822/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ja miksi ? Siks

i kun kässärissä sanotaan niin.

Nomutta! Ketjun nimi on Miksi Emmerdalessa...

Siksi täällä pähkäillään ja pohditaan.

Se on jutun juoni, ehkä olet väärässä ketjussa?

🐺🦊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6823/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Archiesta kuoriutua samanlainen mulkero, kuin Arthuristakin. Laurel ja Jai päätyy kohta eroon, kun pojat on noin omituisia. Yhteen ei ainakaan kannata muuttaa.

Vierailija
6824/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam ja se sormus-juttu tänään :') voi Sam! Mulle tuli kyyneleet silmiin. Sam on ihana. Toivon että Samson pitää sormuksen tallessa.

Varmaan myy sen sormuksen kanikonttoriin että saa rahat ranskaa varten.

Arvasin että niinhänse menee tekemään.

Vierailija
6825/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam ja se sormus-juttu tänään :') voi Sam! Mulle tuli kyyneleet silmiin. Sam on ihana. Toivon että Samson pitää sormuksen tallessa.

No, kanikonttorista voi lunastaa määräaikaan mennessä takaisin. Ainakin Suomessa.

Vierailija
6826/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiksessä on liikaa täyte aiheita... Jotain kadulla jutteluita turhan usein... Näin varsinkin kun on meneillään iso juonen käänne ! Kuten nyt Cain vastaan "laiton poliisi "... Toivon Cainin onnistuvan , mitä sit keksiikään tuon Pahiksen kiinni saamiseksi.

Kunhan EI kuole tuo Pahis poliisi, koska silloinhan hän ei joudu kärsimään !!! Parempi että joutuisi ite lusimaan ja pitkään.

Cainissa on vaan aina sankari ainesta !

Ja toivottavasti ei mene enää yksin sen Pahiksen treffeille, miks ne aina yksin ovat menossa surman suuhun ! Eilisessä jaksossa Cain ois voinu nauhoittaa tuon Pahiksen jutteluita. Ihme että ei....

Voi olla että se pieni naispoliisi vielä liittyy Cainin puolelle, oli jo niin epäröivän oloinen..

Vierailija
6827/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsonin perintösormushan se loppujen lopuksi on joten ihan hänen asia, jos kanitti sormuksen rahapulassaan.

Vierailija
6828/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä ton Andrean nuhanenää, eikö sen nenää saa rönättyä auki!!?

Vierailija
6829/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tuo juonen kuvio oli höhlä. Ja Jamie-rukka juoksee Andrean luota äipän luo ja Bellen luota äipän luo. Ja taas äippä saa poitsun puolelleen ja sama jatkuu. Eikös Jamiella ole yhtään omaa tahtoa?

Vanessan testamentti?

Vihdoin selkis Vinnien tarina (jos nyt oli totta???)

Vierailija
6830/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinnie vaan on ihan kuin Paddy ! Täydellinen kopio.

Vierailija
6831/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee enemmän mieleen se Rossin ja Peten broidi joka kuoli. Mä en saa nimeä nyt päähäni. Auttakaa, jos muistatte.

Vierailija
6832/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee enemmän mieleen se Rossin ja Peten broidi joka kuoli. Mä en saa nimeä nyt päähäni. Auttakaa, jos muistatte.

Finn

Vierailija
6833/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finn

Niinpä olikin. Kiitos.

Vierailija
6834/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jai Laurelille: En tiedä voinko enää luottaa sinuun

Ööh, onko Jailta omat mokat unohtuneet? Ratkesi käyttämään kokaiinia ja valehteli siitä Laurelille....

tämä käsillä oleva ongelma on ihan eri asia, kyllä, mutta silti....peili käteen, Jai!

Vierailija
6835/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vähän pakko päästellä höyryjä. 

AARRRGGGHHHH!!! Ai että minä vihaan sinua Laurel Thomas, vanha juoppo! Ja ai että minä vihaan sinun kusipäistä kiusaavaa psykopaattista poikaasi, joka sopisi erinomaisesti Piercen lapseksi. Ja minkä helvetin takia sitä Dottyä pitää KANTAA aivan joka helkkarin paikkaan? Tuon ikäisellä luulisi jo olevan ihan toimivat jalatkin. (älkää pliis, tulko selittämään millään kuvaustuotannollisilla asioilla). Sairasta sakkia lähes koko perhe.

Pyydän anteeksi purkaustani. Emmerdale = serious business. 

Purkaus tosiaan :) Muistutan, että kiusaava lapsi ei ole automaattisesti psykopaatti. Lähes jokainen lapsi on joko kiusannut tai ollut myötäilemässä kiusaaja edes kerran elämässään, valitettava fakta. Oikeastihan Arthur on mukava poika, jonka omatunto kolkutti isosti kiusaamisesta, ei siis voi olla psykopaatti.

Nyt vain en tajua Laurelia, miksi tämä vedättää salaisuuden kertomista. Sen ymmärsin et siirsivät reissun yli, mutta nyt ei pidä lupaustaan, huonoa roolimallia näyttää Arthurille :( Salaisuudet tuppaa paisumaan, eli parasta olisi kertoa nyt mahdollisimman nopeasti.

Artturillahan näyttäisi löytyvän geneettistä taipumusta tuollaiselle rääkkäämisille. Isänsähän pieksi aikanaan viatonta Sandy-ukkia kuin vierasta sikaa. Seurauksena avioero ja viran menetys kirkossa. 

Artturi on toki pienen elämänsä aikana ehtinyt näkemään niin paljon sairasta kamaa, että sinälläänhän tuo on jopa ihan uskottavaa, että se purkautuu ulos tuollaisena käytöksenä. Ammattiapuahan poika olisi kaivannut jo ajat sitten. Kiitti vaan tuostakin, Laurel!

Ashley oli kyllä oikea ulkokultainen ja ilkeä piru, sopi hyvin pastorin rooliin. Lempeäkasvoinen mutta sisältä mätä ja viheliäs.

Ashley palaa helvetin tulessa.

Kylläpä katsotaan eri silmillä, tai sitten minulta on muuten vain mennyt paljon ohi.... Olen kokenut Ashleyn ihanana ihmisenä, oikeana synnintuntoisena kristittynä. 

Mitä pirumaista hän on tehnyt, virkistäisitkö ystävällisesti muistiani?

Esim. Hakkasi vanhaa isäänsä, raiskasi Laurelin, varasti rahaa pubin kassasta, rikkoi kirkon ikkunan ja potki Jackin hautakiven nurin jne..

Ashley raiskasi Laurelin? Mä en muista, missä vaiheessa? Joutuiko vastuuseen?

Mulla oli  parin vuoden paussi sarjan kattomisesta 2000 luvun alussa. Viimeisempiä kohtauksia muistan Laurel ampparipuvussa ja ensimmäisiä kohtauksia, kun aloin taas seuraamaan, niin Chastity rääkyy yläkerran ikkunassa pelkissä rintsikoissa Carlille suurta rakkautta.

Vierailija
6836/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän sillä haettiin, kun alkuun Paddykin luuli, että hänen poikansahan se siinä.

Vierailija
6837/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tuo juonen kuvio oli höhlä. Ja Jamie-rukka juoksee Andrean luota äipän luo ja Bellen luota äipän luo. Ja taas äippä saa poitsun puolelleen ja sama jatkuu. Eikös Jamiella ole yhtään omaa tahtoa?

Vanessan testamentti?

Vihdoin selkis Vinnien tarina (jos nyt oli totta???)

Jamiella ei ole selkärankaa! Säälittävä kakara. Voisi leikata ne esiliinan nauhat jo ja muuttaa vaikka omaan kämppään mamman luota.....hohhoijaa! Luulisi että tuon ikäistä miestä jo itseäänkin hävettäisi.

Vierailija
6838/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AARRRGGGHHHH!!! Ai että minä vihaan sinua Laurel Thomas, vanha juoppo! Ja ai että minä vihaan sinun kusipäistä kiusaavaa psykopaattista poikaasi, joka sopisi erinomaisesti Piercen lapseksi. Ja minkä helvetin takia sitä Dottyä pitää KANTAA aivan joka helkkarin paikkaan? Tuon ikäisellä luulisi jo olevan ihan toimivat jalatkin. (älkää pliis, tulko selittämään millään kuvaustuotannollisilla asioilla). Sairasta sakkia lähes koko perhe.

Purkaus tosiaan :) Muistutan, että kiusaava lapsi ei ole automaattisesti psykopaatti. Lähes jokainen lapsi on joko kiusannut tai ollut myötäilemässä kiusaaja edes kerran elämässään, valitettava fakta. Oikeastihan Arthur on mukava poika, jonka omatunto kolkutti isosti kiusaamisesta, ei siis voi olla psykopaatti.

Nyt vain en tajua Laurelia, miksi tämä vedättää salaisuuden kertomista. Sen ymmärsin et siirsivät reissun yli, mutta nyt ei pidä lupaustaan, huonoa roolimallia näyttää Arthurille :( Salaisuudet tuppaa paisumaan, eli parasta olisi kertoa nyt mahdollisimman nopeasti.

Artturillahan näyttäisi löytyvän geneettistä taipumusta tuollaiselle rääkkäämisille. Isänsähän pieksi aikanaan viatonta Sandy-ukkia kuin vierasta sikaa. Seurauksena avioero ja viran menetys kirkossa. 

Artturi on toki pienen elämänsä aikana ehtinyt näkemään niin paljon sairasta kamaa, että sinälläänhän tuo on jopa ihan uskottavaa, että se purkautuu ulos tuollaisena käytöksenä. Ammattiapuahan poika olisi kaivannut jo ajat sitten. Kiitti vaan tuostakin, Laurel!

Ashley oli kyllä oikea ulkokultainen ja ilkeä piru, sopi hyvin pastorin rooliin. Lempeäkasvoinen mutta sisältä mätä ja viheliäs.

Kylläpä katsotaan eri silmillä, tai sitten minulta on muuten vain mennyt paljon ohi.... Olen kokenut Ashleyn ihanana ihmisenä, oikeana synnintuntoisena kristittynä. 

Esim. Hakkasi vanhaa isäänsä, raiskasi Laurelin, varasti rahaa pubin kassasta, rikkoi kirkon ikkunan ja potki Jackin hautakiven nurin jne..

Mulla oli  parin vuoden paussi sarjan kattomisesta 2000 luvun alussa. Viimeisempiä kohtauksia muistan Laurel ampparipuvussa ja ensimmäisiä kohtauksia, kun aloin taas seuraamaan, niin Chastity rääkyy yläkerran ikkunassa pelkissä rintsikoissa Carlille suurta rakkautta.

Tarkoitit varmaan Charity rääkyi alusvaatteisillaan Cainille ikkunasta, ei Chas :D Muistan sen, se oli silloin kun Charity aloitti suhteen Jain kanssa ja toivoi että Cain olisi ollut mustasukkainen.

Vierailija
6839/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meninkin Samsonia kehumaan liikaa ja samantien kanitti sen sormuksen.

Onko ihmiset oikeassa elämässä yhtä impulsiivisia kuin sarjoissa? Eikö oikeasti mitään muuta vaihtoehtoa ole saada rahaa kuin kanikonttori? Jos se sormuksesta saatu kolme sataa riittää reissuun, niin eiköhän osan rahasta olisi hanttihommilla saanut... jo edellisestä reissusta lähtien.

Miten Dinglet ovat jatkuvasti peeaa? Talo ja tontti on oma. Talossa asuu useita työssäkäyviä. Syövät edullista ruokaa (metsästetty/kalastettu/sikoja pihassa), pakun romun ylläpito ei liene paljon, eikä taloakaan ns. ylläpidetä kovin rakkaudella, lämmitys ja sähkö, varmaan briteissäkin on jotain kiinteistö tms. veroja. Silti ihmettelen, että ylläpidetään tuota jatkuvaa köyhyyttä, vaikka oikeasti olisko ne noin köyhiä ollenkaan?

Sitten tämä pelko Vinnyn ottamisesta sukuun. Ottihan Zak Paddyn ja Emilynkin kunniajäseniksi, että miksi Mandy tuommoisia pelkää, että vain verisuhteet ratkaisee. Paddy nimenomaan Mandyn kautta otettiin sukuun.. vai oliko sen jälkeen, kun Mandy oli karannut?

Missä Cain asuu tällä hetkellä?

Vierailija
6840/44652 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan Charity rääkyi alusvaatteisillaan Cainille ikkunasta, ei Chas :D Muistan sen, se oli silloin kun Charity aloitti suhteen Jain kanssa ja toivoi että Cain olisi ollut mustasukkainen.

Pysytään nykyajassa.pliis.

Ketju on lukittu.